آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

من غلط کنم دیگه عنوان بذارم :(

خب به نا سلامتی تمام و خیلی شدید امتحانا تموم شد ...


افتضاح ترین امتحانای عمرمو دادم ! حتی ورزشم شاید بیست نشم چون ی بار شلوار نبردم گفت بهت بیست نمیدم !! ولی خب اصلا مهم نیست هر چی شد شد به درک ! زندگی رو بچسب ! ...


ولی واسه گرفتن کارنامه م لحظه شماری میکنم !! لحظه شماری میکنم چون میخوام به محض اینکه کارنامه گرفتیم دو تا عکس خوشگل از کارنامه خودم و هادی بگیرم بذارم اینجا با احترام فراوان تقدیمش کنم به شبنم که نمره های بالای هجدهو تماشا کنه لذت ببره !!!






×× بابت عنوان قبلی از همه معذرت ... فک نمیکردم انقد رو مخ باشه !




تجدیدی ها!!؟!

بدترین امتحان  در طول عمر هفده و نیم ساله ام! 

 

همه چیز عادی بود...  

 

داشتم سعی میکردم فیزیک بخونم... سعی خودمو کردم، تا جایی که میشد...  

ولی خب،  گاهی اوقات سعی آدما نتیجه نمیده...  

 

"همه ش بستگی به این داره که خدا باهات حال کنه یا نه"...  این همه سال باهام حال کرده بود ولی این امتحانا دیگه باهام حال نمیکنه... دلیلش رو هم خوب میدونم چیه... خودم که هیچی، اکثر دوستای نزدیکم هم میدونن دلیلش چیه...  

 

تنها نصیحت من به دوستام اینه که از فیلتر شکن در راه درست استفاده کنید! 

 

* راستی به قول شبنم ما که نمره پایینمون 18س واسه چی حرف میزنیم؟؟!!! 

 

شبنم فقط خواستم بگم وقتی اینو خوندم خنده م گرفت...  

 

از اینکه ذهنیت اکثریت مردم  نسبت به این موضوع غلطه!  

 

"تیزهوش ، تیزهوشه! خرخون نیست!!"  

 

از این جمله میتونید دریابید که کسی که خرخونه، پس حتما تیزهوش نیست!!!

از چی بگم ؟!؟!!!!

الان سه روزه دارم فکر میکنم ی چرت و پرتی گیر بیارم بنویسم ! واقعا نمیدونم از چی و از کجا بگم !


نمیدونم از امتحانا بگم که تا حالا سه تاش رفته فقط دینی رو مطمئنم نمیفتم !!


از امتحان حسابان فردا بگم که اگه قبول شم محلو شیرینی میدم !


از همایش به اصطلاح فیزیکی بگم که فرماندار محترم استان البرز میاد گاله رو باز میکنه شروع میکنه ... شر گفتن و با ی سری دلایل بسیار بسیار منطقی اثبات میکنه که شعر     " اتل متل " ی شعر استکباریه !!!! و یکی از دلایلشم اینه :‌ اصلا شما در طول تاریخ عم قزی میشناسید که دور کلاهش قرمز باشه ؟!؟!؟!؟!؟!


نمیدونم از فوتسال بگم که تنها جذابیت زندگیمه و اونم فعلا ریده شده توش ...


از زندگیم بگم که چند وقتیه اصلا دوسش ندارم که هیچ حالمم ازش بهم میخوره !


واقعا نمیدونم !! هرچی میگردم هیچ چیز جالبی پیدا نمیکم !








×حالم بده ... خیلیم بده ! واقعا دارم دیوونه میشم .. شایدم شدم !

×برای شفای همه ی بیمارا از جمله من خیلی دعا کنید !



×بعدها نوشت ! : الان چهار تا امتحان رفته من فقط دینی رو مطمئنم نمیفتم !

×فکر کنم باید محلو خرما بدم !!