آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

اردو

امسال(منظورم سال تحصیلیه)مدرسه ی ما تا میتونست مارو برد اردو.هرجا که شما بگید و به ذهنتون برسه(سجاد جان فشار نیار!!).دیگه داره حالم از هرچی اردو بهم میخوره...آخه یکی نیست به این مسئولای مدرسه ی ما بگه آخه بابا جان تفریح خوبه ولی دیگه نه انقدر...

اینا میخوان ما از درس جا بمونیم پس فردا هم معتاد شیم...اینا همه از نقشه های کثیف آمریکاست!!

شما نمیدونید که اینا میخوان برای اولین بار امسال مارو ببرن اردو،دیگه شورشو در آوردن.نمیدونید کجا هم میخوان ببرن که...من که ندیدم ولی اونا که دیدن میگن یه جاییه به چه بزرگی.از اینور دنیا تاااااااااااااااااااا ده متر اونورتر!!!چه امکاناتی داره...چمن،آسفالت،درخت و از همه مهم تر سرویس بهداشتی!!

خلاصه هرچی بگم کم گفتم...دیگه بیشتر از این نمیگم که حسرت نخورید...جای همتون رو خالی میکنیم...




نظرات 123 + ارسال نظر
امین 1389/01/29 ساعت 18:07 http://doreakhar.blogfa.com

خدا بده شانس!
ما که ۲ بار بیشتر تو دبیرستان نرفتیم!

هادی 1389/01/29 ساعت 18:07

خوب بود...چی فکر کردی؟ امکاناتش خیلی بیشتر از این حرفاس...توش هم میشه ماشین رد شه...هم کلی جا پارک هست... اون موقع که مارو بردن...یه چی شبیه بلوار بود! البته از مقدم(به اصطلاح مسئول پرورشی) بیشتر از اینا برنمیاد...
ان شاالله که خدا به خیر بگذرونه...

هادی 1389/01/29 ساعت 18:11

راستی میدونستی حتی بهمون ناهار هم میدن!
تو پست قبلی منظورت از f.n چی بود؟

foot note
همون پاورقی

سلام خوبی ؟
من نیکی ام دوست زهرا
خوشبختم از اشناییتون
وب خیلی خوبی دارید
این اردو ام خدا به خیر کنه . معلومه که امکاناتش از مدرستون بهتره !!
خلاصه اینم ی اردو دیگههه
به منم سر بزن
خوشحال می شم
بای بای

سینا 1389/01/29 ساعت 20:05

سلام
ممد تازه میگن ناهارش قیمه ی سوخته اس البته باید اضافه کنم که هنوز در حد شایعست.
برای اطلاعات بیشتر به روزنامه های کثیرالانتشار مراجعه کنید

چرت و پرت نگو. من شنیدم 15 متره!!!!!

(ددی)immortal 1389/01/31 ساعت 17:09

ای ر.ی..م تو این اردوی به این مضخرفی!!!
اردو هم به این مضخرفی میشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خداوکیلی تو مدرسه میموندیم و فوتبال بازی میکردیم خیلی بیشتر حال میداد!!!!
مدرسه هم درخت داشت وهم میز برای نشستن و بازی کردن.
درکل به این نتیجه میرسیم که مدرسه بهتر بود.

۱۲۳ 1389/02/01 ساعت 13:08

س۲
لام.خوش گذشت؟

نچ!!!

... 1389/02/01 ساعت 21:25 http://bazdam.blogsky.com

این دفعه دیگه دل تو بسوزه....ما دبیرستان بودیم از اول اسفند که کف باغ ارم و عفیف آباد میپلکیدیم هر سالم حد اقل 2 تا اردو خفن سپیدان و اینا داشتیم...تو 3 سال هم که 3 تا سفر کیش و اصفهان و مشهد رفتیم...و اینا با تلاشای مدیرمون که کلا کف اداره پهن بود تا راضیشون کنه حاصل میشد.چن روز پیشم که اردو دانشگاه بود کلا پسر و دختر تو جیگر هم

... 1389/02/01 ساعت 21:28 http://bazdam.blogsky.com

راستی راجع به پست قبلت...تقصیر خودت بود...حالا فکراتون رو رو هم کنین یه ماستی تو سرش بمالین.

تموم شد...خدا بخیر گذروند
دمش گرم حال داد بهمون...

مولود 1389/02/02 ساعت 21:41 http://9g9.blogfa.com/


ببرتون یه چی میگین
نبرتون یه چیز دیگه
نوع سازو مشخص کنید تا بدونن چه جور برقصن واستون عزیزم

ماسانا 1389/02/04 ساعت 09:34 http://masana.blogfa.com/

همیشه شاد باشی و بهت خوش بگذره
رد پاتو تو وبم دیدم خوشحالم که خوشت اومد و ممنون که اکثر مطالبشو خوندی باز هم سر بزن از تبریکت هم ممنون شاد ونیک اندیش و در حرکت باشی

نیکی 1389/02/04 ساعت 19:45

لطف کنید یکبار دیگهه موضوع رو دوره کنید
ببینید حق با کی ؟؟؟ بعد نظر بدید
حرف زهرا ام نادیده بگیر اگه من می خواستم اون کارو کنم فقط بخاطر انتقام بود همین !!!

سجاد 1389/02/04 ساعت 20:54

شرمنده ممد جون.تا من برسم نظرات از ۱۵ رد شد!
من اینجا هم به نیکی خانوم یادآوری میکنم:"نظرخصوصی"!!!

باز دوباره شروع شد.دعوا تو نظردونی...جون مادرتون بیخیال شید
ممنون از یادآوری!!

۱۲۳ 1389/02/06 ساعت 11:03

چرا؟
مدرستون چه باحاله هرهفته میبرن اردو!
حالا اونجایی که بردن وخوش نگذشت ۱۰ مترمربع بود یا به قول اریان ۱۵ مترمربع؟
اردوی دیروز(شنبه)خوش گذشت یا نه؟

بد نبود...یک شنبه بردن نه شنبه...از قبلی بهتر بود

نیکی 1389/02/06 ساعت 14:44

به خدا من خصوصی اینجوری دوستتون تو وب نوشته بود این خوصوصی منم اومدم تذکر دادم
راستی دیگههه اپ نمی کنی ااا ؟

(ددی)immortal 1389/02/06 ساعت 17:37


سلام
محمد رضا با اینکه گفته بودی چیزی غیر از پست ننویسید ولی نمیشه.
سجاد تموم شد این دفعه اومده سراغ محمدرضا !!!!
از همین چیزا شروع میشه دیگه!!
آخه این پسر های من چی کار کردن؟؟؟گناه این بچه ها چیه خدااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خانم نیکی این پسر های من خودشون زن دارن و قصد تجدید فراش ندارن!!
فقط یکیشون مونده که اونم گفته می خواد ادامه تحصیل بده

هادی(پسر کوچیکه) 1389/02/06 ساعت 18:26

من همینجا به بابام (ددی) بگم آقا من زن میخوام...
عرضه نداری واسم زن بگیری چرا بحث تحصیلو میکشی وسط؟
بابا این نیکیو یکی جمعش کنه...
فعلا خدافظ...

نیکی 1389/02/06 ساعت 21:53

نمی زارید ادم خونسرد باشه
لطف کنید ادبتون رو نگه دارید
همتون در بست بی جنبه اید
متاسفم

چی شد یه دفعه؟!

نیکی 1389/02/08 ساعت 14:38

نپرس چی شده ؟ بالا رو بخون !!!

نیکی 1389/02/08 ساعت 14:39

هادی و ددی !!!!

(ددی)immortal 1389/02/08 ساعت 17:54

بابا ما چه کاری به خون شما داریم!!!؟؟؟
ادبمون هم نگه داشتیم .چیه خودت ادب نداری فکر کردی همه بی ادب اند اصلا باباته
شما که آخرت جنبه هستی یه ذره از اون جنبت به ما بده تا استفاده کنیم.
زشته ولی تو دلم گیر کرده نمی تونم بی خیال بشم
به به ...... اصلا زشته نمینویسمش بداموزی داره

نیکی 1389/02/08 ساعت 22:25

(ددی)immortal 1389/02/11 ساعت 15:54

نیکی 1389/02/13 ساعت 15:13

!! ؟؟؟

(ددی)immortal 1389/02/13 ساعت 15:26

نیکی 1389/02/14 ساعت 16:01

(ددی)immortal 1389/02/14 ساعت 16:15

نیکی 1389/02/15 ساعت 21:53


واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا !!!!!

(ددی)immortal 1389/02/16 ساعت 16:39

مرض واااااااااااااااااااااااا !!!
خودتی

نیکی 1389/02/16 ساعت 17:26

اقا ...
ای بابا اگه گذاشتن خونسرد باشیم

ددی و نیکی خواهشا بسه...!!

(ددی)immortal 1389/02/17 ساعت 20:03

بابایی آخه من با خون اون چی کار دارم؟؟؟؟!!!
ولی این دفعه به خاطر تو هم که شده بازم ادامه میدیم!!1
از اینا هم خوشم اومد گذاشتمش اینجا!!!
به تو هم ربطی نداره!!

نیکی 1389/02/18 ساعت 12:17

ok مهم نیست دیگه بی خیال شدم ولی اخه ...
دیگه چه کار کنم دیگهههه
راستی zoroo یا نمی دونم zorro باید خدمتتون عرض کنم که حرفات زشته . همین
بای

هادی 1389/02/19 ساعت 15:00

یه مدت نبودیم...این جا بحث چه داغه...!!!
تو نظر ۲۴ام که گفته « هادی و ددی!‌ » مگه من چی گفتم که اوشون قاطی کرده؟ خوبه حالا چیزی نگفتم...من فقط به ددی گفتم چرا واسم زن نمیگیره...و کسایی هم که قضیه ی شجره نامه رو ندونن...به هیچ وجه چیزی سر در نمیارن!
حالا من نمیدونم ای نیکی چرا از نظر من شاکیه؟...

تازه این هم بگم که اگه کسی بخواد واسه ددی من شاخ بشه...(خدایا منو ببخش نمیتونم جلو زبونمو بگیرم)...بهش فحش میدم!

هادی 1389/02/19 ساعت 15:04

حالا بیایید این بحث هارو بذاریم کنار و طبق خواسته ی محمدرضا(داداش بزرگم) درمورد پستاش نظر بدیم.
مطمئنم محمدرضا تو این یه مورد باهام موافقه و ما هم که جز خشنودی و تقرب به محمدرضا و تدبر در آن چیز دیگه ای نمیخواهیم...!

(ددی)immortal 1389/02/19 ساعت 16:04

هادی آره تو این مدتی که نبودی واقعا وبلاگ محمدرضا تغییرات زیادی کرده!!!!!
بیشعور بگو من تو تربیت تو چی کم گذاشتم ؟؟؟؟!فحش هارو از کی یاد گرفتی ؟؟؟حالا یاد گرفتنش مهم نیست چجوریه ((ک دار))هستش یا نه؟؟؟

(ددی)immortal 1389/02/19 ساعت 16:27

اینا هم با حال میزد دلم نیومد نذارمشون اینجا!!
حالا اینارو بیخیال همگی دس دس دس دس دس دس
محمدرضا گذشتن تعداد جرقه ها از 39 به 40 و شکستن رکورد رو به خودم و خودتو خودش تبریک میگم
ایشالله با همکاری بچه ها از 50 هم میگذریم!!
اینارو هم گذاشتم تا ادامه بده!!!!

نیکی 1389/02/20 ساعت 15:07

من می دونم با این اوضا چند روز دیگه این اقا محمد رضا با لنگه کفش می فرستتمون بیرون
ولی خب مگه بده ؟؟
وب و تبدیل کردیم به چت روم !!!!
اقا هادی ( پسر کوچیکه ) من نوشتم یکی نیکی رو جمعش کنه دیگه ؟؟ اره ؟؟ ها ؟؟؟
دیگه نه که بخشش ام گل کرده کاری می کنم شخصا نظرات وبت بازم رکورد بشکنه
بای

(ددی)immortal 1389/02/20 ساعت 16:01

اولا محمدرضا گه میخوره لنگه کفش دربیاره (البته رو ما .ما با شما کاری نداریم )
بابا آخه چرا اینجوری مینویسی؟؟؟؟دستور زبان چند میگری تو مدرسه؟؟؟؟یه نقطه ای یه ویرگولی!!!!!
راستی جمله ی آخرتم معنی کن منظورتو متوجه نشدم نشدم
تازه فهمیدم منظورت چیه !!

نیکی 1389/02/20 ساعت 17:15

بله . ممنون ، بنده دفاع از خودمو بلدم !!!!
ببخشید دیگه ما سرمون شلوغه وقت نداریم برای شما نقطه و ویر گول بزاریم .
خوشحالم از این که نیاز به توضیح نداره .
اینم برای جبران ( . ، . ، . ، . ، . ، . ، . ، . ،. ، ) بسه ؟؟

(ددی)immortal 1389/02/20 ساعت 17:31

چه جو گیر شدی من با تو چی کار دارم؟؟؟؟منظورم فقط خودمون بودیم(من و پسرم هادی)
نه بابا سرت شلوغه یا بلد نیستی؟؟راستشو بگو به کسی نمیگم!!

دستورو بیخیال املا چند میشدی؟؟؟بزاریمو اینجوری مینویسن؟؟؟؟

نیکی 1389/02/20 ساعت 20:06

نمک دون مگه من گفتم با من باش
گفتی خودمونو می گم با شما کاری ندارم
منم گفتم خیلی ممنون نظر لطفتون اگه با شما کاری نداره . منم دفاع از خودمو بلدم
می گم توهم دارید اینه دیگهه همه چیز و اون وری می بینید . !!! ویرگول و که باید خدمتتون عرض کنم من خودم کلاس ویرگول گذاری دارم تو مدرسه این از این !!! ( کارسق بیشتر !! )
می مونه اون بزاریم که شرمنده اینو قبول دارم
ولی نه پرو می شی اصل تیزهوشان می گه اگه گفتی اسمون سبزه و نبود پای حرفت بمونی خدا رو چه دیدی ؟؟ دیدی یک بار اسمون سبز شد . اینم همین طور شاید فردا پس فردای بذاریم شد بزاریم
خب این یکی رو حق داری ولی بقیه رو نه !!

هادی 1389/02/20 ساعت 20:14

نمی خوهاید بس کنید؟
اصلا یه پیشنهاد:
یکیتون یه وبلاگ بزنه...برید اونجا هر چقدر میخواید واسه هم قدقد کنید...(البته ددی باید قوقولی قوقو کنه!)
داداشی(محمدرضا) تو چرا به اینا هیچی نمیگی؟

(ددی)immortal 1389/02/20 ساعت 20:39

جون مادرت چه رویی داره خداوکیلی!!!!

چرا اینجوری مینویسی الان یه ساعته که دارم میخونم تا متوجه شدم منظورت چیه ولی بازم کاملا متوجه نشدم!!
کلاس ویرگول گذاری داری اینجوری مینویسی اگه نداشتی که بدبخت بودیم!!!!!!!!
نه همه ساکت به من بگو ما چی رو اونوری دیدیم هاااا؟؟؟؟؟؟شاید خودت دوست داری اونوری ببینیم!!
راستی این اصل تیزهوشان دیگه کیه؟؟دیگه به حرفاش گوش نده چون (نذار اون یکیو بگما !!!)شروور میگه

تو تموم شدی میریم سراغ هادی که الان دیگه حرفایی که میخوام اینجا بزنم زشته فردا تو مدرسه بهش میگم!!
تو زن میخوای دیگه!!

نیکی 1389/02/20 ساعت 22:01

اقا یک سوال ؟؟؟ مگه تو خودت ویرگول داری تو متن که حالا گیر به من بدبخت دادی ؟ ها ؟؟؟
اصلا همینه دیگهههههههه !!!
نه می دونی چیه ؟؟؟ نمی دونی دیگهههه .
تعریف منو اون وری برداشت کردی منم هیچ علاقه ندارم که تو اون وری برداشت کنی . ( دیگه این یکی رو عمرا بفهمی !!!! )
اقا ، کیه نه ، چیه . ( اینم فکر نمی کنم فهمیده باشی. )
یک قانون دیگههه . می گه باید رو حرفت باشی چه درست چه غلط ( مخصوصا در مقابل شما هااا ! )
ویرگولم خودت تو ذهنت بذار . دیگه حالم از هر چی ویرگول بهم می خوره !!

نیکی 1389/02/20 ساعت 22:03

راستی یک سوال
چرا همه با این که اینجا تبدیل به چت روم شده مخالفن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هادی 1389/02/21 ساعت 13:42

داداشی برو حال کن...جرقه هات شد ۵۰ تا...
اینقدر جرقه میزنیم یه وقت اینجا آتیش نگیره!!
اصلا هم تیکه لوس نبود...خیلی هم قشنگ بود...
قول میدم دیگه تو این پست نظر نذارم...

نیکی 1389/02/21 ساعت 15:56

بببببببببببببببببهتر
ما هم دیگه قول می دیم کمتر بیایم

(ددی)immortal 1389/02/21 ساعت 16:53

اولا که اینجور که من مینویسم نیازی به ویرگول نداره و کاملا ساده هستش و همه منظورمو میفهمن .
مثله شما هم نمینویسم که هیچ کسی به غیر خودت نمیفهمه(راستی بعد از این که نظر مینویسی از دوباره بخونیش میفهمی چی نوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)
فکر کنم خودت هم منظور خوتو متوجه نشی!!!!
بابا بگو کدوم وری برداشت کردم که ما هم بفهمیم دیگه!!
خب مگه مرض داری دوپهلو مینویسی که ملت یه فکر دیگه کنن(دوپهلو بلدی چیه دیگه ؟؟؟اگه بلد نیستی انشالله بزرگ میشی میری پایه های بالاتر میفهمی!!!!)
اینجا باید اعلام کنم اون قانونه .. میخوره اینو میگه!!از دیروز تا حالا رفتی دنبال قانون گشتی تا بیای اینجا بنویسی؟؟؟؟؟
اون فکر از ذهنت دربیار چون من خودم...دارم.

(ددی)immortal 1389/02/21 ساعت 20:30

الان توی جواب اون قسمت (اقا ، کیه نه ، چیه .)باید بگم برای خنده نوشتم نمیدونستم بعضی ها خنگن و درکشون پایینه و نمیتونن بفهمن منظورم چیه!!!
در حد شما دیگه خنگ نیستیم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد