آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آزادی

خوش به حال راننده تاکسی های خط میدان آزادی...


دقت کردی چه آزادانه فریاد میزنند:


آزادی...آزادی...آزادی...





پ.ن:هرروز که میگذره من یک قدم به دوباره من شدن نزدیکتر میشم...

پ.ن2:هادی هنوز همدانی؟!

پ.ن3:اینروزا همه یه آهنگ میچسبونن تنگ پستشون!!مگه من چیم از بقیه کمه؟!اینم آهنگ:

نان و ماه-فریدون اسرائی

نظرات 12 + ارسال نظر
وبساز 1389/06/21 ساعت 10:49 http://www.2websaz.co.cc

همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها

ســــخن مانند دامن دخــتران است , هر چه کوتاه تر باشد به هدف نزدیک تر است (امیر جوان)


چه دعایی کنمت بهتر از آن ، که خدا پنجره ای رو به اطاقت باشد

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

محمدرضا:در مورد اولی باهات موافقم...آخه انقد که حرفه ایم بدخواه زیاد دارم!!!:دی
ولی درباره ی جمله دومیت:خیلی بی شعوری!!این حرفا رو از کجا یاد گرفتی؟!

آزادی...آزادی...آزادی...
چه فایده ای برای ما داره؟

محمدرضا:برا ما که هیچی ولی ما همین کارم نمیتونیم بکنیم!

یاسی 1389/06/21 ساعت 14:54

مارو مسخره کردی؟ ۲ خط می نویسه میگه آپم از تو بعیده !!یا آپ نکن یا میکنی خوب اپ کن .خوب ؟ نه ناراحت نشدم خواهش میکنم (زیاد جدی نگیر چند روزه خیلی بد اخلاق شدم مهم نیس!!)راستی بابا آهنگ

من سه خط نوشته بودم تازه با پایین نوشتاش میشه هشت خط!!

این آزادی هی تکرار و تکرارتر میشه....

یاسی 1389/06/21 ساعت 18:39

بی ادب زبون درازی میکنی؟ از الان به بعد دیگه نمیام تو وبت پانی میاد ۷خط منظورته دیگه ؟۵ شنبه آپم از الان بگم لینکاش زیادن ۳ -۴ روز طول میکشه به همه بگم

اینجوریه؟!منم دیگه نمیام تو وبت

۱۲۳ 1389/06/21 ساعت 20:23

motafavet budan behtar az ine ke mesle baghiye bashi!

niki 1389/06/21 ساعت 21:19

biayn daste jami berim ranande shim
hayejan ham dare
mage bade ??

محمدرضا:نه چه بدی داره!!
این بلاگفا واسه چی اینطوری شده؟!وبلاگاتون باز نمیشه.

₣λ®!Э 1389/06/22 ساعت 14:37 http://mokhless.blogsky.com

یعنی Tm Bax هم راننده ان !

ای شیطون...بلا شدیا.از کجا فهمیدی؟!

هر روزی که میگذره من یک قدم به دوباره ان شدن نزدیک میشم...

به سلامتی ایشالا!!

Red beetlE 1389/06/22 ساعت 19:04

are hamedanam, kheili ham khosh migzare bedune shomaha, matahtetun besuze...! :-D shukhi kardam man bedune mamad nemitunam... :-( sharmande daram ba gushi type mikonam age bekham farC beneVsam nim sa@t tul mikeshe... khdafz... duset daram mamal jun...

قربونت برم داداشی...

باقالی 1389/06/22 ساعت 20:05 http://3soooot.blogsky.com

منم داد میزنم
... آزادی .... آزادی .... آزادی
... = تاکسی های آزادی
.... = کجاست؟ تاکسی های آزادی

می تونیم برای خودمون بهونه بیاریم نه؟
ولی اونی که باید می فهمه منظور چیه

ماسانا 1389/06/28 ساعت 16:04 http://masana.blogfa.com/

در عین سادگی چه زیبا و پر مفهوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد