آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

چرت! به معنای واقعی کلمه!

دوستان سلام! 

 خوبید همگی؟  

من خودم بعنوان یکی از ۳۰ نفری که کادر اصلی هوگر امسالو... (!) خوبم... 

  

همین اول میگم، هیچ هدف و انگیزه ای ندارم واسه پست نوشتن و اگه خیلی بیکارید خوندن بقیشو ادامه بدین...

 

خدمت دوستان تاریخ و تمدنی عارض بشم که کتاب کلفته جا موند مدرسه! میخواستم بگم که  

 « همه برای ریدن، ریده شدن برای من! »!  

 

دارم ول میچرخم درحد بزززززززززززززز! 

 

هیچوقت فکر نمیکردم یه روزی اینقدر مفلس و بیچاره بشم که بیام تو پست اینقدر چرت و پرت و شرح حال بنویسم! 

 

دارم به این فکر میکنم که دیگه از ریاضی-فیزیک-شیمی متنفر شدم! حالم از درس بهم میخوره کلا! 

 

و اینکه فریدو  خیلی دوس دارم در حدی فراتر از بز! اگه حال داشتم یه روز میرم خاستگاریش... 

 

و اینکه تاحالا سانس از ساعت ۶ تا ۹صبح سالن رفتید؟؟!! 

 

... * حالا تو یه چی بگو()  ...خاص! 

 

سجی و آریان جون محموله جدید نرسیده؟ خشکیدیم! سفارشی قبول میکنید؟ جنس اصل ایتالیاشو میخوام!!! 

  

فرید یوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونان بخون! نخوندی هم نخوندی اصلا به من چه!!! حذف میشیم... نه، شوخی کردم بخون...


...

... شاهرخ - نمیشه!

 

نظرات 11 + ارسال نظر
یاسی 1389/11/14 ساعت 13:25

آپم

Unicorn 1389/11/14 ساعت 13:42 http://fire-fighter.blogsky.com

هادی من هرکاری میکنم کمتر از بیست دیقه نمیشه توضیح داد مصرو!!

فرید واسه خودمه ها!

زهرا 1389/11/14 ساعت 14:15 http://LOVEME77.BLOGFA.COM

حالا تو....

یکی این ممد رو بگیره!
بیست دیقه چه خبره؟!چه گهی میخوای بخوری؟!
آره خوبه فقط تو توضیح بده خسته بشن سریع برن!
شبه هوگره ها...تو برای شبه هوگر بیست دیقه توضیح میخوای بدی برای خود هوگر میخوای چیکار کنی؟!(ممد به جمله گیر نده)
کتاب و.دورانت رو از قصد جا گذاشتی مدرسه؟!نه؟!
منم که چین رو بلدم در حد ببببببزززززززززززززززززز!
خجالت نمیکشی توی این روزای عزیز حرف از محموله میزنی؟!
تو هم خوییدی گادت رو با سالن!
"همه برای ریدن,ریده شدن برای ما!"

یاسی 1389/11/14 ساعت 15:00

از بالاییم هیچی نفهمیدی یعنی؟!!
.
.
.

باقالی 1389/11/14 ساعت 19:03 http://3soooot.blogsky.com

کلا حالت خوب نبوده اینو نوشتی انگار ...!
ممد که می خواد ۲۰ دیقه بگه هر کدومتون ۵ دیقه بگید می شه ۳۵ دیقه ...!
غرفه شاداب و پر بازدیدی می شه ...!

سپهر جان سطح تفکرت فوق العادس! یعنی جدا فکر کردی که ما هممون پشت سر هم مطالبمونو میگیم؟ ۳۵دیقه؟!؟... کلا واسه هر دفعه ده دیقه بیشتر طول نمیکشه...

آخرین آپ! حتما بیاین...

SNIPeR 1389/11/15 ساعت 03:27 http://esnayper.blogsky.com/

نخیر !
ما میریم !
در نهایت توانمندی براشون حرف میزنیم !
و با اقتدار قبول میشیم !
شک نکن !

SNIPeR 1389/11/15 ساعت 03:27 http://esnayper.blogsky.com/

شوخی کردم !
حذفیم !
مطمئن باش ! ;)

بعله ...

ای بابا .... ممد ... ینی دیگه با من قهری که سفارش میدی سجاد و آریان واست محموله بیارن؟مگه من مردم؟ هر وقت محموله خواستی په خودم بگو.تعارف نکن هر نوعی بخوای(آمریکای المانی افغانی لری ترکی )خلاصه هر چی بخوای واست دارم.

با کی کار داری تو ؟!؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد