آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

پرچم بالاس!!

بله خواستم به اطلاعتون برسونم که اینجانب با تیم منتخب ناحیه سه قهرمان مسابقات فوتسال استانی شدیم و پرچم ناحیه سه رو به همراه تیم راهنماییامون که اونا هم قهرمان استان شدن به شدت بردیم بالا!!! هر چند که قهرمانان واقعی شهدا هستند!!!!




۱- حیف ...!

۲- سپندار مذگان هم مبارک!

----------------------------------------------------------------------------------------------------


Red beetlE:


آزمون سمپاد... تر تر!  ریاضیش سخت بود... عربی که هیچی، فیزیک هم تقریبا گندیدیم، فقط هندسه رو خوب زدم... نزدیک 40-50 تا  هم نزدم... به افتخارم!!!



نظرات 28 + ارسال نظر

تبریک!! بوووووووووووووووووووووووووووس!
ایشالا بِیتر تر تر بشی...
قهرمانان واقعی!!!!

ماااااااااااااااااچچچچ

یاسی 1389/11/29 ساعت 20:38

غزی؟...!غزاله خانم منظورته دیگه؟
اره دیگه هر وقت ما چشممون میافته(!) به شهید سلطانی یه سری دارن م۳ بز کوهی مید ون!!


چشمتون میفته یا کلا دارین مارو نگاه میکنید دنبال کیس میگردین !؟؟!!؟؟!

یاسی 1389/11/29 ساعت 20:49

هاها..........!!
خوبم بلدیم...!!خجالت نمیکشین مدر۳ ی مارو نگاه میکنین؟
اونا دومای جوگیرن که هر زنگ بازی میکنن!
ما در مدر۳ قدم میزنیم خاطره تعریف میکنیم زنگه تفریحا!~!

یاسی 1389/11/29 ساعت 21:02

معلومه که چشممون میفته!!
منظورت از کیس کسیه دیگه؟!؟!؟
با اون لباس ورزشیای ضایع تون....!!!

ZiZoOo 1389/11/29 ساعت 21:24 http://qabeax.persianblog.ir

مبارک مبارک تولدت مبارک
اوا ببخشید قاطی کردم . ولنتاین مبارک .

واقعا خوشحالم کردی بابایی...!
حالا بپر بغلم...جووووووون یه بوسم بده!!
جوووووووووون بیا این آدامس هم بگیر!!

SNIPeR 1389/11/30 ساعت 02:59 http://esnayper.blogsky.com/

هو هو هو !
اینجا چه خبره ؟
چشم منو دور دیدین هر کی از راه میرسه میگه بوس بوس !
ممد ِ خودمه ها !
دفعه ی آخرتون باشه !
ممد جون بیا بغلم عزیزم !

فرید من همه رو پیچوندمو به هیچکس بوس ندادم فقط به خاطر تو ... فرید عاشقتم!!!!

آرمان 1389/11/30 ساعت 07:09 http://abdozdak.blogsky.com/

هم این و هم اون مبارکه
اما چی حیف؟

شخصیه !

هر کی از راه رسید بوس بوس راه انداخت

الآن بگم مبارکه ؟ تکراری شده آخه

به جای آفرین مبارکه چی دیگه میشه گفت ؟

مبارکه!شما هم مثل ما همش در صدد کسب مقام و رتبه هستین که!!من و الهه هم امروز به مسابقات کشوری گل یا پوچ راه پیدا کردیم!!!

همون مسابقاتی که پارسال ما قهرمان شدیم؟ اون که مسخره بازیه! همه شوتن!

اعتماد به نفست منو کشته!

ریاضی رو وقت کم اوردم نصفه زدم
عربی رو 4 تا غلط دارم فکر کنم
زیستم بد نبود.
فیزیک و شیمی هم مثل ریاضی
دینی و زبانم خوب بود

اگه سپهر نبود تقریبا باید سفید میدادم!!!

باقالی 1389/11/30 ساعت 20:21 http://3soooot.blogsky.com

اصلنم مبارک نباشه ...
تا مسابقات جهانی رو نبرین فایده نداره ...
حالا مسابقات بین کهکشانی بماند ...
ممد جون یه دورم واسه ما می زنی ...؟
هادی جون یه تر تر م واسه ما می زنی ...؟
امتحان رو رنگ خوبی دادم ...!

فربد 1389/11/30 ساعت 20:26 http://www.fipg.blogsky.com

سلام خیلی هم ازمون استاندارد و خوبی بود
از نظر من حرف نداشت
نظر شما هم هیچ اهمیتی ندارد

بیا تو وبلاگ توی نظر سنجی نظر بده !
زود باش واسه پروژه ی امار میخوام

باریکللااااااااااااااااااااااااااا........!

میگم این همه سجاد و فرید بوست کردن صورت سخنیت خیس نشد؟!؟!
امتحانتون به سلامتی....

یه دونه من امتحان سمپاد رو خوب دادم یه دونه تو...
اصلا من اول میشم تو دوم محمدرضا هم سوم و اسی هم چهارم!!

Unicorn 1389/11/30 ساعت 23:12 http://fire-fighter.blogsky.com

تورو قرآن سر جلسه آزمون جلو اون همه آدم بیا 40 - 50 تا هم بزن!!

منم هرچی بقیه گفتن



نتیجه گیری : مبارکه , موفق باشی

niki 1389/12/01 ساعت 18:28

che poste ba ehsasi !!!

حالت خوبه؟!!؟

بهت افتخار میکنم هادی!!

فربد 1389/12/02 ساعت 10:24 http://www.fipg.blogsky.com

زود باش بیا ببین چه خبره !

یاسی 1389/12/02 ساعت 16:34

با تو بودم یونیکرن...
نه چرا شوخی من میدونم سنم کمه ...نسبت به کارایی که میکنم و کردم خیلی کوچولو ام.راست میگفتین شما.

یاسی 1389/12/02 ساعت 18:57

بیخیال ..فقط حلال کن خب؟
دارم از همه ی بچه هایی که شاید اذیتشون کردم حلالیت میگیرم...
چون که ساله دیگه میرم از کرج و به سلامتی دارم دختره گلی میشم ... !!
و همچنین میخوام خیالم راحت باشه...همین !
این چند روز بااین حالت
دارم از خدا و بنده هاش عذر خواهی میکنم و میخوام حلالم کنن...

اوپپپسسسس!!

نیکی 1389/12/02 ساعت 20:07

مرسی .. تو خوبی ؟؟؟

همساده غده بزاقی کسی که مشکلی نداره؟

یاسی 1389/12/03 ساعت 19:38

ترجیح میدم ننویسم.
خیلی ممنون.

ضایع(!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد