آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

من غلط کنم دیگه عنوان بذارم :(

خب به نا سلامتی تمام و خیلی شدید امتحانا تموم شد ...


افتضاح ترین امتحانای عمرمو دادم ! حتی ورزشم شاید بیست نشم چون ی بار شلوار نبردم گفت بهت بیست نمیدم !! ولی خب اصلا مهم نیست هر چی شد شد به درک ! زندگی رو بچسب ! ...


ولی واسه گرفتن کارنامه م لحظه شماری میکنم !! لحظه شماری میکنم چون میخوام به محض اینکه کارنامه گرفتیم دو تا عکس خوشگل از کارنامه خودم و هادی بگیرم بذارم اینجا با احترام فراوان تقدیمش کنم به شبنم که نمره های بالای هجدهو تماشا کنه لذت ببره !!!






×× بابت عنوان قبلی از همه معذرت ... فک نمیکردم انقد رو مخ باشه !




نظرات 24 + ارسال نظر
یاسی 1390/10/27 ساعت 14:21

نه بابا ...من نمیزارم تنهام بزاره ..

چیه مگه مگه دوس داشتن فقط اس دادنه؟؟؟

میبینی؟
اه چندش این چه اسمیه واسه آپت گذاشتی؟؟راستی خدافظ .پاتوق رفت....

اون شعری که تو گذاشته بودی و مدله نوشته هات یه جوری بود ... یه جور بدی بود !
اشتبا کردی حذف کردی بعدا پشیمون میشی ...
عنوان به این خوبی مگه چشه ؟!؟!؟!‌:دی

یاسی 1390/10/27 ساعت 15:31

حل شد...آشتی کردیم!!!
کدوم شعر؟؟اون شعر رو تو پست آخر محمدرضا نوشته بود..
پست پایینشم اصلا درمورده اون نبود..

خب چیه مگه از جمعه ش نداشتم!!!!!

نه پشیمون نمیشم دیگه بسه ۲ ساله دارم وب مینویسم....خسته شدم.

هیچی ..اتفاقا خیلی هم قشنگه!!...خون به این خوشبوییی!!! حالا خوبه بوی چیزه دیگه ای نمیاید همیییی!!!

آها ... خب خداروشکر ... پیر شید به پای هم ننه !!

یاسی 1390/10/27 ساعت 18:17

مرسی

خدافظ ننه ...

immortaم 1390/10/27 ساعت 21:10 http://jangavaran.blogsky.com

اووو...ه مای ش‎*‎!
ممد جان؛بابایی! جمع کن؛ این چه عنوانیه اوبی(!) فریک(!) حال بهم زن!
من تازه فهمیدم که کارنامه ای که فسفری توش نباشه؛کارنامه نیس!
و اینکه اصلا دوس ندارم برگردم به کلاس؛فقط به عشق پیچش کلاسا و هوگر میخوام بیام مدر3!

جواد حسابان نمره هارو خوند من ده شدم !!‌ این یه دونه به خیر گذشت ... مونده شیمی و فیزیک !

ژینوس 1390/10/28 ساعت 17:37 http://zhinoos.blogsky.com

وویی نگو امتحان! انقدر منم بد دادم همه رو...


کارنامه جعلی میزاری


یکم با ادبی تر عنوان بنویس

چشم ! ... دفه بعدی ایشالا !


عنوانووووووووووووووووووووو

خوش به حالتون من هنوز 2تا از امتحانام مونده
( ادبیات و زمین شناسی )

واااااااااای ولی خیلی امسال سخته هاااااااا

خیلی سخته ... !


میدونی امروز داشتم به چی فکر میکردم ؟

SNIPeR 1390/10/30 ساعت 19:15 http://www.esnayper.blogsky.com

ها ؟ شبنم خودمون ؟
خواهرم مگه تو منو نمیشناسی ؟
مگه تاحالا نمره هامو ندیدی ؟
اینا هم دوستای مننا !

hadi 1390/10/30 ساعت 22:02 http://fire-fighter.blogsky.com

چقد بده که اینجا نمیشه لایک زد!!! کامنت جواد رو خیلی حال کردم باهاش!!!!
ممد کونت بسوزه حسابان 14.5!!!! yeeeeeeeeeesss... ولی خب فیزیک...

خب فیزیکو درد ! فیزیکو زهرمار ! مگه من چند میشم فیزیکو ؟! هشت بشم تو کونم عروسیه

hadi 1390/10/30 ساعت 22:04 http://fire-fighter.blogsky.com

راستی ممد عنوانت چی میگه!!؟ با اینکه چیز خاصی نداره ولی یه حس چندشی داره!!!

ZiZo0o 1390/10/30 ساعت 22:10

سلام
ببخشید دیر امدم نظر دادم . شرم بر من ...

عنوان مطلب اذیتم کرد . حس نظر دادنمو گرفت

سلام ...
ببخشید

از انسانها غمی به دل نگیر؛ زیرا خود نیز غمگین اند؛ با آنکه تنهایند ولی از خود میگریزند زیرا به خود و به عشق خود و به حقیقت خود شک دارند؛ پس دوستشان بدار اگر چه دوستت نداشته باشند...!

**دکتر علی شریعتی**


به این فکر میکردم که : فقط تو خوب بودی تو رفقا که ... ( توأم از دست رفتی )


دارم درست میبینم ؟
این فریدِ نظر داده ؟

جدی دوستای توأن برادر ؟

نمره هاتم بعله دیدم همش ضایع بود مثل ...

immortaم 1390/11/01 ساعت 12:49 http://jangavaran.blogsky.com

هادی لایک ظاهری مهم نیس؛مهم اینه که تو دلت لایک زدی!
(این شروور ها چیه من میگم؛یکی خودشو ** کنه و منو ازین حالت بکنشه بیرون(


آفرین داداشی کار خوبی کردی عوض کردی

ZiZoOo 1390/11/01 ساعت 22:32 http://poweroflove.blogsky.com

آفرین بر تو

بیخود بهت نمیگم کچل که

بهاره 1390/11/02 ساعت 11:29

وای بالام چقدر آپ کردی.یادم رفته بود بیام.
مهم نیست.دشمنان ما دلیل افت ما نمیشند
منم فقط امتحان زبانمو خوب شدم.بقیش زیاد جالب نبود.بی خیال....

بی خیال


این اتفاق بزرگ رو توی تاریخ وبلاگ نویسیت ثبت کن


بله بله آهنگ زیبایی هستش

من همه ی آهنگای شهرام شکوهی رو میدوستم

عنوان قبلیه چ بوده مگه؟!!!!!!

به تو چه !!!!

hadi 1390/11/04 ساعت 16:21 http://fire-fighter.blogsky.com

ممد عنوان قبلی بهتر بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد