آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

پرچم بالاس!!

بله خواستم به اطلاعتون برسونم که اینجانب با تیم منتخب ناحیه سه قهرمان مسابقات فوتسال استانی شدیم و پرچم ناحیه سه رو به همراه تیم راهنماییامون که اونا هم قهرمان استان شدن به شدت بردیم بالا!!! هر چند که قهرمانان واقعی شهدا هستند!!!!




۱- حیف ...!

۲- سپندار مذگان هم مبارک!

----------------------------------------------------------------------------------------------------


Red beetlE:


آزمون سمپاد... تر تر!  ریاضیش سخت بود... عربی که هیچی، فیزیک هم تقریبا گندیدیم، فقط هندسه رو خوب زدم... نزدیک 40-50 تا  هم نزدم... به افتخارم!!!



من وقتی که از خواب بیدار میشوم ...

بعضی وقتا پیش میاد که خیلی خوابم میاد... میخوام یه دل سیر بخوابم ولی بعد از یه کم خوابیدن به هر دلیلی مجبور میشم از خواب پاشم!! نمیدونم چرا و چگونه ؟!!؟ ولی اینجور موقع ها از خواب که پا میشم یه کارایی میکنم که به ذهن هفت تا آدم روانی و مجنون که یه هفته بشینن با هم فکر کنن واسه انجام احمقانه ترین کار هم نمیرسه!!


مثلا دو شب قبل از هوگر پارسال... خیلی خسته بودم و شدید خوابم میومد ولی خب کلا از ساعت دو و نیم تا نزدیکای پنج بیشتر نتونستم بخوابم!! هادی گفت بریم آشپزخونه یه چی بخوریم بریم سر کارمون! پاشدیم رفتیم بعد دیدم هادی داره میخنده میگه ممد داری چیکار میکنی؟!؟!؟ یه لحظه که به خودم اومدم دیدم صبح ساعت پنج با شکم خالی دارم بطری کوکا کولا رو سر میکشم!!!!


یا امروز...از مدرسه که اومدم خیلی خوابم میومد ولی نتونستم درست بخوابم... از خواب بیدار شدم.

رفتم با اقتدار کامل بغل شومینه نشستم و ازونجایی که هوا خیلی گرم بود (هر چی فکر میکنم دلیلشو متوجه نمیشم!! به نظر شما چرا اونجا انقدر گرم بود؟!؟!) پنکه ی دستی گرفتم دستم و دارم خودمو باد میزنم!!!



1-خداوند همه ی بیماران را شفا دهد!

2-ولنتاین مبارک()

3-فردا... روز مبارزه با ساندیس خوری!!

4-محمد اصفهانی- ارمغان تاریکی

انقلاب ما انفجار نور بود؟؟؟

اینکه چی شد که شاه رفت و انقلاب شد ، بماند...


اینکه چرا خمینی هواپیماهایی که شاه از آمریکا خریده بود رو پس داد و پولش رو نتونست بگیره ، بماند...


اینکه چرا جنگ شد و چرا کلی مرد های جوونمون تو جنگ شهید شدن و کلی دختر با هزاران آرزو  ترشیدن ،  بماند...


اینکه سر چه عقایدی ، از طرف خیلی از کشورها تحریم شدیم ، بماند...


اینکه چرا تو رنکینک جهانی آزادی در کشورها جز ده کشور آخریم ، بماند...


اینکه چرا تو کنفرانسهای بین المللی وقتی رئیس جمهورمون میخواد صحبت کنه، همه پا میشن میرن(البته بجز ونزوئلا و سومالی و نیکاراگوئه!)، بماند...


اینکه چرا ما مردم اکثرا زیر خط فقریم، بماند...


 

مهم اینه که اول شکم آقامون پره و دوم اینکه ... مرگ بر آمریکا!

همگی با من بگید، بلندتر از صداها بگید...


 

*آفتاب واسه همیشه پشت ابر نمیمونه...

 ...         یه روز خوب میاد که به انفجاااااار نور می رسیم...

مدرسه!

بچه های کلاس خودمون...


میخوام بگم یادش بخیر... داشتم فکر میکردم به اول دبیرستان... الآن میفهمم که چقدر شیرین بود...


صبح امتحانای خرداد، تو حیاط مدرسه Z-Bazi گوش میکردیم ...


روزایی که میرفتیم گیم نت All-Star ... ساکت میشستیم جلو خونه یارو... بعد که میومد مرتیکه معتاد سیگار میکشید و قهوه میخورد و غر میزد!


اونموقعی که سجاد واسه صدتومن پول نزدیک یه کیلومتر دوید دنبالم... پول زور!


اونروزی که رفتیم خونه افروزینا... فوتبال بازی کردیم همه رو باختیم ولی خیلی حال داد...!


یاااااادش بخیر become a legend! رئوف منو گ.اییده بود یادتونه؟


دلتنگی خیلی بده سجاد چیکار کنم؟ به قول خودت مزه ک.ون میده...!


هوگر امسال با...



چرت! به معنای واقعی کلمه!

دوستان سلام! 

 خوبید همگی؟  

من خودم بعنوان یکی از ۳۰ نفری که کادر اصلی هوگر امسالو... (!) خوبم... 

  

همین اول میگم، هیچ هدف و انگیزه ای ندارم واسه پست نوشتن و اگه خیلی بیکارید خوندن بقیشو ادامه بدین...

 

خدمت دوستان تاریخ و تمدنی عارض بشم که کتاب کلفته جا موند مدرسه! میخواستم بگم که  

 « همه برای ریدن، ریده شدن برای من! »!  

 

دارم ول میچرخم درحد بزززززززززززززز! 

 

هیچوقت فکر نمیکردم یه روزی اینقدر مفلس و بیچاره بشم که بیام تو پست اینقدر چرت و پرت و شرح حال بنویسم! 

 

دارم به این فکر میکنم که دیگه از ریاضی-فیزیک-شیمی متنفر شدم! حالم از درس بهم میخوره کلا! 

 

و اینکه فریدو  خیلی دوس دارم در حدی فراتر از بز! اگه حال داشتم یه روز میرم خاستگاریش... 

 

و اینکه تاحالا سانس از ساعت ۶ تا ۹صبح سالن رفتید؟؟!! 

 

... * حالا تو یه چی بگو()  ...خاص! 

 

سجی و آریان جون محموله جدید نرسیده؟ خشکیدیم! سفارشی قبول میکنید؟ جنس اصل ایتالیاشو میخوام!!! 

  

فرید یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونان بخون! نخوندی هم نخوندی اصلا به من چه!!! حذف میشیم... نه، شوخی کردم بخون...


...

... شاهرخ - نمیشه!