آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

سلام... 

   

یه اتفاقی افتاده خیلی مهم! درحدی که مثلا مسیر زندگیتونو عوض کنه! پس اگه خوشبختین حواستون باشه مسیرتون عوض میشه بدبخت شدین تقصیر من نیستا؟!... (من همچنان با مزه م!) خبر اینکه، 

 من ، 

 شخصیت به این خفنی ، 

 عضو فعال گروه Li Boys ، 

 به این درازی !، 

 برگشتم دارم مینویسم!!! درک میکنی؟ در مخیله محدودت میگنجه؟ اصلا میفهمی؟!!! 

اولش خواستم برم دستشویی... بعد فکر کردم دیدم وبلاگنویسی میتونه جذابتر از دستشویی باشه! بر آن شدم بیام ببینم چه خبره... در همین حد!

 

*  من همچنان بی تربیتم! 

 

*  راستی ما داریم بچه دار میشیم! بابا میشم؟! پول دادم دکتره واسمون "برد پیت" دربیاره! 

 

*  "پدر ، مادر ، ما فرهنگمان برهنه است! "  از اونجایی که یه مصرع از شعر جدیدمه، بخونید: " ... برهنهیست!" 

 

* کور بشه چشم حسودایی که افروزو چش زدن!  

 

*منوری رید بهمون! حال داد نه؟   دم شوشتری گرم! 

 

* میبوسمتون!!! چه پسر، چه دختر! آخه من همچنان بیشعور هم هستم! 

 

*راستی، کسایی که هوگر اومدن غرفه تاریخ، تقریبا 10% حرفام چرت بود! کسایی که از پارس نا امید شده بودن، تجدید نظر کنن! فقط میخواستیم یه کم حال این متعصب ها رو بگیریم!! وگرنه من اطلاعاتم کامل بودا؟ یوقت فکر نکنید بلد نبودم! 

 

 

راستی!!! ممد یه پست نوشته بود که من دیگه نمینویسم!

 واکنشاتون کشته منو! آدم رفیقای واقعیشو میشناسه! درضمن، ممد من اون نظرو نذاشتم؟!؟ یکی با اسم من گذاشته!!! و میدونم کیه! از اون "ها" گفتنش تابلوه!

 

اطلاعیه ی جدید !

به پیشنهاد یکی از دوستان بسیار عزیز و گرامی ( ! ) وبلاگو حذف نمیکنم ! 

ولی حالا حالا ها دیگه وبلاگو آپ نمیکنم !

این حالا حالا ها هم  معلوم نیست کی باشه ...

شاید همین فردا ... شایدم هیچوقت !




*چه کنم که خراب رفیق و رفاقتم !!!

*بالاخره آدمای معروفی مثل من باید دل هواداراشونو شاد کنن دیگه !!!

هر آمدنی را رفتنی است ! ...

سلام ...


خیلی وقت بود که حسش نبود ...


هادیم که رفت دیگه کلا حسش رفت !


دیگه حال نمیده !


یه زمانی خیلی حال میداد ... موضوع بود بنویسم . بچه ها بیشتر بودن ! برو بیایی بود اینجا !


ش ا ی د یه زمانی دوباره حسش بیاد و برگردم ... تو یه خونه ی جدید ! شایدم نه ... نمیدونم !





* روز شمار : تا سه روز دیگه این وبلاگ حذف خواهد شد !!

*خوبی بدی دیدید حلال کنید ...

*خداحافظ !