آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

تجدیدی ها!!؟!

بدترین امتحان  در طول عمر هفده و نیم ساله ام! 

 

همه چیز عادی بود...  

 

داشتم سعی میکردم فیزیک بخونم... سعی خودمو کردم، تا جایی که میشد...  

ولی خب،  گاهی اوقات سعی آدما نتیجه نمیده...  

 

"همه ش بستگی به این داره که خدا باهات حال کنه یا نه"...  این همه سال باهام حال کرده بود ولی این امتحانا دیگه باهام حال نمیکنه... دلیلش رو هم خوب میدونم چیه... خودم که هیچی، اکثر دوستای نزدیکم هم میدونن دلیلش چیه...  

 

تنها نصیحت من به دوستام اینه که از فیلتر شکن در راه درست استفاده کنید! 

 

* راستی به قول شبنم ما که نمره پایینمون 18س واسه چی حرف میزنیم؟؟!!! 

 

شبنم فقط خواستم بگم وقتی اینو خوندم خنده م گرفت...  

 

از اینکه ذهنیت اکثریت مردم  نسبت به این موضوع غلطه!  

 

"تیزهوش ، تیزهوشه! خرخون نیست!!"  

 

از این جمله میتونید دریابید که کسی که خرخونه، پس حتما تیزهوش نیست!!!

نظرات 16 + ارسال نظر


بهله بهله آقایون تیز هوش پس چرا از هوشتون موقع امتحانا استفاده نمیکنید و بعدش ناله میکنید درسته حالا خرخون نیستید اما این هوش تیز نباید آک بمونه تو اینجور مواقع به درد میخوره

این فقط یه پیشنهاد خواهرانه بود نصیحت نبوداااااااااا

Unicorn 1390/10/12 ساعت 19:02

" تیزهوش تیزهوشه خرخون نیست "

Unicorn 1390/10/12 ساعت 19:04

راستی هادی دلیله اینکه خدا باهات حال نمیکنه همون آهنگ راک خسته هاس که با فیلترشکن میری دانلود میکنی دیگه نه !؟!؟!؟!؟

immortaم 1390/10/13 ساعت 13:51 http://jangavaran.blogsky.com

از وقتی اون ای دی اس ال افتاد دستت بدبخت شدی!
آخه آدم عاقل تو امتحانا؛با فیلتر شکن میره آهنگ خسته راک دانلود میکنه؟!!؟
هادی من الان به این نتیجه رسیدم که باید بیفتم تو ***** غنی زاده!شما دوتا هم بیاید..موافقید؟!آره یا نه؟!
به امید روزی که از فیلتر شکن ها در راه راست و بسوی قرب الهی که قرب به همه ی خوبی هاست استفاده شود!!!!(ای جووووووونم؛چی گفتم؛خودم هنوز تو شوکم!(


من هنوزم رو حرف خودم هستم


اما نه من جوونم هنوز آرزو دارم ( ترسیدم مثلا ازتون )
همون 10 میگم که زنده زنده منو نکشید

Unicorn : مگه مرده مرده هم کسی رو میکشن ؟!!


تا یه مدت ( نمیدونم چند روز یا چند هفته ) خداحافظ

Unicorn : اااااااا !؟!؟!؟ چرا ؟؟؟؟؟

ZiZoOo 1390/10/14 ساعت 11:09 http://poweroflove.blogsky.com

اولا
ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــلام بر داداش کچل خودم ...
دلم واست تنگ شده بود . خوب کردی یه پستی گذاشتی ...

دوما
اینو صادقانه میگم و از روی تجربه محصلی و دانشویی خودم : محمدرضا جان باور کن هیچی مثل درس به آدم وفا نمیکنه ...
دوست میزاره میره . خانواده سرگرم خودشون میشن . دنیا بی وفایی میکنه . ولی تنها چیزی که حاصل دسترنج خودته و همیشه و هر وقت میتونی روش حساب کنی درسه . زبون بسته مطیع امر صاحبشه ...
سعی کن درسو ول نکنی ...


در ضمن مرسی که وبلاگ جدید منو هم اضافه کردی



شاد . پیروز و پینده باشی کچـــــــــــل بامعرفت

یاسی 1390/10/14 ساعت 13:51

من نفهمیدم چی شد!!!


مرسی ...
فقط یکیشو میشه پاک کرد!!!

یاسی 1390/10/15 ساعت 10:01

خب راستش منم همین موردی که گفتیو از خودم پاک میکردم...اینکه خیلی حساسم!

حتی اگه ی بار یکی بهم ی چیز بگه که ناراحت شم هیچوقت یادم نمیره ...

میدونم خودم خیلی رفتاره لوسیه!!!ولی دسته خودم نیس ...

زود ناراحت میشم و به شدت ...و بدتر از اون نمیتونم ناراحتیمو پنهون کنم...

ایشالا میزارمش کنار..
مرسی .

پ 1390/10/17 ساعت 12:26 http://delneveshte-pani.blogfa.com

بله تیز هوش تیز هوشه، اما خب تیز هوش باید از کشش ذهنیش استفاده کنه و درس زیاد بخونه که ذهنش باز تر بشه!!!
اصولا باید دنبال درس باشه!
مگرنه هوششو کجا استفاده کنه؟!
مگر این که درسا رو بلد باشه و واسش تکراری که لازم نیست بخونه!
مثله فیزیکه امسال ما!

Unicorn : خب هوش خیلی استفاده های دیگه هم داره مثلا هوش تو فوتسال کلی استفاده داره

پانی 1390/10/17 ساعت 12:28

چرا اسمم ناقص افتاد؟!
منم بالا ها!

بچه جان درس بخون غر نزن!!! بهونه هم نیار!!!!!
هوش کلا به درد میخوره همه جا، اما خب تو درس بیشتر!
.
.
.تو رویا نبود که خیلی صحنه داری میشد!

پانی 1390/10/17 ساعت 19:44

ببخشید! "ی" نکره رو بحذف!
صحنه دار!

... 1390/10/19 ساعت 02:15 http://bazdam.blogsky.com

:(((((((((((((( :(((((((((((((((( :((((((((((((((
هِــــــــــــــــــــــِـــــــــــــــــِـــــــــــــی.....نگو! نگو!

من نمیدونم چرا ان ترم دار یکی پس از دیگری تِر زده میشه تو امتحانام!!!

ژینوس 1390/10/28 ساعت 17:39 http://zhinoos.blogsky.com

تیزهوش کاملن با خرخون فرق داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد