آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

دیگه تنها شدم من ... !!!

دیگه ازین زندگی خسته شدم ... دیگه نمیتونم ادامه بدم ! واقعا حالم ازین دنیا و این زندگی بهم میخوره ... ! آخه یه آدم چقدر میتونه نامرد باشه ؟!؟! اصلا همشون همینجورین ... همشون آدمو وسط راه تنها میذارن !! اصلا از اولم من براش مهم نبودم ! از اولش باید میفهمیدم که همه ی حرفاش دروغه ! واقعا نمیدونم باید چیکار کنم ؟؟!

.

.

.

.

.

.

.

.

آره دیگه هادی ولم کرد رفت!! دیگه تو این وب نمی نویسه!!!! ... از اولشم دنبال پول بابای من بود!!!



نظرات 26 + ارسال نظر
Red beetlE 1389/12/23 ساعت 17:15

هان ممد اصلا ولت کردم
از همین جا اعلام میکنم انگیزم برای دوستی با ممد پول بابای ممد بوده و دیگه انگیزه ای برای دوستی با ممد ندارم

گمشو برو من دیگه با تو هیچ حرفی ندارم ... دیدارمون به قیامت !!

ZiZo0o 1389/12/23 ساعت 18:50 http://qabeax.persianblog.ir

خدا دوستی تونو پایدار کنه
نزنین از این حرفا .
امیدوارم که اگه اینجا نمینویسه حداقل یه وبلاگ دیگه بزنه و اونجا بنویسه .
هرچند با یک نفر خیلی سخته یه ایستگاه آتش نشانی رو چرخوند.

نه دیگه کلا بیخیال وبلاگ نویسی شده

ایشالا خدا همه بیماران اسلام رو شفا بده

هر چند غیر ممکنه ولی خب ایشالا...

اولا که هادی به حرف زیزو گوش نده و یه وقت نزنیا...!
جونم پول بابات ممد!
اه اه اه...
با رفتن هادی دیگه انگیزه ای برای سر زدن به این وبلاگ ندارم!

نوشته ی وبلاگ دیگه بزنه جواد جون !! واقعا رو مخی !!!!

عجب ... !!!

بعله ... !!!

خدا پشتو پناهتون باشه


تازه با الهه جان هم موافقم

آخیی ...تموم کردین؟!
.
میگیرمش حتی اگه ارث باباش بش نر۳!!اون که خانم مهند۳....و...!!شنیدی؟!
.
دوس داری دختر باشی؟!!نه؟نمیشه که!!این چه رفتاراییه آخه...؟!!
خود دختر بینی؟حیف که قطعه امید کردن دیگه دعای ما تاثیری نداره...ولی تو امیدتو از دست نده!خوب میشی!!
ولی در کل درست میگی ... پسرا نامردن همشون!

نه همشون !

niki 1389/12/24 ساعت 19:52

eee !!! che zud !!!

خیلی زود تر از اونی که فکرشو میکردم

بهاره 1389/12/25 ساعت 11:32

تو دام عاشقی افتادی و نفهمیدی...

چروووووو رفت؟؟؟
اون وقت از الان به بعد کجا مینویسه؟؟؟

دیگه کلا نمینویسه!

آخیش !
چقدر خوب شد رفت !
اه اه اه ! من از همون اول ازین هادی بدم میومد !
مرتیکه ی جوگیر ! :دی

negar.m 1389/12/26 ساعت 14:53

چراااااا؟بهش نمیخورد اینطوری باشه!!

همش ظاهر سازی بوده !!

چه توقعی داری؟؟؟؟ هادی دیگه خودش زن و زندگی داره!!!! :)

تورو خدا؟؟!؟!؟!

دیدم 13تاست خواستم یه نظر بدم از نحسی در بیاد

اینم یه نظر دیگه
.
.
.
خوبه که این اخلاقو نداشته باشین
همونی که اخلاقی که ...

برای اطلاع از ادامه مطلب به هفت سنگ مراجعه شود

باقالی 1389/12/27 ساعت 08:42 http://3soooot.blogsky.com

خب بهتر که رفت ...!
من این روزو پیش بینی می کردم ...!
همه به خاطر پول بابات باهات دوتن پس چی فکر کردی واسه خودته ...؟
شرش کم ...!
تو هم برو وبلاگو ببندین دیگه ...!
ولی قشنگ بود پستاش ...!

ZiZo0o 1389/12/27 ساعت 12:01 http://qabeax.persianblog.ir

واقعا که شما چه جالب همدیگرو تحویل میگیرین .
چنی خندیدم .
منظورم تکتیراندازو تو بودین

چیزی که تو پستم گذاشتم یه شوخی بود


سال نو مبارک

آها !!

همچنین!

... 1389/12/27 ساعت 16:26

▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█
eydetun mobarak

عید شما هم مبارک!

ها ها!!
از شما بهترن!!بعدشم این رجاییو که گفتم نکته داشت که همه متوجه نمیشن!
بعدشم حقیقت تلخه...
خب معذرت... گناه دارین!!
میگم چقد این دوستات لطف دارن به رد بیتل~!
پانی هم وبه جدید زده....میدونستی؟

اخییییییییییییییییییییییی!!!!!!
خیلیییییی دوریش سخته؟
راستی آپیم!

اااااااااااا!!!چرا دیگه نمینویسه؟

چون دیگه حال نمیکنه!!!

niki 1389/12/28 ساعت 18:02

yani chi ???
chi nemishe ???

یاسی 1389/12/28 ساعت 18:42

غزاله خانوم(!) اگه بخواد خودش بهت میگه!!...
تبادل لینک شاید داد بهت غصه نخور!
در کل درسته ادم نیستن ... بعد منم نگفتم خوبن که!!ولی هر چی باشن مثبت نیستن!!...من تجربه دارم باور کن!!

سجاد 1389/12/28 ساعت 19:30

آریان؟؟
الان... الان که نمیدونم... ولی بقیه اش هم نمیدونم...
بیخیال.خودت خوبی؟

اخی..........!!!!!!!!!!!!!
بیخییال.........
خوبه ادم بیخیالی سر کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد