آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

غصه ی فردارو بیخیال!


امشب یه حسیه که میخوام برم کچل کنم و ابروهامو بردارم و 


فردا صبح برم مدرسه تف کنم تو صورت سلیمی و اسحاقی و،


بعدش برم بزنم شیشه مغازه ها رو بشکنم و فرار کنم و...


بعدش برم سی دی فروشی هارو به هم بریزم و...


 میرم سر کوچه، یه بسته سیگار بخرم و دوتا ساندیس ۲۰۰تومنی با یه تیتاپ ۱۰۰تومنی...،


بعدش برم وایسم سر کوچه مدرسه دختروونه موس موس کنم یه دافی مخ کنم(!)...،


دستشو بگیرم بندازم تو تاکسی بریم بالا کوه و ............................(!) و بعدش بشینیم دوتایی سیگار بکشیم و اون تیتاپ صدی رو نصف کنیم، نصف مال من و نصف مال اون و هر کدوم یه ساندیس دستمون، بکشیم و بخوریم و از زندگی لذت ببریم!


تقریبا نزدیکای ساعت ۵ که هوا داره تاریک میشه و خورشید غروب میکنه بریم رو صخره و لب کوه وایسیم و با تمام قدرت با اون صدای خوشگلم که بعضی مواقع اوج میگیره ، با هم داااااد بزنیم به تخمممممممممممممممممممممم!!!(یکیش واسه خودم و یکیش رو هم واسه اون بحساب میاریم!)


آخر شب میام خونه، به جزوه فیزیک و عربی رو نگاه میکنم و میگم‌ :


« به کوری چشم حسودا! »







نظرات 27 + ارسال نظر

شاید امیدی باشه شایدم نباشه ... !!!

SNIPeR 1389/12/03 ساعت 23:30 http://esnayper.blogsky.com/

هادی نگو که سر نوشتن این پست دو ساعت وقت گذاشته بودی !!!

چه ربطی به جزوه فیزیک و عربی داره؟؟
سیکتیر کن حاجی چُس نشو!!!!

یاسی 1389/12/04 ساعت 16:06

ب این تیپی که گفتی همه ی دخترا همچین میمیرن برات...!!برو کچل کن خوشتیپ شی!!
فک کن سوسکه کچل!!
نه تو مگه میدونی رد یعنی چی؟...
اسحاقیو خوب اومدی ...!!
نوشابه و نون بربری بیشتر بهت میاد...
همش شوخی بود به دل نگیریا

Unicorn 1389/12/04 ساعت 17:51 http://fire-fighter.blogsky.com

فقط قبلش یه دوره باید بیای پیش خودم بهت طرز صحیح موس موس کشیدنو یاد بدم!!

باقالی 1389/12/04 ساعت 18:17 http://3soooot.blogsky.com

در کل برنامه ریزیه ...

niki 1389/12/04 ساعت 19:47

چه حس جالبی !! .... !!

آدم خیلی ازاوقات احساسای خاصی داره نبایدکه احساساتی شه ! ولی حس جالبیه امتحان کردی ندابده!

اوووووووواه در و داف ها رو ...
ممد و هادی , هماهنگ موس موس!

ایول صداااااااا...
داشتی پست رو مینوشتی حالت خوب بود؟!سالم بودی؟!اگه نه که هیچی ولی اگه تو حالت عادی بودی واقعا وضعت خرابه ها...

Ar!eF 1389/12/04 ساعت 22:11 http://Atsign.Blogsky.Com

هادی یکم افکارت رو کنترل کن !
اولا شوخی شوخی تیکه های خزا رو می گفتین الآن واقعا دیگه افکارتونم خز شده

بچه ها پانی ام!
باورتون میشه آپ کردم!
منتظر نظراتتون هستم!

فربد 1389/12/06 ساعت 11:20 http://www.fipg.blogsky.com

دست گلتون درد نکنه . . .

یاسی 1389/12/06 ساعت 14:10

خوب اومدی اینو... موافقم ۱۰۰٪!

آپم.

بهت نمی یاد

کجایین؟
آپم ...

یاسی 1389/12/09 ساعت 18:38

نه بابا؟
خودت تکی ۲۱ م شدی تو کلاس؟یا کسی هم کمکت کرد؟ ...از آخر اول شدنم خیلی سخته خب!!دلت بسوزه من اول شدم تو کلاسمون!


شاید !!

خوبی پسرم؟؟؟!!!!!!
اینایی که گفتی اصلا به تیپ و قیافت نمیاد...
اما در هر حال موفق باشی
....
آپم

عارف به تو میگن دوست با فهم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
.
.
هادی خیلی کثیفی....

یاسی 1389/12/10 ساعت 19:59

اشتباهه لفظی بوده احتمالا!...حالا خوبه م۳ من کور رنگی نداره نه؟

منم میام!

یاسی 1389/12/12 ساعت 13:38

چرا نظر نمیدی وقتی میدونی من انقد آماره وبمون (!) واسم مهمه...ها؟
البته پسته پانیه ...ربطی به من نداره ...ولی درکل چرا؟!!!
نظر بده دیگه ...
آپم بکنین بد نیس ....وبتون داره کسل کننده میشه ...اونیم که اونجا بزرگ نوشتین زشته به خدا !
چقدم (م) گذاشته ...!!
یکم مراعات افراد کم سنو سالو بکنین ! ای بابا این آپای غیر اخلاقی زشته وا۳ شما ...!یکم ادب بد نیس ...نظرای وبتونم جای بحث داره آخه!ای بابا!!

وحید 1391/06/29 ساعت 11:39 http://paschera.blogfa.com

خیلی حال کردم از نوشتت با اینکه چند سال پیشه ولی خوشم اومد
به کوری چشم حسودا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد