آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

مدرسه!

بچه های کلاس خودمون...


میخوام بگم یادش بخیر... داشتم فکر میکردم به اول دبیرستان... الآن میفهمم که چقدر شیرین بود...


صبح امتحانای خرداد، تو حیاط مدرسه Z-Bazi گوش میکردیم ...


روزایی که میرفتیم گیم نت All-Star ... ساکت میشستیم جلو خونه یارو... بعد که میومد مرتیکه معتاد سیگار میکشید و قهوه میخورد و غر میزد!


اونموقعی که سجاد واسه صدتومن پول نزدیک یه کیلومتر دوید دنبالم... پول زور!


اونروزی که رفتیم خونه افروزینا... فوتبال بازی کردیم همه رو باختیم ولی خیلی حال داد...!


یاااااادش بخیر become a legend! رئوف منو گ.اییده بود یادتونه؟


دلتنگی خیلی بده سجاد چیکار کنم؟ به قول خودت مزه ک.ون میده...!


هوگر امسال با...



نظرات 25 + ارسال نظر

هادی منم کجا رو نگاه می کنی؟؟
چه داستانی دشات اون صد تومنه... اِستَمینا بالاس!
لین مزه کون رو تقریباِ رو به خیلی باهات موافقم!...

شایان ذکر که داشت! نه دشات!
و همچنین این! نه لین!
و این که جاک تو سرت... دوم دبیرستانی هنوز چشات دو دو میزنه؟؟ :دی

جاک هم منظورت خاک بود دیگه؟!

الان واقعا" این پست چیو میرسوند؟
محتوای کلیش چی بود؟

دقت میکردی میدیدی که اولش گفتم بچه های کلاس خودمون...! ینی شما نمیفهمی...
هدف یادآوری خاطرات بود!

باقالی 1389/11/15 ساعت 20:12 http://3soooot.blogsky.com

کلا خاطرست ...!
همین اول مهر امسال رو هم که بگی خاطرست ...!

علی 1389/11/15 ساعت 20:57 http://MyEarth.BlogSky.com

س
آپم

آره من یادمه خیلی خوش گذشت

...

آخه مجبوری آدرس بزنی؟!
یادش بخیر...
چه دورانی بود!
Z-Bazi
گیم نت
فوتبال خونه افروزینا...
رئوف!
مزه ک.ون رو خوب اومدی!
هوگر...

یادش بخیر اون کل کل اینترنتی...

Unicorn 1389/11/16 ساعت 21:26 http://fire-fighter.blogsky.com

هادی تو بعد از این همه وقت نفهمیدی اینجور موقع ها باید چیکار کنی؟!
خیلی خوشحالی امسال هوگر من کنارتم ؟! نگو نه چون از قیافه ت کاملا مشخصه که خیلی خوشحالی!!

اول ول کن دوم راهنمایی رو بچسب که من فیزیکم خوب بود!

SNIPeR 1389/11/17 ساعت 23:14 http://esnayper.blogsky.com/

هورگ امسال با آگاممنون ، آکیلیس ، ادیسه ، هکتور ، زولون ، پریکلس ، پرسیوس و ...
:دی

جونم هورگ!
جان من، همین الآن میتونی سه تا جمله درباره پریکلس بگی؟؟! عمرا!

SNIPeR 1389/11/17 ساعت 23:17 http://esnayper.blogsky.com/

هورگ دیگه ؟
یعنی واقعا نمیدونی هورگ چیه ؟
یعنی الان باید توضیح بدم برات ؟
واقعا که !
منو باش که با کی هم غرفه ای شدم !
واقعا برای خودم متاسفم !...

Unicorn:خیلی راحت میتونی خفه شی عزیزم!

این فِرید واقعا وضعش خرابه ها!!
خاک بر سرت تو نظر دادن هم لِهجه داری؟!

به روز شده میباشم!!

یاسی 1389/11/18 ساعت 17:34

اصلن نظر شما واسم مهم نیس!!

داستانش قشنگه به درد نوشتن تو وبم خوبم میخوره!!
کوپیم میکنم خوبم میکنم...

هدف از عکس مزه ی ک.و.ن.ه؟؟؟!!!! :))

من افتخار میکنم به کووچوولوو بودنم!!
به سنگ دل نبودنم...به اینکه هنوز این داستانا روم تاثیر میذاره...
مرسی از نظرت....افزایش نظرات افتخاره ماست!

یاسی 1389/11/20 ساعت 14:19

فرزانگان...شییییره!!
اتفاقا من خودم استاد ریاضیم!!و از این تجربیو اینا ...خیلی بدم میاد!!
همینه دیگه که سال دومیا (دبیرستان)رو دسته دبیرا موندن...!!
ها ها...!!

مشخص میشه نفر اول ریاضی کی میشه! مطمئنم از مدرسه ماس! اسمش هم عارفه! از خیلی از معلمامون بیشتر حالیشه! نفر اول المپیاد استان هم هست! دلتون هم بسوزه!

امین 1389/11/20 ساعت 22:56 http://doreakhar.blogfa.com

سلام
ممنونم که هنوز به وبلاگم میای
والله نمیدونم بگم یادش بخیر یا نه موندم ؟!!

کوچک باش و عاشق که عشق میداند آیین بزرگ کردنت را...
بگذارعشق خاصیت تو باشد نه رابطه ی خاص تو با کسی...
فرقی نمیکند گودال آب کوچکی باشی یا دریای بی کران...
زلال که باشی آسمان در توست...
M.E.H.R.Z.A.D.N.E.R.V.Y…
سلام وبلاگ جالبی داشتین به منم یه سر بزنیدممنون میشم.
موفق باشید...

Unicorn:همین الان اومدم عزیزم!!

ZiZoOo 1389/11/21 ساعت 00:02 http://qabeax.persian.ir

واقع اس میگی بعضی خاطرات خیلی قشنگ هستن.
فقط یه سوال چرا تو وبلاگتون عفت کلام رعایت نمیشه؟
حس نمیکنید که خواننده مطالب ممکنه دید بدی راجع نویسندگان بهش دست بده؟

عفت کلام؟
اولا واسم مهم بود ولی الآن میگم به تخ.مم!
مهم نیست...

[ بدون نام ] 1389/11/21 ساعت 00:02

راست

niki 1389/11/21 ساعت 12:34

...

هادی... یه سوال... اَن تر از من دیدی تو عمرت؟!

یاسی 1389/11/21 ساعت 17:34

این آقا عارف ۲ سال پیشم المپیادی بوده؟
سوال مهمیه !!من میشناسم از رو شکل المپیادیای ۲ سال پیشو!...
نه از دبیرستان فرزانگانه!!نهاله خودم اول میشه!


مدر۳ ما هم که قرار گذاشتم با خودم که خودم ۱۰۰ بزنم!!دسته گلم درد نکنه!!
نه..!!مدرسه ی ما هم شاید ریحانه اول شه!!
در هر صورت ۲۰ نفر اول دخترن!!

Unicorn:زنگ بالا
Red beetlE: پول آشغالارو دادیم، زنگ بالا...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد