آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

سلام... 

   

یه اتفاقی افتاده خیلی مهم! درحدی که مثلا مسیر زندگیتونو عوض کنه! پس اگه خوشبختین حواستون باشه مسیرتون عوض میشه بدبخت شدین تقصیر من نیستا؟!... (من همچنان با مزه م!) خبر اینکه، 

 من ، 

 شخصیت به این خفنی ، 

 عضو فعال گروه Li Boys ، 

 به این درازی !، 

 برگشتم دارم مینویسم!!! درک میکنی؟ در مخیله محدودت میگنجه؟ اصلا میفهمی؟!!! 

اولش خواستم برم دستشویی... بعد فکر کردم دیدم وبلاگنویسی میتونه جذابتر از دستشویی باشه! بر آن شدم بیام ببینم چه خبره... در همین حد!

 

*  من همچنان بی تربیتم! 

 

*  راستی ما داریم بچه دار میشیم! بابا میشم؟! پول دادم دکتره واسمون "برد پیت" دربیاره! 

 

*  "پدر ، مادر ، ما فرهنگمان برهنه است! "  از اونجایی که یه مصرع از شعر جدیدمه، بخونید: " ... برهنهیست!" 

 

* کور بشه چشم حسودایی که افروزو چش زدن!  

 

*منوری رید بهمون! حال داد نه؟   دم شوشتری گرم! 

 

* میبوسمتون!!! چه پسر، چه دختر! آخه من همچنان بیشعور هم هستم! 

 

*راستی، کسایی که هوگر اومدن غرفه تاریخ، تقریبا 10% حرفام چرت بود! کسایی که از پارس نا امید شده بودن، تجدید نظر کنن! فقط میخواستیم یه کم حال این متعصب ها رو بگیریم!! وگرنه من اطلاعاتم کامل بودا؟ یوقت فکر نکنید بلد نبودم! 

 

 

راستی!!! ممد یه پست نوشته بود که من دیگه نمینویسم!

 واکنشاتون کشته منو! آدم رفیقای واقعیشو میشناسه! درضمن، ممد من اون نظرو نذاشتم؟!؟ یکی با اسم من گذاشته!!! و میدونم کیه! از اون "ها" گفتنش تابلوه!

 

نظرات 30 + ارسال نظر
ZiZo0o 1390/02/13 ساعت 18:00 http://qabeax.persianblog.ir

سلام

من متن پستت رو ۳بار خوندم چیز قابل درکی ازش درنیومد. حالا یا سواد من کمه یا تو خیلی به زیون بچه محلاتون مینویسی که همش پر رمزه.

خلاصه اگه بابا شدی که فکر نکم. تبریک
اگه برگشتی به وبلاگ نویسی بازم تبریک
اگه هیچ تغییری هم نکردی بازم تبریک(بایت عفت کلام)


ولی یه چیز جالب : وقتی داشتم متنو میخوندم همش میگفتم محمدرضا و این پستا؟؟؟
مطمئن بودم کار اون نیست . بعد که اسم هادی رو دیدم تازه فهمیدم که چند چنده

بهر حال که آقا هادی خیلی متفاوت مینویسی

زینب عجب نظر دادیا !!! دهن من بسته شد
کلی چیز میخواستم بگم یادم رفت

آها یکمشو یادم اومد
منم اول فکر کردم محمده تا اخرش که دیدم نه بابا تویی
تعجب کرده بودم

افروز ری؟د تو حالمون دیگه!
حیف شد...
هنوز تو کفشم!
حسرت!
آه!
نه خدای من!
ما میتونیم!
اون سر گل میشد!
اسی شاس نمیزد!
.
.
.
ولی با همه ی اینا زنده باد Li Boys!!!

atshan 1390/02/13 ساعت 21:28 http://atshan.daghoon.com

حکایت همچنان باقیست...


ولی من اصلا مثل آبجی شبنم و زینب جان فک نکردم که محمدرضا اٍ !!! ( اول اسمٍ نویسنده رو نگاه کردم بعد متن رو خوندم )

غرفه ی تاریخ هم خوب بود اما ...

و کلا پست جالبی بود موفق باشی

ZiZo0o 1390/02/14 ساعت 12:19

عاشقتم شبنم

دیگه نظر دادن باید دهن پر کن باشه دیگه

اااااااااااااااااااا. این که هادیه!
کل پستت رو فهمیدم به جون رهبر!

بهاره 1390/02/14 ساعت 19:15

واااای.اومدی؟
خیلی وقت بود که تو دستشویی بودی.وقتی هم اومدی بیرون همه گفتند خسته نباشی و تو گفتی شیرین کام باشید و بعد وبلاگ نوشتی.خیلی چرت گفتم.نه؟ولی یادت باشه

خونه ی جدید...

من اومدم ادر۳ وبه یکیو از اینجا پیدا کنم و بگم چه خبر؟؟...دیدم اپی!
بعد نشد نظر ندم!اره!
من که نیومدم هوگر ولی دوستانی که اومده بودن گفتن خودتونم نفهمیدین چی گفتین ...تو اون درصده ی صفر جا گذاشتی...
طرز حرفیدنت ی ح۳ خاصی (!) بهم میده!
ی چیز تو مایه های اینکه بخوای بالا بیاری...

ایول، همون حسی که من وقتی نظر تورو میخونم پیدا میکنم!

ZiZo0o 1390/02/17 ساعت 13:05



یاسی جان دیگه از من هم بی پروا تر نظر داده.

یلسی 1390/02/18 ساعت 16:20

آخه خداییش تو اپت ی کلمه ی درست حسابی پیدا میشه؟
نصفش که تو دستشویی بودی ....
هر ۲ مین ی بارم که میگی من بیشعورم!!
منوری و اینا هم که سانسور!
در بیاره؟؟برد پیت؟؟
ی کم با شخصیت باش بچه!!

یاسی 1390/02/18 ساعت 16:22

یاسیه اون بالاییه!!

ZiZo0o 1390/02/18 ساعت 17:07

اگه پست میذارین که نظر بدن ملت پس چرا نظراتو جواب نمیدین ؟!!!

اگه پست میذارین که فقط ملت بخونن پس چرا قابلیت نظر دادن رو آزاد میزارین ؟!!!!

اگه به هیچ کس ربطی نداره که چیکار میکنید که چرا وبلاگ زدین ؟!!!

اگه میخواستی فضولاشو پیدا کنید که بحث فرق میکنه.

کلا آقا به نظرات جواب بدین . حرمت خواننده و نظر دهنده رو نگه دارین .

من که حال ندارم جواب بدم هادیو نمیدونم این یه دونه هم چون شمایی جواب دادم !

الان کلی ذوق کردم....جدی میگم
اول خیال کردم محمدرضا اینا رو نوشته میخواستم بهش فحش بدم...اما بعد که دیدم تویی خووشال شدم...

Unicorn : نامرد بیشور بد

یاسی 1390/02/20 ساعت 12:31

چیه؟ اپای عشخولانه بهم نمیاد؟؟
میدونم خودم!

niki 1390/02/20 ساعت 13:29

چی شد ؟؟؟؟؟؟!!!
الان درباره چی نظر بدیم ؟؟؟

تو به خودت فشار نیار راحت باش نمیخواد نظر بدی !!!

یاسی 1390/02/20 ساعت 21:14

بهله...منم همین طور!از عوارض با غزل بودنه!...

چه خبر؟؟
نظر بدی بد نیستا !!ی نمه نظرام کمه اخه!!

SNIPeR 1390/02/24 ساعت 14:21 http://www.esnayper.blogsky.com/

آدم وقتی میاد میبینه بیست و یکی نظر داره یه پست با خودش میگه ایول دمشون گرم بازدید زیاد دارن ،
بعد میاد تو میبینه ده نفر این نظرارو گذاشتن ،
تازه کامنتا جواب هم ندارن وگرنه بیشتر میشد احتمالا !
به نظر من یه چت روم هم بذارین تنگ وبلاگتون !

فرید جان شما اصولا تو زندگیت د..... خوردی ؟!؟!


فرید حسودیش شد


فردا بیا سرتو بکوب به وبلاگم

یه چیزایی نوشتم

Ghasedak 1390/02/25 ساعت 14:43 http://happen.blogsky.com


بیا happen تولده

یاسی 1390/02/25 ساعت 18:20

درس خوندن به ما نیومده!!...
درس ندارم که!

چرا هیچ کودومتون آپ نمیکنید؟

من که اینجا نیستم (!!) هادیم که نمیدونم !!!

niki 1390/02/26 ساعت 14:58

پاسخ:

تو به خودت فشار نیار راحت باش نمیخواد نظر بدی !!!

____________________
hamun behtar jaVAB NAD kolan

یاسی 1390/02/30 ساعت 20:48



$همچین خواستم ی نظری داده باشم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد