آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

از چی بگم ؟!؟!!!!

الان سه روزه دارم فکر میکنم ی چرت و پرتی گیر بیارم بنویسم ! واقعا نمیدونم از چی و از کجا بگم !


نمیدونم از امتحانا بگم که تا حالا سه تاش رفته فقط دینی رو مطمئنم نمیفتم !!


از امتحان حسابان فردا بگم که اگه قبول شم محلو شیرینی میدم !


از همایش به اصطلاح فیزیکی بگم که فرماندار محترم استان البرز میاد گاله رو باز میکنه شروع میکنه ... شر گفتن و با ی سری دلایل بسیار بسیار منطقی اثبات میکنه که شعر     " اتل متل " ی شعر استکباریه !!!! و یکی از دلایلشم اینه :‌ اصلا شما در طول تاریخ عم قزی میشناسید که دور کلاهش قرمز باشه ؟!؟!؟!؟!؟!


نمیدونم از فوتسال بگم که تنها جذابیت زندگیمه و اونم فعلا ریده شده توش ...


از زندگیم بگم که چند وقتیه اصلا دوسش ندارم که هیچ حالمم ازش بهم میخوره !


واقعا نمیدونم !! هرچی میگردم هیچ چیز جالبی پیدا نمیکم !








×حالم بده ... خیلیم بده ! واقعا دارم دیوونه میشم .. شایدم شدم !

×برای شفای همه ی بیمارا از جمله من خیلی دعا کنید !



×بعدها نوشت ! : الان چهار تا امتحان رفته من فقط دینی رو مطمئنم نمیفتم !

×فکر کنم باید محلو خرما بدم !!


نظرات 20 + ارسال نظر
immortaم 1390/10/10 ساعت 16:40 http://jangavaran.blogsky.com

من یه سوال از خدا دارم!
آیا زندگی ازین هم بدتر میشه...
ممد دارم دیوونه میشم اساسی؛از الان افسرده شدم!

جواد پایه ای همزمان من تورو بکشم تو منو بکشی که خودکشیم حساب نشه از این زندگیم راحت شیم به خدا !!!!

یاسی 1390/10/10 ساعت 18:59

ا؟توییی؟؟؟
از نرگس بگو!!!

انقد نا امید نباش ..میخوای من دعا کنم بمیری؟؟
نفرینام خوب میگیره دعاهامو نمیدونم ...

زندگی صد ساله اولش سخته...

نه بابا من نیستم که بابامه !!
نه خودمو جواد داریم هماهنگ میکنیم ی گلی سرمون میگیریم !!

immortaم 1390/10/10 ساعت 19:17 http://jangavaran.blogsky.com

من پایه ام؛مخصوصا الان که حالم داره از این اوضاع بهم میخوره!
هیچی معلوم نیس واسم؛شایدم معلومه و من نمیخوام اونجور باشه!
کلا وضعم خرابه...

منم کلا وضعم خیلی خرابه !
پس جواد دیگه من فیزیک نخونم ؟!؟!؟! همون روز امتحان فیزیک بریم حیاط پایین کارو تموم کنیم ؟!!!!!!

immortaم 1390/10/10 ساعت 20:10 http://jangavaran.blogsky.com

فیزیک که میخوام در سطح بسیار بالایی بر*نم!
حوصله خوندن هم ندارم ب هیچ وجه!
فقط قبل خودکشی من یه کاری باید انجام بدم؛باید اون زنه که میگه"شماره مورد نظر در دسترس نیست" رو بگیرم خفه کنم؛پدر منو درآورده!اعصاب نذاشته...
زمین پایین هم زیاد حال نمیده بریم دم فواره همدیگرو بکشیم؛اونجا بهتره!!

اره فواره بهتره !

فردین 1390/10/10 ساعت 23:15 http://imaginary.blogsky.com

آقا قبول نیس! پس منو کی بکشه خوب؟؟؟!
ناموساً میگم (:دی) یه ذره منو نگاه کنید یه کم به خودتون امیدوار بشید! جانِ خودم...
درس مرسم که درش تخته س.***دن مارو با این حسابان و عربی و باقی دوستان.حسابان و عربی رو یعنی 100% میفتم!!
راستی این 5شنبه یا 5شنبه هفته بعد سِپِر قراراه بیاد اینجا، اگه برنامه ها رِلِه س پاشین بیاین یه چرخی تو پایتخت دود و گوگرد بزنیم! :-اِس
دلمان هم تنگیده :( یکی بیاد یه کم شوخی کنیم و بزنیم تو سر کله ی هم!...

باشه ردیف شد میایم !
منم فک کنم حسابان میفتم ...
الان من یه چیزیم بدتر از تو !!

hadi 1390/10/11 ساعت 09:06

خاک تو سرتون!!!! من و سینا این همه وقته داریم میگیم بریم خودکشی، شما جدی نمیگیریدو میگید اینا از دست رفته ان!!

من از همین الآن میگم که فیزیکو میفتم!!! ببین کی گفتم دیگه...!

هادی 1390/10/11 ساعت 09:07

راستی یادم رفت بگم...

ممد از جومونگی بگو که شده سمبل رشادت ... !

immortal 1390/10/11 ساعت 16:57 http://jangavaran.blogsky.com

آقا پس با هم بریم دم فواره و گردش کنیم؛بعد خودکشی کنیم؛یه چیز خوفناکی میشه!

راستی از جومونگ هم نگو...
ممد قصه بگو؛ما ها قصه دوس داریم:دی

میگم جواد فواره هم خوب نیست !
بیا بریم یه جای دور ... یه جای توپ... یه جایی که بشه خوب بود توش !


یاد پارسال افتادم
نمیدونم وبلاگ کدوم یکیتون بود که یه چیزی شبیه اینی که الآن میخوام بگم رو گفتم که بعدش عکس العمل جالبی داشتید همه تون

« شما که نمره کمه تون 18 میشه چرا اینقد ناله میکنید ؟ »

بگم نمره کمه تون هجده س میشه توهین ؟

پس چی ؟!!؟ خیلی توهینه بزرگیه ! در حد فحش ناموس !!


خب پارسال گفتم اینو بعد کارنامه هاتونم دیدم


آخه با توجه به عکس العمل پارسال ترسیدم بیشتر از 18 بگم کتک بخورم

سعی کن بیاریش رو 10 !!

immortaم 1390/10/11 ساعت 22:51 http://jangavaran.blogsky.com

دهنت سرویس؛اینو خوندم یاد اون استیلت تو پارک افتادم:دی!
ممد!بی شوخی میگم میفتم من!تموم نشده هنوز...

یاسی 1390/10/12 ساعت 09:58

ا؟تو که هنوز زنده ای!!اینا مالش نیستن بیا خودم بکشمت راحت شی...
پسر به این خوشگلی دلتم بخواد!!!!...

اره...خاصن!اعتماد به نفسشونم خیلی بالاست...میدونی؟؟


از چی بگم ؟!؟!

فیزیکٍ ما دومین امتحان بود که ... !!!

امروزم عربی داشتیم اما خیلی بد نبود !

خدا بقیشو بخیر کنه ...

نه به نظر من خودکشی راه خوبی نیست مملکت ما به آدمایی مثل شما نیاز داره

... !


خب پسرم بشین مثل ... درستو بخون تا الآن اینجوری به خودت ... !!!

فردین 1390/10/13 ساعت 10:01 http://imaginary.blogsky.com

١٨؟؟؟ :O: O
ممد من نمره م اطراف ١٨ بچرخه بهت میدم!! دقیقا هر چی که بخوای!!!

من معدلم بالای 14 شد بهت میدم ! کون !!

ZiZoOo 1390/10/15 ساعت 13:50 http://poweroflove.blogsky.com

ببخشید من یکم واسه پستهای وبلاگت شوت زدم


شرمنده این پستت رو از دست دادم .


زندگی رو زیاد سخت نگیر بابا . امروز خوبی فردا بدی مهم اینکه پس فردا بخوای که خوب باشی ....


hala mage chi bood ke az dast bedi ?!?!?

ZiZoOo 1390/10/16 ساعت 14:38 http://poweroflove.blogsky.com

پست یه بهونه است ...
صفای وجود خودتو عشق است " یار همیشه در صحنه ی من "

ZiZoOo 1390/10/21 ساعت 14:05 http://poweroflove.blogsky.com

رد شدم ببینم چه خبرا

salamati !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد