آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

اطلاعیه ی جدید !

به پیشنهاد یکی از دوستان بسیار عزیز و گرامی ( ! ) وبلاگو حذف نمیکنم ! 

ولی حالا حالا ها دیگه وبلاگو آپ نمیکنم !

این حالا حالا ها هم  معلوم نیست کی باشه ...

شاید همین فردا ... شایدم هیچوقت !




*چه کنم که خراب رفیق و رفاقتم !!!

*بالاخره آدمای معروفی مثل من باید دل هواداراشونو شاد کنن دیگه !!!

نظرات 19 + ارسال نظر

koliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii booooooooooooooooooos

taze koliam mer300000000000

با بی مطلبی اما نو به روزم

جنبه هم خوب چیریه داداش من . می‌خوای غیرتیت کنم که حذفش کنی ؟

atshan 1390/02/02 ساعت 22:38 http://atshan.daghoon.com

باید به جای "یکی از دوستان بسیار عزیز و گرامی ( ! )" مینوشتی "جمعی از هواداران (!)" !!!!

ZiZoOo 1390/02/03 ساعت 11:11

با این اتشان موافقم



منم خیلی خوش حال شدم که نرفتی.
خوش خال شدم که با یه آدم خیلی عاقل مشورت کردی .




مرسده جون منم ممنونتم که نذاشتی وبلاگ نویس قشنگ ما خونه نشین شه.

این وبلاگ پر از خاطرست حیفه حذف بشه
من تو خونه فعلا نت ندارم ( به خاطر تو اومدم کافی نت که بگم ) وبلاگو یه وقت حذف نکنی که خوشبختانه یکی زودتر از من بهت گفته و ...
ما این وبلاگو ( خودتو ) دوست داریم

قربون شما ! منم شما رو دست دارم !

ya30 1390/02/03 ساعت 19:00


ایییی ...برو جمعش کن با این نظرات ...
من خودم میگم حذفش کن اره باو ...اه اه اه بدم میاد!
نه شوخی کردم ...به قول دوستان خاطرس !
پرورش شتر مرغ!
ایندفه با دوچرخه برین مدر3 به بابام میگم لهتون کنه!(با ماشین!)
10 امتیاز ...
مرسییی!!

آخی جای نیکی خالی!!!
(دوستون دارم و...)
خوب منم به روز هستم!
حالا کی رو اذیت کنم تو نباشی عزیزم؟!(خواستم مثله بعضیا نظرم حال بهم زنی و کشنده نیکی باشه!!)

ذوق ذوق...یکی به من گفت آدم خیلی عاقل
در جواب شبنم:منم بهش گفتم...اینجا پر خاطرس...حالا خودش هیچی این خاطره ها حیفه...بازم خودش هیچی این وبلاگ باعث آشنایی و دوستیه ما خولو چلا با هم شد...کلا خودت هیچی دیگه وبلاگ مهمه خاطراتمون مهمه...ررررررررررر

niki 1390/02/04 ساعت 17:30

پانی تو هم عادت می کنی
....


خوبه که این تصمیمو گرفتی حذف نکنی

یلدا 1390/02/05 ساعت 21:18

چرا همه دارن وباشونو تعطیل میکنن؟!!!!!!!مد شده؟!اگه مد شده بگین ما هم تعطیل کنیم!حالا خوبه حذفش نکردی...
۱۰۰٪ تابستون برمیگردی!شاید اون موقع حسشو داشته باشی
من که ناراحت شدم

پانی 1390/02/06 ساعت 13:15

نیکی ثابت کردی!(چیو؟!)
نمیدونم!
راستی اسب شاخ دار ببخشید گوشیم خاموش شد!

niki 1390/02/06 ساعت 16:01

چی رو پانی ؟؟؟

یاسی 1390/02/07 ساعت 19:04

ی سوال دارم اپ بودم بگم بهت؟
کلا رفتی یا اپ نمیکنی؟؟

یاسی 1390/02/09 ساعت 12:15

UpAm....

یاسی 1390/02/10 ساعت 20:58

خب تو وبه ..بعضی از روشا برا فضای وب مناسب نیس!

هادی 1390/02/13 ساعت 16:09

واااااااااااای..... چه خوب شد نرفتی ممد، من عاشقتم! فقط بخاطر تو اینترنتم وصل کردم بیام بگم که نری! من دوست دارم میدونی؟؟؟

کلی بووووووووووووووس!(قابل توجه مرسده!)

تازه کلی هم پس گردنی و زیر بغل و لگد!!! و بدو گمشو اصلا نمیخوام بیای!! برو حذفش کن! برو بیرووووون!



حالا از همه اینا بگذریم، خودت چطوری؟ خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد