آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

جدیدترین مد شلوار!!




پ.ن:اگه زودتر متوجه میشدم همچین شلواری هم هست برا عروسی حتما میخریدمش!!

پ.ن2:اینم یه مدل فسّیونه دیگه!!!


نظرات 38 + ارسال نظر

اول!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حال کردی نفر اول شدم! میگم این شلواره بهت میادا! حتما یکی واسه خودتم بخر! منتها اگه تو خیابون دیدی یه جورایی بهت نگاه میکنن زیاد توجه نکن! عادیه! وای وای یادم رفت سلام بدم! سلام! خوبی؟!

سلام...من خوبم تو خوبی؟!

دوووووووووووووم!!
کتریش هم روش میدن یا باید خودت بخری؟؟
آخه با کتری خیلی بیشتر میاد!!
محمدرضا بهت خیلی میاد این تریپ, چون هم استیل این یارو هستی!!!

خفه شو...من کجا هم استیل این یاروِِِِِ ام؟
خنگ تو باید کتری رو بخری شلوارو روش بهت میدن!!

(ددی)immortal 1389/04/22 ساعت 21:47

بی شعور این چه طرز حرف زدن با پدرته!!
یه روز ولت کردما ببین چه حرفایی یاد گرفته!!
راستی حقیقت تلخه دیگه بابایی!
پس رو کتری شلوار رو میدن!!خب تو کتری رو چی کار کردی؟؟؟

همینی که هست اگه مشکلی داری من از این خونه میرم!!

پانی 1389/04/22 ساعت 21:58

تو خوبی من خوبم آنها خوبند ما خوبیم و...
اما حالا واقعا من خوبم؟!

فکر نکنم!

پانی 1389/04/22 ساعت 22:01

راستی امروز داشتم نظرای پست چت روم رو میخوندم! عجب جیزه چرندو بچه گونه ای بودا! حالا اینو داشته باش من کلا تو کل کل ۵ تا نظر دادم!

چه حوصله ای داری تو که نشستی دوباره اونو خوندی!!

خجالت نمی کشی ملتو مسخره میکنی؟؟؟
اونم یکی مثل خودته دیگه

کی مسخره کرد؟!
من گذاشتم شما هم ببینید برید بخرید!

آپم

به درک!

SNIPeR 1389/04/23 ساعت 01:35 http://firetux.blogsky.com

واقعا متاسفم ، تاحالا تو خانواده سابقه نداشته کسى ازین جلافتا بکنه ، تو یه نفرى آبروى کل خاندانو بردى ، جواب باباتو که میدى ، حرمت عموتو که نگه نمیدارى ، حریصیو دختربازى هم که میکنى ، حالا هم که زدى تو کاره مسخره کردن مردم ، من موندم اون پدره بیچارت کجارو اشتباه رفته که تو و اون داماد بى غیرتم اینجورى شدین ، الان روح اون مرحوم داره تو گور میلرزه (فاتحه همصلوات) یه ذره اون داداشتونو الگتون قرار بدین ، بچه از صب تا شب درس میخونه ، ماشالا ، هزار ماشالا ، چقدر این پسر بافکر و بااخلاقه ،
تو چجوری دلت اومد این طفلکو مسخره کنى ؟ ببین چه چهره ى لطیفو دوست داشتنى اى داره ...

اگه فاصله افتاده...اگه من با خودم سردم
تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمیکردم!!!!
شبیه این یارو باباهه تو فاصله ها حرف میزنی!

داداش فرید نکنه منظورت فاتحه مع الصلوات بوده؟؟؟
آها فهمیدم برای خنده اینجوری نوشتی!!

امین 1389/04/23 ساعت 15:07 http://doreakhar.blogfa.com

سلام
عجب شلوار توپی ژستم گرفته
کجا میفروشن اینو؟!!

در شعبه های معتبر هاکوپیان!

Quit girl 1389/04/23 ساعت 15:10 http://stopazad.blogfa.com

منم اگه شلواره بابامو بپوشم تو تنم مثه این میشه دیگه!
فقط امکان داره بیوفته!

سجاد 1389/04/23 ساعت 16:36

در راستای جواب دادشی به نظر سوم باید بگم که خیلی با دقت میشنی فاصله ها رو میبینی!!!
بیخیال بابا...
ناموسا این لباس فقط به درد مخ کردن زیدیا میخوره!!!!

اشتباه کردی دیگه...این شلوار به درد مخ کردن دافیا میخوره که بعدا زیدیت شن!!!!!

SNIPeR 1389/04/23 ساعت 16:41 http://firetux.blogsky.com

خیلی وقیحی !

من وقیح نیستم...متفاوتم!!

Fateme.k 1389/04/23 ساعت 17:53 http://bornagain20.blogfa.com

شیفته ی تیپش شدم,پیراهن و کروات و اون شلوار قشنگش
راستی آپم

آخه میدونی من اصلا اونا رو نخونده بودم! حوصله نداشتم! همه ام که ماشالا تومار مینوشتن! اصلا بابا من نفهمیدم این کل کل واسه چی بود!

واسه دور هم بودن!!

پانی 1389/04/23 ساعت 19:09

_¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶__¶¶¶_________¶¶¶
________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶
______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶
_____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶
_____¶___¶_________________¶
______¶___¶_______________¶
______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶
_____¶___¶_¶____¶___¶___¶
______¶______¶___¶¶¶___¶
_______¶______¶¶_____¶¶
________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶
_________¶______________¶
___________¶¶¶¶___________¶
_____________¶________¶____¶
_______¶¶¶___¶_________¶____¶
______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶
______¶______¶_______¶____¶_¶
______¶______¶______¶_____¶¶
______¶_______¶_____¶_____¶

فهمیدی که چیه دیگه؟!
خرسه!
خوشگله؟!
کلی واسش زحمت کشیدم تا به اینجا رسیده!

جدا اینو خودت درست کردی؟
خیلی باحاله...

تو باز فیلم دیدی جوگیر شدی؟؟
محمدرضا تو چجوری این سریال مزخرف رو با دقت نیگا میکنی؟؟حالت بهم نمیخوره؟؟لا اقل بازیگراش رو هم عوض نمیکنن که یه ذره جذاب تر بشه!!
راستی مگه من میخوام زن بگیرم که تو این جوری حرف میزنی با پدرت توله سگ!!!
راستی معروف شدیم!!تو آلبوم جدید TMتوی آهنگ کلاس نذار میگه "فردیس"!!!

توله سگو با کی بودی پدرسگ؟!

به...چه شلوار قشنگی...ولی شلوار کردی بیشتر بهت می یاد.چون دوتایتون گشادید.

دست شما درد نکنه!

SNIPeR 1389/04/24 ساعت 00:46

ده امتیاز مثبت برای خواهر بهاره !


آپم.راستی اسم یه وبلاگ را دیدم که شبیه تو بود: http://firemanney.blogsky.com/

بی شعور فیلم نگاه میکنی و جوگیر میشی لا اقل درست نگاه کن!!آخه کی تو اون فیلم به باباش فحش داده؟؟
راستی نکنه عاشق شدی؟؟اگه شدی خجالت نکش بگو!!
فحشت هم که به سینا میرسه!!

سجاد 1389/04/24 ساعت 13:39 http://never4ever.blogsky.com

آپم...

مرسده 1389/04/24 ساعت 22:48

سلام
خیلی قشنگ بود واقعا ایشا لا کادو پاتختیت واسه بچه ها پول میزاریم میخریم.
فعلا

سلام.
دستتون درد نکنه...راضی به زحمت نبودم!

Red beetlE(هادی) 1389/04/25 ساعت 14:29

جل الخالق چه شباهتی... استیلش عین خودته محمدرضا... یه انگوری که از وسط نصفش کرده باشن...!
قضیه این فسیون چیه همه جا میگی؟؟؟ تازه یاد گرفتی؟؟؟

حالا از شوخی بگذریم خدایی استیلش شبیه خودته!

پانی 1389/04/25 ساعت 15:26

سلام.....

علیک سلام.

مطلب به روز شده ای در وبلاگ خود دارم...!

به درک!

atshan 1389/04/25 ساعت 22:25 http://atshan.wordpress.com

سال اول دوم راهنمایی معلم فیزیکمونو یادت نیست ؟ چقدر میخندیدم بهش...نگو بیچاره چند سال از مد روز هم جلو تر بوده !
-من قصد مسخره کردنشو ندارم ! یادش بخیر.. چقدر خوب درس میداد !
--عمدا اسمشو ننوشتم...بنظرم فقط خودمون بدونیم بهتره !

ولی خدایی ته معلم بود...یادش بخیر.

SNIPeR 1389/04/26 ساعت 02:00 http://firetux.blogsky.com

میخوام بیام در خونتون ،
حرف بزنم با باباتون ،
بگم ریدم هیکل پسرتون ،
میخوام بخرم ازین شلواراتون ...

آپم ...

شاعرم که شدی!

زهرا 1389/04/26 ساعت 12:27 http://www.loveme77.blogfa.com

پات؟؟

پیچ خورد تاندونام کش اومده بود...امروز از گچ در آوردم

پانی 1389/04/26 ساعت 16:49

من همه مغازه ها رو گشتم ولی از این شلوارا نداشت برات بخرم! آخه خیلی به تیپ و استیلت میومد! حیف شد! ولی حالا گریه نکن میدم برات بدوزند منتهی میگم یه جوری بدوزه تا سرتم معلوم نشه!!!!!!!!!!!! بجای اون قوریه هم یه آفتابه بگیری دستت حله!

تو مگه استیل منو دیدی؟!

vanesa 1389/04/26 ساعت 18:30

سلام

زود تر این شلوارو پیدا میکردی اون شب تو عروسی می پوشیدی خوب ...

تیپت عالی میشد

شانس ندارم دیگه دیر عکسو دیدم.

نامرد من مثلا به تو اعتماد کردم و اون دفتر رو دادم دستت!!
حالا دیگه چی فهمیدی از اون دفتر؟؟
به جای اینکه چیزای اون جلسه رو بنویسی رفتی ورق به ورقش رو خوندی؟؟

حالا خوبه بهت گفتم فهمیدم!

آخه.ازم ناراحت شدی اون حرفا زدم؟

نه بابا ناراحت برا چی؟!

Quit girl 1389/04/27 ساعت 17:45 http://stopazad.blogfa.com

belakhare apidam!

Ar!eF 1389/04/27 ساعت 18:14 http://skysblog.blogsky.com

آپ !!

نیکی 1389/04/27 ساعت 19:09

سلام
خوفی ؟؟؟
ببخشید این چند روز نبودم نتونستم سر بزنم

چه خبر ؟؟؟!

سلام.خوبم.خبری نیست.

نیکی 1389/04/27 ساعت 19:11

چه کراواتی ام باهاش ست کرده !!!

من دقیقا محو اون کراواتشم!

شاید دیده
شایدم نه
استیلتو می گم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد