آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

خرداد هم اومد...

این سال تحصیلی چقدر زود گذشت...همین جوری الکی الکی تا خرداد اومدیم٬خداییش هیچی هم درس نخوندیم٬حالا هم که دیگه امتحانا شروع شده و ما هم مثل خر موندیم تو گل!!!(البته بلا نسبت خر!!)انصافا نمی دونم چیکار کنم؟!الان یه هفته س به خودم میگم از امروز دیگه شروع می کنم به درس خوندن ولی تا کتاب رو باز می کنم فکرم پرواز می کنه به آسمون هفتم...!!!

خدایا هشت ماه رو خودت بخیر گذروندی این یه ماه هم روش دیگه!!!خودت یه کاریش کن...

من که دارم از همین الان خودم رو  برا شیشه ایستک هایی که بعد از گرفتن کارنامه ها توسط والدین محترم به فیها خالدونمون میره آماده می کنم...به شما هم توصیه می کنم این کارو کنید(پورتن...مناسب تن!!!)



نظرات 59 + ارسال نظر
سجاد 1389/02/26 ساعت 14:16 http://never4ever.blogsky.com

من که از شنبه میخونم!!!
جدا میخونم هاااا...
آخه دیگه ما زن و بچه داریم.به شما هم توصیه میکنم این کارو بکنی!!!

نیلوفر 1389/02/26 ساعت 15:39

سلام دوست عزیز
این چه وبلاگیه درست کردی که همه به جای جرقه,ترقه
میزاندن توش من که آخر نفهمیدم این ددی چه چرت و پرتیه.و هی واسه چی میگی ایستک چون اصلا" تیکه جالبی نیست و خیلی بی مزه ست یا این نفر که با اسم سجاد نظر میده چرا اینجوریه(شیرین میزنه).در کل امیدوارم موفق باشی هم تو درست هم مخصوصا" تو نوشتن که اینقدر بی محتوا و زورکی ننویسی.

قضیه ی ایستک رو فقط بچه های کلاس میدونن...واسه شما بی مزه س راست میگی چون تو کلاس ما نیستی.

ببین منم پارسال از ریاضی تجدید شدم.خیلی تابستون واسم بد گذشت.سعی کن تا زور داری درس بخونی.

ایشالا...از شنبه

(ددی)immortal 1389/02/26 ساعت 18:15

ببببییییییاخخخخخ برای نیلوفر فکر کنم بس باشه.
واقعا این سال خیلی زود گذشت .این رو با هات موافقم که هیچی درس نخوندیم اگه درس میخوندیم دیگه وضعیتمون این نبود.
آسمان هفتم دیگه کیه؟؟مگه اسمش زهرا نبود؟؟؟آقا محمدرضا برای اطلاع باید بگم یه بسته ایستک گرفتم که میشه نفری چهار تا(سجاد ,هادی,خودت).

نیلوفر 1389/02/26 ساعت 18:18

لطفا" درست صحبت کنید.
در ضمن این که گفتی هیچ معنایی نداره ببببییییییاخخخخخ

معنی داره شاید شما متوجه نشی!!!

some one 1389/02/26 ساعت 20:46

khosham miad inam eine khodemunan
farzaneham hichkodum nakhundan khialet takht

someone(pegasus)0 1389/02/26 ساعت 20:52

man ke bavaram nemishe chon in var ke hade aghal bazare shaye e dar morde residen eshaghi be projecta dagh bud
har chand ke man khodam az eshaghi motenaferam

pegasus 1389/02/26 ساعت 20:55

mardak Bfarhang ba un halgiri E ke az mano dawsham tu huger kard
kheili modire omoli darid albate bebakhshid ha

کاش فقط امل بود!!!

... 1389/02/27 ساعت 16:10 http://bazdam.blogsky.com

shoma ke mibini dokhtare mardom inghad + e...kho cherra fohshesh mii????oonam in fohshaye bad bad.... amma istak...oonam ke por vazehe ke che jariyani dar paseshe...va amma emtahana...shabe ehmtahan mage azatoon gerefta akhe?

مولود 1389/02/27 ساعت 19:49 http://9g9.blogfa.com/

کاش منم این ترممو تموم میکردم اما انگار ادامه داره

firetux 1389/02/28 ساعت 07:28 http://firetux.blogsky.com

یه سری به ما بزن :

سجاد 1389/02/28 ساعت 12:28 http://never4ever.blogsky.com

تو پسرت دیگه خر خون شدین و نمیشه گرفتتون...
راستی آپیدم.به سبک تو!!
البته با اجازه...

سجاد 1389/02/28 ساعت 12:30 http://never4ever.blogsky.com

منظورم تو و پسرت بود...

Caps Lock 1389/02/28 ساعت 16:55

من تاحالا زیاد بچه های کلاستونو دسته جمعی دیدم ولی اسما" نمیشناسمتون ، شما هم فکر نمی کنم منو دیده باشی (شایدم دیدی )
آدرس وبلاگتو از بچه های فرزاگان گرفتم ، من تو فرزانگان دوست زیاد دارم .

پاورقی اول : امسال که برای من خیلی دیر گذشت.
پاورقی دوم : شما تو کلاستون یه پسر اهل حال که مجرد باشه دارید ؟ یا تموم کردین ؟
پاورقی سوم : چند روز بود ترافیکم تموم شده بود ، بخاطره همین دیر جواب دادم ...

داشتن رو که داریم خوبش هم داریم...ولی چه جوری باید باهات آشنا شه؟(خصوصی جواب بده)
فرزانگان راهنمایی دیگه؟!

علیرضا 1389/02/29 ساعت 11:09 http://akgeo.blogfa.com

فکر میکنم این بالاییه(caps lock )با من کار داره چون منم مجردم دیگه

تو یکی خفه شو قرار نیست بدبختش کنم که اگه یکی خواست بدبخت شه باشه به تو معرفیش می کنم!!

firetux 1389/02/29 ساعت 11:51 http://firetux.blogsky.com

با دیدن نظر بالایی از شدت تهوع چیزی نمیتونم بگم

(ددی)immortal 1389/02/29 ساعت 12:40

خاکی چه جوگیر شده!!!چه خودشو جزو هم کلاسی های ما حساب میکنه.

سجاد 1389/02/29 ساعت 12:50 http://never4ever.blogsky.com

فقط یه جمله:
خاکی گم شوووووووووووووووووووو....

قابل توجه خاکی همون علیرضاس

Caps Lock 1389/02/29 ساعت 15:19

ببخشید ، این آقا علیرضا جزو بچه های کلاس شماست ؟
یه بار که گفتم ، چه جوریش به شما بستگی داره ،
هم دبیرستان هم راهنمایی ...

این علیرضا کلا جزو آدم به حساب نمیاد ضمنا متاهل تشریف داره چهارتایی!!!

هادی 1389/02/29 ساعت 15:22

خاکی...
خفه شوووو....گم شووووو....
بیچاره مگه چه گناهی کرده... فقط ازت خواهش میکنم نذار قیافتو ببینه... سکته میکنه میفته رو دستمونا....

هادی 1389/02/29 ساعت 15:25

باید به caps lock بگم که اگه واسه خودت ارزش قایلی، اصلا فکر علیرضا رو نکن...
نظراتت رو هم تو نظر خصوصیا بده(حرف در گوشی)

[ بدون نام ] 1389/02/29 ساعت 17:17 http://

بابا هی ارزش خاکی رو پایین نیارین پس فردا میفهمین دختر کور وکچل سیبیل قیصری هم داره که تو این وبلاگ دربوداغون دنبال دوست میگرده.

[ بدون نام ] 1389/02/29 ساعت 17:20 http://

راستی عمویی چرا اسم وب منو چاپ نمیکنه.احتمالا" فقط وبلاگهای درپیت و چندماهه رو میتونه نشون بده.

(ددی)immortal 1389/02/29 ساعت 18:15

خرداد هنوز نیومده یه تجدید آوردیم!!!!
خدا خود خرداد رو به خیر بگذرونه!!!
آشغال یه جوری گفت از سوال مجموعه ها میاد که ما گفتیم الان کمه کم دو یا سه نمره نمره از این مبحث میاد و تنها مبحثی هم که کاملا بلد بودیم همین مجموعه ها بود. سرجلسه هی دنبال سوالات مجموعه میگردیم نگو دهن سرویس ازشون سوال نداده.شانسه دیگه چیکار کنیم یه تجدید نیاورده بودیم که اونم به لطف مصلح (..ن)ی آوردیم.
درضمن این تجدید رو به بروبچ۲/۱تبریک عرض میکنم(چون بیشتر بچه ها این وضعیت رو دارن)

(ددی)immortal 1389/02/29 ساعت 18:19

مشکلات فنی این نظر به خاطر اینه که با گوشی نظر دادم.

امین 1389/02/29 ساعت 22:47

طول سال تحصیلیقبل امتحان در حین امتحان آخر امتحان احتمالا موقع گرفتن کارنامه من بدبختو که کل سال خر زده بودم با این امتحانش قهوه ای کرد مثل اینکه برم تو کار capslock نتیجه ی بهتری بگیرم .از خاکی که کمتر نیستم. راستی تو (...ن) مصلح

من یکی واقعا با نظر بالایی حال کردم. فقط امین جان اول از بابا اجازه بگیریااااااا البته شوخی کردم.سرکار capslock این امین همونیه که میخوای
راستی بچه ها دارم رویه ه کد جاوا کار میکنم که با شناسایی ip خاکی اونو تو وبلاگ را نده

pegasus 1389/02/31 ساعت 15:31

salam
bebakhshid in dustetun khaki ajab adam Bjanbe E tashrif dRan
un capslock shoma az bache haye farzanegani vaghean
aberuye maro borD

نه فرزانگانی نیست.

تو درس نمیخوندی دیگه؟؟؟ آره.عمه ت هم میگفت!
(از این حرفا که اونجای آدم و میسوزونه!)

(ددی)immortal 1389/02/31 ساعت 21:06

امین زشته آخه بذار قدت یه ذره بزرگتر شه بعدا!!!!

علیرضا 1389/03/01 ساعت 10:59 http://akgeo.blogfa.com

همتونو...
اخه چرا...میگین؟
اصلا دوست ندارم جوابتونو بدم ادم نیستین که؟
کی میگه من مجرد نیستم؟
هستم خوبشم هستم؟
که من ۴ تا دارم؟اسمشونو بگین دیگه؟
caps lockبابا از شما بعیده حرفای این ...ها رو باور کنین.

Caps Lock 1389/03/01 ساعت 11:17

آقا محمدرضا ، من منتظرما
نمیخوای تکلیف مارو روشن کنی ؟؟؟

ببین یه خوبشو برات در نظر گرفتم با همون ویژگی هایی که می خوای... ولی اون میگه بعد از امتحانا.اگه خیلی عجله داری باشه میریم سراغ کیس بعدی ولی این که میگم خداییش خیلی پسر خوبیه ها.

(ددی)immortal 1389/03/01 ساعت 11:58

هممونو چی واضح تر حرف بزن تا منظورتو بفهمیم گامبو!!!!!!
تو آدمی بسه !!!!!جون مادرت کی حرف از آدمیت میزنه!!!!!
تو مجردی؟؟؟؟؟
چرا داری مثله سگ خالی میبندی؟؟؟؟؟تو (..) خالی بند!!!!
نازنین(شتر) این یکیشون!!!!دیگه حس وحالش نیست بقیشون رو بنویسم!!!!

1-نازنین
2-مهتاب مرادی
این دوتا رو فقط من خبر دارم که تازه یکیشونم خودم برات جور کردم.میخوای برم به مهتاب بگم چه غلطایی میکنی؟؟ نه میخای؟؟ حال به هم زن نباش با مهتاب صحبت کردم گفتم میخای با این دوس شی یا نه؟؟
گفت آره ولی بذا یه مدت بگذره

امین 1389/03/01 ساعت 13:13

جواد جان مگه به قده رییس جمهور مردمیمون(عمشم میگفت) از منم قدش کوتاه تره .البته دوباره بعد از معارف تصمیمم عوض شد اهلش نیستم

آپم

SNIPeR 1389/03/01 ساعت 17:23

ممد کیو میخای به خانوم capslock معرفی کنی ؟
قیطاس ؟ نه بابا ، گناه داره بیچاره !
پسرم ؟ میخواد درسشو بخونه .
سلی ؟ فک نکنم این کاره باشه .
احسان ؟ اصن اهلش نیست .
ممد ؟ هنوز قدش کوتاست واسه این کارا !
سپهر ؟ خودش جنسه خوبشو داره !!!
حامد ؟ ...!
یکی ؟ ...
عارف ؟ فقط این کارارو نداره ...
امیرحسین ؟ من که وکیل خصوصیشم ، میدونم که نمیخواد ...
اون ردیف هم که هیچی ...
دیپگه کیپ میمونه ؟

به تو چه بچه پررو!!!!!
برا چی تو زندگی خصوصی مردم دخالت میکنی؟!

SNIPeR 1389/03/01 ساعت 17:27

غلط های تایپی و ... :

عارف ؟ وقت این کارارو نداره ...
دیگه کی میمونه ؟

(ددی)immortal 1389/03/01 ساعت 17:52

فرید نکنه به خودت پیشنهاد داده که اومدی اینا رو واسه رد گم کنی اینجا نوشتی هاااا؟؟؟؟؟؟؟؟الن فرید جون منظورت کدوم ردیف بود ؟؟؟؟؟؟؟
راستی نکنه محمدرضا برا خودت آستین بالا زدی؟؟؟؟نبینم شلوارت دوتا بشه پسرم!!!!!

بابایی از تو انتظار نداشتم این حرفارو بزنی!من همسر خودم وفادار بودم...هستم...خواهم بود.
دیگه نبینم از این حرفا بزنی ها!!!

(ددی)immortal 1389/03/01 ساعت 20:05

اااا بابایی چرا ناراحت شدی؟؟؟بابا دیدم فضا یه کمی خشکه گفتم یه کم شوخی کنم!!!!
شرمنده ناراحت شدی!!!

بابایی اومدی فضا رو تر کنی شاشیدی توش رفت!!!!!!!!!!!!!

firetux 1389/03/01 ساعت 20:27 http://firetux.blogsky.com

ممد اینقد نرین .ملتهب میشه اونجات...

(ددی)immortal 1389/03/01 ساعت 20:46

ااا این حرفای بی تربیتی رو کی یاد گرفتی؟؟؟؟شاشیدی یعنی چی؟؟؟؟
بیشعور تو وبلاگ تو که حرف(چ..دن)اومده بود وسط چرا بحث شاشیدن رو کشیدی وسط؟؟؟این دیگه حق وبلاگه آریان بود!!!!!(برای فهم این موضوع میتونید به وبلاگ امیرحسین مراجعه کنید)
ولی بابایی بازم شرمنده نمیدونستم این قدر ناراحت میشی والا یه چیز دیگه هم میذاشتم روش و مینوشتم!!!!

ولی بازم شوخی کردم ببخشید!!!بخشیدی یا نه؟؟؟؟

من کی باشم که بخوام نبخشم بابایی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سینا 1389/03/01 ساعت 21:52

ماشالله پشتکار بچه ها!!!

هادی 1389/03/02 ساعت 08:00

محمد جدا ناراحت شدی؟؟؟؟
اگه واقعا ناراحت شده باشی جای تاسف داره ها...
تا این حد بی جنبه؟!؟!؟!؟

نه بابا کی ناراحت شد؟!

سپیده 1389/03/02 ساعت 13:34

هه همینجوری اومدم بگم منم هستم!!

شما هم باش!!!

علیرضا 1389/03/03 ساعت 10:30 http://akgeo.blogfa.com

بابا به خدا من با نازنین دوست ننننننننییییییییسسسسسسسسستتتتتتممممممم.
بعدشم یه بار دیگه اسمه مهتابو بیاری میزنم خونتو میریزما.

هادی 1389/03/03 ساعت 13:06

تو اگه خون داداشمو بریزی...منم ک.ونتو میریزم...!

سینا 1389/03/03 ساعت 13:19

هادی جان کو.ن رو چطور میشه ریخت؟؟!!

(ددی)immortal 1389/03/03 ساعت 13:23

گه میخوری بخوای خون پسر منو بریزی!!!
هادی ک.ونتو میریزه(میفهمی که یعنی چی؟؟؟)منم میگیرم همین جا (اه اه اه اه هیچی بابا میخواستم یه چیز دیگه بنویسم یادم افتاد دارم با خاکی حرف میزنم حالم بهم خورد)از اون کاری که میخواستم انجام بدم حالم بهم خورد ولی یه کار دیگه انجام میدم اونم اینکه میگیرم لختت میکنم و یه خنجر هم میدم بهت تا بری وسط ب.ر.ی.ن.ی بهش!!!!

یه روش برا اون کاری اول میخواستی انجام بدی پیشنهاد میکنم:
ک...مصنوعی!!!!

(ددی)immortal 1389/03/03 ساعت 20:18

ما که رفتیم آسیا بیبه لقه آبیا!!!!!
ایرانسل,تالیا بیب تو بیبه آبیا!!!!
البته برای آبیا هم استقلال حسابه هم فولاد گستر!!!!!
قهرمانی قهرمانانه ی پرسپولیس رو به همه ی پرسپولیسی ها میتبریکم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد