آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

چرا؟!

چرا؟...واقعا چرا تو کشوری که ادعای دموکراسی توش داره لایه ی اوزونو پاره می کنه(!)باید به قرآن بی احترامی بشه؟

اونم قرآنی که فقط ۷۶ بار توش اسمهای «مریم»«عیسی»«روح ا...»«روح القدس» و...اومده.مگه اونا مسیحی نیستن؟پس چرا به مقدسات خودشونم بی احترامی میکنن؟





پ.ن:کارشون اصلا درست نبود...

پ.ن۲:اولین باره که دارم از ته دل آرزو می کنم مدرسه ها دوباره باز شه.فقط یه هفته مونده...

پ.ن۳:با شروع شدن مدارس من به طور کامل من میشم!

پ.ن۴:آهنگ:زندگی با تو بهتره-بابک رهنما

نظرات 16 + ارسال نظر

سلام دوست خوبم .وبلاگ خیلی قشنگی دارین .خوشحال میشم اگه مایلید با هم تبادل لینک داشته باشیم.من رو میتونید با اسم شهریار لینک کنید و بهم خبر بدین که شما رو به چه اسمی لینک کنم

کی گفته ادعا دموکراسی دارند؟دموکراسیشون فقط ازدواج دختر و پسر بدون اجازه ی والدین و سیگار و ماری جوانا و مشروب و پارتی این چیزاست.
اینا به قرون وسطا برگشتند.

ممد بیا ما هم بریم انجیل و تورات رو آتیش بزنیم!!پایه ای یا نه؟(جو گیر بازی)
کارشون؟ بابا بیخیال یه کشیش کسخلی اول یه چیزی گفت و بعدش هم یه آدم کسخل تر از اون قرآن رو اتیش زد...
درضمن این چند نفر به دولت و یه کشور دیگه بستگی نداره؟
این حرومزاده های صدا و سیما رو که میشناسی توی اخبار یارو میگفت این کار با همکاری پلیس های آمریکایی صورت گرفت و هیچ کاری با فردی که قرآن رو آتیش زده نداشتن!!!

اینا که ک.شر زیاد میگن.منظورم از کارشون کار همون چند نفر بود...
نخیر اصلا هم پایه نیستم!

دوست عزیزم منم شما رو لینک کردم

روی حرف پدرت حرف میزنی بی تربیت؟
به تخمم که پایه نیستی اصلا تنهایی میرم!!!
در ضمن آپم!!

تو مگه تخمم داری؟!:دی

یاسی 1389/06/24 ساعت 19:01

من چیکار کنم پانی مسافرته هنوز !!باورت میشه می خواستم درباره ی همین فردا آپ کنم به اسم اینکه خدا از دسه ما چی میکشه؟راس می گی و جالب اینجاس که همون خدا رو اونا هم مثلا می پرستنخدا عقل بده بهشون !!

الهی آمین!
چرا میخواستی؟!خب تو هم آپ کن دیگه...

۱۲۳ 1389/06/24 ساعت 19:35

manam baraye avalin bar mikham ke madrese ha baz she!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

niki 1389/06/25 ساعت 22:17 http://niktashkh@yahoo.com

vaghan
delam madrese mikhaaaad.
migam khoda kone jang beshe ma am ye jang bebinim
bad baray navehamun tarif konim
khube haaa
na ??

بد اگه تو جنگ شهید شدیم چی؟!!!!

niki 1389/06/25 ساعت 22:18

bebakhshid jabeja zadam,

یاسی 1389/06/26 ساعت 10:43

آپم بالاخره!!؟

[ بدون نام ] 1389/06/26 ساعت 17:37

بعله!
اومدی که بگه کوشا هنوز شوهر عمه نداره... بلند بگو... همه بگن... کوشــــــــــــــــــــــــــــــا عمه نداره، شوهر عمه نداره... بلند بگو حاجت نگرفته آریان از دهات برنمیگرده...!
به به... این صدای این جمع نیستا! اگه این صدا مال این جمع پس کی منو ریده که این سیم کارتا پنج تا گوشه داره؟؟ یا مثلا کفشت تو حلقم که منم سر تمرین لباس گرفتم اونم از نوع یارویی که یه طرف زرده یه طرف مشکی با خال خال های منجنیقی! ها؟!! کی ممدو ریده؟
دوسش دارم... ممدو میگم... زنم میشی؟
از نطر من هم این یارو کشیش کس مخ تشریف داشته.اصلا چه معنی داره که تو کنفرانس ادیان یه پلیس به پسره بگه این کیه اونم بگه معلم دوران دبیرستان نه دبستانم...؟ ها؟ این وسط هادی کجاست؟؟
و یه نکته کاملا جدی اینکه خیلی حالم بد بود اومدم اینجا یه هو شاد شدم! لحظه ای!...
و یه نکته جدی دیگه که مثل ایشک(روم به طرف چپ)دلم واسه مدرسه تنگ شده... زنگ ورزش!
سلیمی... سینا... خودت چه ربطی داره بابا حسن ختام برنامه به این صورت که پژمان تصادف کرده! اونم از نوع ناموسی!!

محمدرضا:اسگل کوشا عمه داره ولی شوهر عمه نداره

سجاد 1389/06/26 ساعت 17:39 http://never4ever.blogsky.com

گرفتی چی شد؟؟ الان اینجا یکی ممدو ریده که من اسممو اون بالا ننوشتم!
نتیجه:اون بالاییه هم منم!

سجاد 1389/06/26 ساعت 17:40 http://never4ever.blogsky.com

صرفا جهت اطلاع؛ همچنین!

سجاد 1389/06/26 ساعت 17:47 http://never4ever.blogsky.com

در ضمن این آهنگه رو داشتم!
یکی بهم داده بود! یکی! یه عنوان یه آهنگ خاص، چرا خزش کردی؟؟
در ضمن ناموسا حال میکنی؟؟! هر سری میام کم تر از سه یا چهار تا کامنت راه نداره!

ماسانا 1389/06/28 ساعت 16:02 http://masana.blogfa.com/

بابا کارت درسته من تا حالا یادم نمیاد دلم برای مدرسه تنگ شده باشه

سجاد 1389/06/30 ساعت 13:17 http://never4ever.blogsky.com

آپم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد