آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

نوروز !

امسالم گذشت ...

خیلی کارا باید میکردم که نکردم! خیلی اتفاقا باید میفتاد که نیفتاد !

خیلی کارا رو نباید میکردم که کردم! و خیلی چیزا که اصلا فکرشو نمیکردم اتفاق بیفته ولی اتفاق افتاد!


امسالم گذشت ... 

به خاطر خیلی از کارایی کردم پشیمونم ... به خاطر خیلی از کارایی که نکردم هم پشیمونم !


امسالم گذشت ...

با همه ی بدیا و ناراحتیاش ... با همه ی خوبیا و خوشیاش !

با همه ی دور هم بودناش ... با همه ی دور از هم بودناش !


آره دیگه امسالم گذشت ...



*فقط یه خواهش ٬ خدا بکن سفارش... عزرائیل امسال  تنبل باشه تو کارش !!!!

*امسال که نشد ... سال بعد ایشالا !!

*سال تحویل بابام خونه نیست :(

*سال خوبی داشته باشید ... عید همه تونم مبارک !

دیگه تنها شدم من ... !!!

دیگه ازین زندگی خسته شدم ... دیگه نمیتونم ادامه بدم ! واقعا حالم ازین دنیا و این زندگی بهم میخوره ... ! آخه یه آدم چقدر میتونه نامرد باشه ؟!؟! اصلا همشون همینجورین ... همشون آدمو وسط راه تنها میذارن !! اصلا از اولم من براش مهم نبودم ! از اولش باید میفهمیدم که همه ی حرفاش دروغه ! واقعا نمیدونم باید چیکار کنم ؟؟!

.

.

.

.

.

.

.

.

آره دیگه هادی ولم کرد رفت!! دیگه تو این وب نمی نویسه!!!! ... از اولشم دنبال پول بابای من بود!!!



روز های طاقت فرسا !

این دو روز مدرسه خیلی سخت گذشت ...  

مخصوصا دیروز زنگ اول که با بچه ها رفتیم نماز خونه و با آهنگ خواننده ی محبوب عباس قادری (بزن دست قشنگه رو !!) بسی زیبا رقصیدیم !! 

و همچنین دیروز زنگ دوم که با هادی از دیوار مدرسه پریدیم بیرون تا چهارراه طالقانی قدم زنان و در نهایت خونسردی رفتیم و به صورت خیلی پررو از در اصلی مدرسه برگشتیم تو !! 

و همینطور دیروز زنگ سوم که تو حیاط با جواد نشستیم متالیکا گوش کردیم!! 

و البته امروز زنگ اول که بازم سر خرو کج کردیم رفتیم تو نماز خونه. هادی کیس و کیبورد و موس آورد٬فرید مانیتور و بالاخره جواد اسپیکر و به کمک هم کامپیوترو آتیش کردن!!  

بدتر ازون زنگ دوم بود که شیمی داشتیم و مجبور شدیم بریم سر کلاس و با کلی دردسر معلمو راضی کنیم درس نده و با بچه ها دور هم اسگل بازی در بیاریم بخندیم !! 

و در آخر هم که زنگ سوم نیم ساعت سر کلاس ریاضی نشستیم و باز هم ولمون کردن!! 

 

واقعا من نمیدونم ما چه جوری باید زیر این فشار های سخت و طاقت فرسا دووم بیاریم! 

خدایا کمک کن در این امتحان سربلند و پیروز شویم!    

از شیطان به خدا !!

چند روز پیش شیطان نامه ای به خدا نوشت که متنش این بود:


  با سلام


خداوندا از آن جایی که دولت جمهو.ری اسلامی قدرت و استعداد خاصی در فریب اذهان عموم دارد این جانب تصمیم به استعفا از سمت خود گرفتم. لطفا با استعفای بنده موافقت بفرمایید!!


                                                                        قربان شما

                                                                          شیطان!



ضمنا دیروز خدا جواب شیطان رو به این صورت داد:


با سلام خدمت شیطان عزیز!

لازم است متذکر شوم که اختیارات اینجانب توسط ولا.یت فقیه سلب شده و متاسفانه از بنده کاری ساخته نیست!!!!


                                                                             خداوند!


غصه ی فردارو بیخیال!


امشب یه حسیه که میخوام برم کچل کنم و ابروهامو بردارم و 


فردا صبح برم مدرسه تف کنم تو صورت سلیمی و اسحاقی و،


بعدش برم بزنم شیشه مغازه ها رو بشکنم و فرار کنم و...


بعدش برم سی دی فروشی هارو به هم بریزم و...


 میرم سر کوچه، یه بسته سیگار بخرم و دوتا ساندیس ۲۰۰تومنی با یه تیتاپ ۱۰۰تومنی...،


بعدش برم وایسم سر کوچه مدرسه دختروونه موس موس کنم یه دافی مخ کنم(!)...،


دستشو بگیرم بندازم تو تاکسی بریم بالا کوه و ............................(!) و بعدش بشینیم دوتایی سیگار بکشیم و اون تیتاپ صدی رو نصف کنیم، نصف مال من و نصف مال اون و هر کدوم یه ساندیس دستمون، بکشیم و بخوریم و از زندگی لذت ببریم!


تقریبا نزدیکای ساعت ۵ که هوا داره تاریک میشه و خورشید غروب میکنه بریم رو صخره و لب کوه وایسیم و با تمام قدرت با اون صدای خوشگلم که بعضی مواقع اوج میگیره ، با هم داااااد بزنیم به تخمممممممممممممممممممممم!!!(یکیش واسه خودم و یکیش رو هم واسه اون بحساب میاریم!)


آخر شب میام خونه، به جزوه فیزیک و عربی رو نگاه میکنم و میگم‌ :


« به کوری چشم حسودا! »