آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

نوروز !

امسالم گذشت ...

خیلی کارا باید میکردم که نکردم! خیلی اتفاقا باید میفتاد که نیفتاد !

خیلی کارا رو نباید میکردم که کردم! و خیلی چیزا که اصلا فکرشو نمیکردم اتفاق بیفته ولی اتفاق افتاد!


امسالم گذشت ... 

به خاطر خیلی از کارایی کردم پشیمونم ... به خاطر خیلی از کارایی که نکردم هم پشیمونم !


امسالم گذشت ...

با همه ی بدیا و ناراحتیاش ... با همه ی خوبیا و خوشیاش !

با همه ی دور هم بودناش ... با همه ی دور از هم بودناش !


آره دیگه امسالم گذشت ...



*فقط یه خواهش ٬ خدا بکن سفارش... عزرائیل امسال  تنبل باشه تو کارش !!!!

*امسال که نشد ... سال بعد ایشالا !!

*سال تحویل بابام خونه نیست :(

*سال خوبی داشته باشید ... عید همه تونم مبارک !

نظرات 25 + ارسال نظر

اولین نفرم که سال جدید و بهت تبریک گفته
یادت باشه
سال نو مبارررررررررررررررک

البته تو وبلاگ !

atshan 1389/12/29 ساعت 20:25 http://atshan.daghoon.com

امیدوارم سال دیگه نکرده های کمتری داشته باشی...!

یاسی 1389/12/29 ساعت 22:08

سلام...چطوری؟
چند ساعتی مونده تا تحویل سال ...ولی اشکال نداره!عیدت مبارک.

مرسده جان من قبلا پیشاپیش تبریک گفته بودم
اول من گفتم

دعوا نکنید اصلا جفتتون با هم گفتید !!!

آره دیگه هر چی بود داره میگذره چند ساعت دیگه سال تحویل 90 اِ ( سال خوبی داشته باشی ) سالی پر از خوبی و خوشی و خرم داشه باشی ( در کنار خانواده ی محترم ) و انشاالله که همیشه تنتون سالم باشه

ممنون !


* داشه : داشته *

بهاره 1390/01/01 ساعت 10:21

سال نو مبارک...به خوبی و خوشی ایشالا.
من که بابام 4 ساله واسه سال تحویل خونه نیست.امروز رفتیم سرش زدیم...
ایشالا که سایه پدر و مادرت بالا سرت باشه.

خدا بیامرزتش ... روحش شاد باشه ایشالا
خدا مادرتو واست نگه داره ...

با اینجور پستا حال میکنم...
یه جورایی یه احساس درونیه:دی
نمیتونم برم بلاگ اسکای...وبلاگ ها رو هم باز نمیکنه!

یاسی 1390/01/01 ساعت 16:51

شما هم ساله باحالی داشته باشی ...کاراییو که میخوای هم انجام بدی...!
در کل مرسی دیگه...

یاسی 1390/01/02 ساعت 19:46

نه ادم نیس!...اگه ادم بود که!!!استغفرالله!!!من خب همشونو ندیدم!!!ولی ...با مورد دوم موافقم...بیا امی نمونه یی برای اون مورد دومیه!!

سلام معرفت...خوبی معرفت...اومدم بگم فقط خودت با معرفت نیستی معرفت...که میای جواب اس هامون و تو وبلاگمون میدی..منم معرفت دارم معرفت...معرفت عزیز...دوست داشتی به وبلاگم سر بزن...آپم معرفت...

آپم...
توهم!

چطوری با مرام

قربون شما !

یاسی 1390/01/04 ساعت 18:47

برو بابا...تو؟!!
یکیو بگو بهش بیاد!
واقعا نفهمیدی توهم احسا۳ مشترک بود؟؟

یاسی 1390/01/05 ساعت 10:26

کوفته کاری!!

یاسی 1390/01/05 ساعت 15:31


تو خوبی؟

ZiZo0o 1390/01/07 ساعت 22:09 http://qabeax.persianblog.ir

سلام یار همیشه در صحنه سال نو مبارک
با حرفت موافقم

با کدوم حرفم ؟!؟!؟!

عید توام مبارک.
آپم

یاسی 1390/01/09 ساعت 10:55

من انقد گفتم نظر بدین ... شما کچل شدین !!
نظر بدی بد نیس به خدا !!

خوش میگذره ؟!!
ازین خوشم میاد!!

یاسی 1390/01/09 ساعت 14:19

آخییی !
افرین!
مهم نیس!
من خودمم دیگه از هر چی عشخولانس بدم میاد!!!وا۳ شادیه روحه اموات گذاشتم!

ZiZo0o 1390/01/09 ساعت 19:18 http://qabeax.persianblog.ir

با حرفت راجع عزرائیل .

آها !

وا3 شادی روحه بهی صلواته دومو بلندتر بفرست!!!

سارا 1390/01/11 ساعت 17:00 http://www.aineha.blogfa.com

بعد از مدت ها ا پ م

سارا 1390/01/11 ساعت 21:25 http://www.aineha.blogfa.com

پس چرا چی؟حرفتو کامل بگو...

اره من میخواستم بخونم ولی نشد

* سوم!! من تعبیر خواب بلدم! کف بینی هم میکنم! خاک تو سرت! تو خری نمیفهمی! این یعنی اینکه بابات رفته یه زن دیگه گرفته و بچه دار شده. اسمش رو هم گذاشته محمدرضا! اوه اوه! اینجا رو ببین! یه کره خر شاخدار میبینم. بچه شاخم داره! وگرنه چه دلیلی داره بابات واسه سال تحویل نیاد؟؟؟
درست نمیگم؟ خداییش منطق دارم...
آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد