آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

من وقتی که از خواب بیدار میشوم ...

بعضی وقتا پیش میاد که خیلی خوابم میاد... میخوام یه دل سیر بخوابم ولی بعد از یه کم خوابیدن به هر دلیلی مجبور میشم از خواب پاشم!! نمیدونم چرا و چگونه ؟!!؟ ولی اینجور موقع ها از خواب که پا میشم یه کارایی میکنم که به ذهن هفت تا آدم روانی و مجنون که یه هفته بشینن با هم فکر کنن واسه انجام احمقانه ترین کار هم نمیرسه!!


مثلا دو شب قبل از هوگر پارسال... خیلی خسته بودم و شدید خوابم میومد ولی خب کلا از ساعت دو و نیم تا نزدیکای پنج بیشتر نتونستم بخوابم!! هادی گفت بریم آشپزخونه یه چی بخوریم بریم سر کارمون! پاشدیم رفتیم بعد دیدم هادی داره میخنده میگه ممد داری چیکار میکنی؟!؟!؟ یه لحظه که به خودم اومدم دیدم صبح ساعت پنج با شکم خالی دارم بطری کوکا کولا رو سر میکشم!!!!


یا امروز...از مدرسه که اومدم خیلی خوابم میومد ولی نتونستم درست بخوابم... از خواب بیدار شدم.

رفتم با اقتدار کامل بغل شومینه نشستم و ازونجایی که هوا خیلی گرم بود (هر چی فکر میکنم دلیلشو متوجه نمیشم!! به نظر شما چرا اونجا انقدر گرم بود؟!؟!) پنکه ی دستی گرفتم دستم و دارم خودمو باد میزنم!!!



1-خداوند همه ی بیماران را شفا دهد!

2-ولنتاین مبارک()

3-فردا... روز مبارزه با ساندیس خوری!!

4-محمد اصفهانی- ارمغان تاریکی

نظرات 22 + ارسال نظر

7.160493768379995.94222192818سلام
نبی خواه هستم دوست جدید شما!
امید دارم روزهای خوب وشادی رو پیش رو داشته باشین
همه ما گمشده ای داریم که خیلی وقت ها پیدایش نمی کنیم که این گمشده میتونه . . . باشه
شاید تو سایت من گمشده شما پیدا شد . شاید!پس یه سری به من بزنید
ضمناً اگه از سایتم خوشتون اومد کد لگوی منو تو وب زیباتون بگذارین اون وقت به منهم اطلاع بدهید تا لینکتون کنم



موفق باشین و شاد منتظرتون می مونم

غفاریو عشق است!!
.
.
.

باحال بود!البته ما که قراره واسه اینکه خییییییلی دخترای خوب و معصومی هستیم فردا با هم بریم بیرون واسه هم دیگه قلب بخریم که ضایع نشیم!به این میگن دوستی پاک!یاد بگیرین!به مامانم که گفتم کلی بهم افتخار کرد

الهی آمین ...

خداوند همه ی بیماران را شفا دهد!!!

حالا همه یکصدا با هم بگیم : آمین

شاسگولی دیگه ممد!!
اون چشه که میگفتم رو عقلت اثر کرده...!
هیچی به اون شب هوگریه نمیرسه با اینکه نبودم ولی بربری و بستنی رو که خوردم!!!
کادو ولنتاین دیگه لازم نیس بخری شلواره رو...!
اصلا اینو بیخیال میخوای بگی پنکه دستی داری؟!

25 بهمن
25 بهمن
روز شکست دشمن
روز ....

پذیرایی...پذیرایی...پذیرایی...
مقی اسی رو ببوس یالا...

باقالی 1389/11/24 ساعت 21:31 http://3soooot.blogsky.com

ایول ...!
مگه چیه خب ...؟
تازه بربری هم تیلیت می کردی توش دیگه ...!
اما عجب شبی بود ...!
بابا این کارای او که خوبه ...!
من یه دفعه خوابیدم بعد بیدار شدم دیدم تو حمومم زیر دوش ...!

تو که خوب بودی

ایناهمه دربرابرمواقعی که من گرسنم میشه ویاسردم میشه هیچ! کارایی میکنم که خداتوخلقتم شک میکنه البته همینجوریشم مونده چه جوری خلقم کرده به احتمال زیادمن از خاک نیستم ازسیمانی چیزی خلق شدم!
یلداجان ماهم همینجوریم مثلامن برای دوس دخترم کادونمیگیرم برای زن عزیزم!شیرین خانم کادومیگیرم!

niki 1389/11/25 ساعت 20:49

akhey... khub mishi !!!

انشالله!!!

مشکل از اینجا نیست!از این جاست!!!!!!!!!!!!!!

مجبوری آدرس وارد کنی؟!؟!

SNIPeR 1389/11/26 ساعت 15:38 http://esnayper.blogsky.com/

فقط پایین نوشت دومتو عشقه !
من که امروز منوری هم بهم تبریک گفت ! بی)

یاسی 1389/11/26 ساعت 17:30

در باره ی آپت نظر ندادم...!!یعنی نخودمش اون موقع.
خب چرا م۳ ما(امسال)گذاشتین وا۳ روزه آخر که بخواین شبم نخوابین به پروژتون برسین!!؟؟اسفند پروژ س ما هنوز این وسیله ی کمک اموزشیو درست نکردیم...ح۳ش نیس!!
منم صبح ها(!) رو میز ناهار خوری میخوابم..!!! برق آشپز خونه رم خاموش میکنم!!
ولی نمیدونم چرا مامانم روشن میکنه برقو هی ....؟؟!!
امروز به این نتیجه رسیدم که شهید سلطانیا برای کم کردن روی ما دارن م۳ خر !درس میخونن!...
برین که آمارتونو داریم ما ....!

با مزه بود خندیدم!!
ضمنا فکر کنم قالبت مشکل داره چون وبت باز نمیشه!

تو که اعجوبه ای!!!! پایین نوشت 2...

پایین نوشت ۲ چی؟!؟!؟!

[ بدون نام ] 1389/11/27 ساعت 22:40

من که حالم خوب نبود .
تو ام که مریضی شفا میخوای .
دیگه همه دارن آب روغن قاطی میکنن .
غصه نخور پسته بخور .

یاسی 1389/11/28 ساعت 16:00

پانی برگشتش...

بالاخره خوشحالی یا ناراحت؟!

فقط روز عشقه خودمونو عشقه

آخی!

آرمان 1389/11/29 ساعت 09:16 http://abdozdak.blogsky.com/

ساندیس خورا چی شدن؟
سپندار مذگان مبارک

ایشالا نابود میشن!!
واسه شما هم مبارک

آپ تشریف دارم!...بدو بیا نظر بده...!!
من این همه نظر میدم که جوابو تو وب خودم بدی که نظرام زیاد شه...!!وگرنه علاف که نیستم!
خوشحالم...!!اینه...
.....>

خندیدی؟...این همه مامانه من حرص میخوره تو خندیدی...؟نچ نچ نچ!!

niki 1389/11/29 ساعت 19:35

mobarake ...

دارم! ممد من امید دارم!

ZiZoOo 1389/11/29 ساعت 21:28 http://qabeax.persianblog.ir

من یادمه که به این پست نظر دادم .
نه یادم نیست مطمئنم آخه خط به خط ش رو یادمه .
کلک چرا نظر من اینجا نیست .
یار همیشه در صحنه ی من چرا آخه چرا .؟

.
.
.
ولی این هیجی از معرفتت کم نمیکنه ها .
تو همیشه یار در صحنه ی وباگ منی .
.
.
گفتم که همه بدونن .
الان فهمیدم که آنی کرن و رد ....
هستین .
دیگه قاطی نمیکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد