آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

انقلاب ما انفجار نور بود؟؟؟

اینکه چی شد که شاه رفت و انقلاب شد ، بماند...


اینکه چرا خمینی هواپیماهایی که شاه از آمریکا خریده بود رو پس داد و پولش رو نتونست بگیره ، بماند...


اینکه چرا جنگ شد و چرا کلی مرد های جوونمون تو جنگ شهید شدن و کلی دختر با هزاران آرزو  ترشیدن ،  بماند...


اینکه سر چه عقایدی ، از طرف خیلی از کشورها تحریم شدیم ، بماند...


اینکه چرا تو رنکینک جهانی آزادی در کشورها جز ده کشور آخریم ، بماند...


اینکه چرا تو کنفرانسهای بین المللی وقتی رئیس جمهورمون میخواد صحبت کنه، همه پا میشن میرن(البته بجز ونزوئلا و سومالی و نیکاراگوئه!)، بماند...


اینکه چرا ما مردم اکثرا زیر خط فقریم، بماند...


 

مهم اینه که اول شکم آقامون پره و دوم اینکه ... مرگ بر آمریکا!

همگی با من بگید، بلندتر از صداها بگید...


 

*آفتاب واسه همیشه پشت ابر نمیمونه...

 ...         یه روز خوب میاد که به انفجاااااار نور می رسیم...

نظرات 17 + ارسال نظر
علیرضا 1389/11/22 ساعت 10:55 http://akgeo.blogfa.com

پس بماند که بماند

عجیبه!
با پستت حال کردم!
استثنا" محتواش بد نیود

فکر میکنی اونموقع بهتر از الان بوده...؟
ایرانیا از زمانه قاجار بدبخت شدن !!...هستن و خواهند بود!
ضمنا آپم!!
از بچه های المپیادی ۲ سال پیش نبوده!!من اسماشونم بلدم تازه ...امین صوفیان ...عرفان سلطانلو (اینو فامیلیشو مطمئن نیستم!!)
بگم بقیشونم...؟؟!!
مثلا سهیل!!همسنه ماست...

یاسی خانوم زمان قاجار ایران بدبخت شد ولی رضاخان خیلیاشو جبران کرد و باید بگم زمان محمدرضا شاه هم ارتش ایران، چهارمین ارتش قدرتمند جهان شده بود... اینارو میدونستی؟ الکی مقایسه نکن...

عرفان سلطانلو هم کلاسیمونه و الآن نصف عارف هم حالیش نیست...
عارف جون قهرمانه!

باقالی 1389/11/22 ساعت 13:36 http://3soooot.blogsky.com

این یاسی خانم که آمار هم دارن ماشاا... راست می گن ..
خانه از پایبست ویران است ...
اما ...
دلتون رو هم خوش نکنید ...
یه روز خوب هم عمرا بیاد ...
ایران دیگه از دست رفتست ...!

...
من یه امید کوچولویی دارم...

Unicorn 1389/11/22 ساعت 13:50 http://fire-fighter.blogsky.com

هادی دلم میخواد لهت کنم!
چرا آپ کردی من میخواستم آپ کنم!!!

یه هفته س تمرگیدی صدات درنمیاد حالا تا من یه حرکتی نشون دادم تو قاطی میکنی؟؟؟

ایول قشنگ بود...!
هر چی میاد سر ملت تقصیر خودشونه..!
اصلا هر چی میکشیم از این ملته,بخدا از این ملته!
اینا اگه ناراضین گوه میخورن میرن تظاهرات!!

یاسی 1389/11/22 ساعت 17:47

میخوای عوضش کنم ولی اینو از قبل انتخاب کرده بودم!!!!
بله میدونستم!!همین امسال داریم میخونیمشون!!
الان میشه کاریش کرد؟نمیشه که؟الان پسرای امروزی برن فوکولاشون درست کنن ب۳ شونه!!
....و بعضی از دخترا البته ...!!

الان دارم فکر میکنم شایان داسدار(؟!) ومهدی جنت ... (نمیدونم چیم!! )بودن.
ازش بپرسین اونم ما رو میشنا۳ احتمالا!!
البته ازین حرفا شوت تره... !تریپش منو کشته!!
یه مرا۳می گذاشتن که همه ی بچه های ناحیه ۳ رو ۱۰ تومن بدن بهشون!!
یه چیز م۳ روزنامه هم دادن که هم عکسا و هم اسما توشه...منم بیشتر اسما و مدر۳ ها رو حفظ کردم!!
چقدر نوشتم...!!هی وای من!

niki 1389/11/22 ساعت 19:31

ye mosht adam be havaye azadie bishtar raftan jelo o alanam meiduno dadan daste ye mosht bi khod tar az khodeshun . daste unayi k sare enghelab ham mar2mo pish marge khodeshun karde budan
pas az mast k bar mast ...
-------------------------

Unicorn:بلند صلوات بفرست!!

اونوقت میگن عصبی نشوحرف زشت نزن این ملت ملت که میکنیم همین خودماهاییم ! که واسه ساندیس میرن تظاهرات خوب حق دارن یاروازگرسنگی ونداری راهی بیمارستان میشه اونوقت آقایون باخیک بادکرده شباانقدکه خوردن نمیتونن بخوابن! یه احمق یه سنگ میندازه توچاه ۱۰۰تاعاقلم نمیتونن درارن!اگه جای این سخنرانی هاوخطبه هاشون ازاول انقلاب تاحالاریده بودن پای یه درخت یه ثمری داده بود!تایه کلمه حرفم میزنه میگن تکبیر!شب خونشودزدمیزنه گربه پلاستیک آشغالاشوپاره میکنه میگه دست آمریکاوسطه! حالاانقدبگین مرگ برآمریکاتاجونتون دراد!اگه بدتون میادازش استقبال بی نظیرتون چیه گیرم سراجبار!دیگه این جمعیت سراجبارپانمیشه بیاد!خود کرده راتدبیرنیست!دیدی اوج گرفتم !

اینکه ................ بماند ...

SNIPeR 1389/11/23 ساعت 03:08 http://esnayper.blogsky.com/

بعله ! انفجار نزدیکه !
ببینیم این دوشنبه چه میکنن !

هادی مرد شدیا !!!

مولود 1389/11/23 ساعت 07:50 http://www.9g9.blogfa.com

و اینکه ما تا کی افسوس نداشته امونو میخوریم

این پست تو هم " می ماند " بهتر بود

تا بود جنگ داشتیم.بعد تحریم داشتیم.حالا یارانه داریم.
ما نسل جزغاله شده ایم.

یاسی 1389/11/24 ساعت 16:38

آپم ...به قوله پانی منتظره حضوره سبزه پررنگتونم ...

niki 1389/11/24 ساعت 16:48

تا من باشم از اعماق روح و فکرم برای شما ها نظر نذارم

Unicorn:صلوات دومو بلند تر بفرست!!

niki 1389/11/25 ساعت 20:52

bahle ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد