آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

چت روم!

خداییش خودم آخر نفهمیدم که وبلاگ راه انداختم یا چت روم برا دو تا از بازدید کننده ها؟!

ددی جون و نی...خانم جرقه های این پست متعلق به شماست٬برای هرگونه کل کل٬

صحبت دوستانه٬دردو دل و...!!!





پاورقی:اگر حوصله داشتید به نظرات پست اردو یه سر بزنید.حدوداْ نظر ۲۰ به بعد.

نظرات 143 + ارسال نظر

سلام
دلم سوخت ولی بد جوری بد شانسن دوستات!
یه جورایی هم حال کردم ها

طوری نیست.اینطوری هم نمیمونه.

نیکی 1389/02/23 ساعت 21:14

به به به این دیگه اخر با فرهنگی
مرسی واقعا
نه نرید بخونید ااا
ابرومون رفت

(ددی)immortal 1389/02/24 ساعت 14:41

دستت درد نکنه این همه ترو خشکت کردم آخرشم شدم بازدیدکننده؟؟؟؟؟؟؟ای بشکنه این دست که نمک نداره!!!!آقا محمدرضا تو نمیخواد به فکر من باشی چون من اونجا جام راحته!!!آقا مگه بده که جرقه هات بالا میره؟؟؟اون همه زحمت که کشیدیم٫یه دفعه به ....میره که .با استعانت(خودمم معنی شو نمیدونم همینجوری اومد تو فکرم اینجا نوشتم)از خدا جرقه هات به57رسیده یعنی بیام اونا رو بیخیال شم و از دوباره شروع کنم؟؟من همونجا راحتم!!!

پسرم عیب نداره،
مگه اون شعره رو نشنیدی که میگه
دست در دست دهیم به مهر
وبلاگ خویش را کنیم آباد !
با کمک هم دیگه و استعانت! از خدا نظرای این پست رو به 100 میرسونیم.
راستی پسرم اگه تونستی از این نیکی بپرس کجا میره کلاس بدنسازی ما هم بریم یه صفایی به هیکلمون بدیم! اینا رم همین جوری محض خنده گذاشتم

سجاد 1389/02/25 ساعت 13:33 http://never4ever.blogsky.com

الان ما همه هادی و او دختره ایم دیگه؟!!!

بله؟!؟!؟!؟!؟!؟!!!

هادی 1389/02/25 ساعت 17:06

سجاد جون مادرت بگو ببینم قضیه چیه؟
هادی منظورت منم؟ یا دایی آریان؟

نیکی 1389/02/25 ساعت 18:15

ددی بزرگ به شما این کارا نیومده زوده برات

نیکی 1389/02/25 ساعت 18:28

ما فعلا اون جا هستیم اینم بعد ها اباد می کنیم

(ددی)immortal 1389/02/25 ساعت 20:36

اوچ,هیچی بابا بیخیال شید.نبینم دیگه کسی به ددی من توهین کنه اگه یه بار دیگه ببینم میگیرم همینجا(بی تربیت فکر بد نکن زشته!!!)فحش بهش میدم!!!!

امین 1389/02/25 ساعت 21:13 http://doreakhar.blogfa.com

سلام
خوبی؟
ناراحت نشو اگه کم نظر میدم آخه گرفتارم!!!!!!!!!!
اما همیشه مطالبتو چک میکنم . باور کن

مرسی...

نیکی 1389/02/25 ساعت 22:10

ااااا . اخر با ادبی دیگه نظر ددی تون که حالا ما بی ادب شدیم ؟؟!!!
من جواب دادم و خوب کردم .
بله .

(ددی)immortal 1389/02/26 ساعت 13:09

تورو خدا وقتی میخوای نظر بدی یه زیر نویس هم زیرش بذار.
تو خودت رو خوردی که به ددی من توهین کردی!!!!!!(اگه بفهمی منظورم چیه واقعا بهت امیدوار میشم!)

نیکی 1389/02/26 ساعت 15:58

اووووووووووو اقا درست صحبت کن این ادبت منو کشته راحت حرف تو بزن دیگهههههههه
پرو شدی ؟؟؟
خجالت نمی کشی ؟؟؟؟؟
نه البته اگه می کشیدی که این حرفای بی سر و ته از دهنت نمی اومد بیرون
اسم خودشونم می ذارن پسر
اون به مخ بی مصرف تو بر می گرده که کوری نمی تونی درست بخونی .
همینه که
نخون ، جواب هم نده .
بهتره من .
وااااااااااااالا

نیکی 1389/02/26 ساعت 16:00

صد سال اگه بخوام تو یکی امید وار شی
تو امید وار شی که باید برم بزنم خودمو به در و دیوار
تو یکی رو می خوای خوندن و تجزیه و تحلیل و یادت بده بی ادب

(ددی)immortal 1389/02/26 ساعت 18:03

درست صحبت کن ,به کسی هم ربط نداره!!!(مخصوصا شما نیکی خانم)
پر رو هستم شما مشکل داری؟؟؟؟
از کی خجالت بکشم؟؟؟ آخه حرفای من بی سرو ته باشه دیگه از حرفای تو نمیشه صحبت کرد.
نه خانم چند بار بگم فقط من نیستم که منظورت رو نمیفهمم بیشتر بچه ها هم ایجوری هستن.
آخه اون بالا چی نوشتی تو؟؟؟الان منظورت از چهار تا خط آخری چی بود؟؟؟باکی کار داری هااا؟؟؟؟میگم زیرنویس بده اون وقت ناراحت میشی.
آخهداین یعنی چی؟؟؟”صد سال اگه بخوام تو یکی امیدوار شی”
تجزیه و تحلیل هم خوب بلدم,من اون رو برای تو میخواستم(منظورم اون کسی که تجزیه و تحلیل یاد بده).

نیکی 1389/02/26 ساعت 22:16

تو چرا این جا ادبت ته می کشه ؟؟؟ اون پست شکوفا می کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

(ددی)immortal 1389/02/26 ساعت 22:35

به کسی دیگه ای به غیر خودم ربط نداره!!!!!

ددی بزرگ و... 1389/02/27 ساعت 15:17

پسرم جون من بیخیال شو , این نیکیه میاد میخورتمون!!!
خداییش از وفتی دیدمش شبا خوابم نمیبره!!!

نیکی 1389/02/27 ساعت 17:47

راست می گه . برو کوچولو .
قرص خواب بخور خوابت ببره !!!
بشین فکر کن شاید تونستی ربطشو پیدا کنی .

(ددی)immortal 1389/02/27 ساعت 22:14

بابایی چندبار بهت گفتم مثله بچه ی آدم بشین سر جات تا دیگه ضایع نشی؟؟؟؟
آخه منظورت از جمله ی آخر چیه؟؟؟؟چرا شروور میگی؟؟؟؟

[ بدون نام ] 1389/02/29 ساعت 14:00

بابا من که ندیدمش هم خوابم نمیبره چه برسه به شماها خدا بهتون صبر بده.از این به بعد به جای نیکی بهش میگیم ریگی.
ریگی،عمویی تو رو خدا به جد ما رحم کن.

هادی 1389/02/29 ساعت 16:17

ددی، حرف ددی بزرگ ...Ass kicker ... رو گوش نمیدی منم حرفتو گوش نمیدما؟؟؟ بابابزرگ میگه که بیخیال شو...
پریشب خواب دیدم...
خواب دیدم داشتم تو این وبلاگ نظر میدادم که یه چی گفتم این نیکی ناراحت شد...جوابشو دادم یهو دیدم یه دختره اندازه غول مرحله آخر gog of war اومد بیرون هم منو هم تورو خورد!.
بخطر همون دیشب نخوابیدم که نکنه یه وقت دوباره از اون خوابا ببینم...
اگه مارو دوست داری بیخیال شو...

ریگی 1389/02/29 ساعت 17:01

من ریگیم یوهاهاهاها اومدم بخورمتون

بیا س...رو بخور!!!!!!!!!!!!!

نیکی 1389/02/30 ساعت 15:04

راست می گن بابا
برو بیخیال شو
این کارا بهت نیومده
یکبار دیدی game over شدیااااااااا
برو اقا . برو .
تسلیم ؟؟؟؟؟

نیکی 1389/02/30 ساعت 15:05

اقا هادی
شما هم یادت باشه از این به بعد چیزی نگی من ناراحت شم
از این به بعد هم نخواب

هادی 1389/02/30 ساعت 15:10

باشه نیکی خانوم...شما فقط ناراحت نشو...

(ددی)immortal 1389/02/30 ساعت 19:49

این که به بهم میاد یا نمیاد به خودم ربط داره به کس دیگه ای مخصوصا شما نیکی خانم ربط نداره!!!
game over شدیم از دوباره شروع میکنیم,شما مشکلی داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه میخوای خودت تسلیم شی حرفی ندارم ولی من عمرا تسلیم نمیشم.!!!!!!

نیکی 1389/02/31 ساعت 12:05

ok من ناراحت نمی شم شما هم اخرین بارت باشه
این j اقا هادی بود .
و شما ددی گرامی :
همه چی به من ربط داره ( دوست دارم ربطش بدم ) !!
اخه تو این بازی به ادمای که game over می شن دوباره اجازه بازی نمی دن .
چون باعث فروپاشی صنعت این بازی می شن
نه بابا . برای چی تسلیم داره خوش می گذره . !!!
تازه خانواده ها هم می خوان با هم اشنا شن
چه کاری تسلیم شیم ؟؟؟ نه ؟؟؟؟

(ددی)immortal 1389/02/31 ساعت 14:29

همه چی واقعا به تو ربط داره ؟؟؟واقعا؟؟؟؟
پس دوس داری ربطش بدی نخود!!!!!
اگه به آدمایی که game over میشن اجازه شروع دوباره ندن میریمsettingرو تغییر میدیم!!!!
مگه من حرف تسلیم رو اول زدم؟؟؟حالا خوبه خودت گفتی!!!!خوش گذشتن که آره داره خوش میگذره البته با اومدن خانواده ی شما بیشتر تر خوش میگذره!!!!

نیکی 1389/02/31 ساعت 18:28

اره دوست دارم باقالی
برو تغییر بده .

(ددی)immortal 1389/02/31 ساعت 20:20

باقالی هفت جد و آبادته نخود!!!!
لازم نبود شما بگی تغییرش دادم!!!

نیکی 1389/03/01 ساعت 13:28

نه بابا باقالی به تو می اد .
نمی اد ؟؟؟
یکم انتقاد پذیر باش !

(ددی)immortal 1389/03/01 ساعت 14:48

با خودم فکر میکنم میبینم این صفت با اخلاقیات تو بیشتر جور میاد پس واسه خودت!!!!!
آخه چه ربطی به انتقادپذیر بودن داره؟؟؟؟

باقالی 1389/03/02 ساعت 17:32

هوی
ببخشید وسط بحثتون پریدم
ولی باقالی منم
این لقب هم انحصاریه
لطفا یک لقب دیگه به ددی بده

نیکی 1389/03/03 ساعت 11:26

لوبیا خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اره لوبیا
اقای باقالی اجازه هست ؟؟؟
تو هم نشین فکر کن . همینه که هست
لوبیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

(ددی)immortal 1389/03/03 ساعت 12:27

ناراحت شدی بهت گفتم نخود؟؟؟؟خب خودت گفتی که دوست دارم توی هر کاری دخالت کنم منم بهت گفتم نخود!!!!(نخود هر آش)
هر چی دلت میخواد بگو نخود!!!!!

پانی 1389/03/03 ساعت 18:43

سلام پانی ام شنیدم یه سری از پسرای سوسول اینجا جمع شدن! الهی! پسرای شهید سلطانی و کل کل با دخترا! مواظب باشید ماماناتون نفهمند تا دعواتون کنند!!! ای جان! درساتونو خوندید دیگه؟ مسواک قبل از خواب فراموش نشه! وقتم با ارزش تر از ایناست که با چند تا بچه جر و بحث کنم اما خوب به خاطره نیکی جونمه!!!!!!!!! اگه تونستی پای جر و بحث با من دووم بیاری اونوقت بهت دیگه نمی گم بچه سوسول! شروع کن!

پانی 1389/03/03 ساعت 18:52

یادم رفت بگم اگه بلد نیستی جواب بدی تعارف نکن! بهم بگو یادت بدم!

(ددی)immortal 1389/03/03 ساعت 20:16

چی نیکی جون؟؟؟؟؟آهان پس خانواده اش هم اومدن!!!!
اااا اینجوری نگو بابا میترسیم!!!!!
بچه سوسول های شهید سلطانی؟؟؟؟؟؟دیگه جایی نگی بهت میخندن کوچولولولو!!!!!!
بچه؟؟؟؟ما اگه بچه باشیم دیگه شما از سن خودت نمیتونی حرف بزنی کوچولولولو!!!!!!
همین الانش هم نمیتونی بگی !!!!!
تو به من یاد بدی؟؟؟؟؟این جوک ها رو از کجا دانلود کردی؟؟؟
شاش داری که میخوای همون لحظه جوابتو بدم!!!!!

(ددی)immortal 1389/03/03 ساعت 20:17

راستی به (ت..)م که پانی هستی!!!!

نیکی 1389/03/03 ساعت 21:03

بابا 9999 بار گفتم 10000 دیگه ام می گم
ما با خانواده نمی ایم و ا اکیپ 5 نفره ایم
باز می گه خانواده .
به تو چه از کجا دانلود کرده ؟؟؟
اره . حالا اگه بلد نیستی بگو اا . این پانی ما معلم خوبی می شه برای بچه های زیر 3 سال .
هر چی دلم بخواد می گم باقالی !!!

خیلی دوست دارم بدونم این تونل وحشتو کی تو این پست تا می ذاره !!!
بابا تو رو خدا یکی اینو شهر بازی ببره !!

موافقم.

(ددی)immortal 1389/03/03 ساعت 21:17

خب بابا اکیپ هی میام واستون ارزش قائل شم خودت نمیخوای!!!!
کی با تو حرف زد نخود؟؟؟!!!!مرض داری هی خودتو میندازی وسط!!!!!؟؟؟؟؟
اینجور که معلومه پس معلم خوبی نیست چون تو شاگردشی (یعنی سه سالته فکر میکردم بیشتر باشی!!!!بزنم به تخته ماشالله هیکلت خیلی خوب رشد کرده کوچولولولو)
همونطور که قبلا هم گفتم تو خودتو میخوری که میگی, نخود!!!!!

پانی 1389/03/03 ساعت 22:35

بزرگی به عقل نه به سال که قربونش برم یه ذره
عقلم نداری! اگه داشتی می فهمیدی با یه خانم چه جوری حرف میزنن! من مثله تو نیستم با فرهنگم! ولی اگه توهین کنی بد جوری قاطی می کنما! اگه مرد بودی..... شرمنده معلومه که نیستی! بچه ننه تو اول شلوارتو نگه دار که نیوفته بعداحرف بزن!!!!!!

پانی 1389/03/03 ساعت 22:37

راستی خانواده مال کودکان زیره سه ساله!!!!

پانی 1389/03/03 ساعت 22:40

یادم رفت بگم من مثله نیکی با لطافت جواب نمیدم! شهید سلطانیا!!!!!. اوه اوه! مامانم اینا ! همتون یه مشت بی مغزه بچه اید!!!

هادی 1389/03/04 ساعت 08:49

از کجا معلوم که پانی همون نیکی نباشه؟؟!!؟؟

هادی 1389/03/04 ساعت 08:55

معلومه که اهل کل کل هم نیست چون سریع کم میاره و شروع میکنه به گفتن بچه سوسولید و بی مغز و این حرفا...
راستی این پانی هم مثل خود نیکی بچه اس؟(راهنماییه؟)
و این که آیا او هم میچسه؟؟؟

هادی 1389/03/04 ساعت 09:00

و این که آیا ما سوسول؟؟؟!!!؟؟؟
تا حالا رفتی کلاک ؟
یا رفتی سمت فردیس؟ و یا همچنین کمال آباد؟؟؟
بایستی بگم من بچه کلاک...ددی بچه فردیس و ...ددی بزرگ(Ass-kicker) هم بچه کمال آباده...
پس بپیچ به بازی تا ک.و.نتو نریختن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد