آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

سپا.ه پاسدا.ران!!

دارم از باشگاه برمیگردم.(از محله ی کلاس بالای حصارک بالا!!)منتظر ماشینم.یه ماشین شخصی میاد جلوم نگه میداره...

-آقا داریوش؟

داره با گوشی حرف میزنه...

با علامت سر تایید میکنه که مسیرش میخوره و با دست اشاره میکنه ساکت!

سوار میشم.یه جوونه بیست و هفت هشت ساله.از اون بچه های تیر حصارک!

کاملا مشخصه داره با دختر حرف میزنه-نیش تا بنا گوش باز/لحن به شدت اوا خواهری/سه بار رد شدن خطر از بیخ گوشمان در اثر هواس پرتیه راننده/حرف زدن به مدت طولانی!!-بالاخره هماهنگ میکنه با دختره که نیم ساعت دیگه با ماشین بره دنبالش!گوشی رو قطع میکنه...

-داداش یه کم آروم تر بگو داریوش اگه میشنید که خیار میشدم جلوش!!

-چرا؟!

-آخه بهش گفتم بچه گوهردشتم.گفته بودم تازه از خونه اومدم بیرون.تابلو میشد خونه مون گوهردشت نیست.

-آها...!

-من تو خط فلکه-سیزدهم کار میکنم.رفیقم اونجا رئیس خطه.میرم اونجا...

-(یه جوری که نشنوه!)خب که چی؟!

-با طرف اونجا آشنا شدم...

-به سلامتی...موفق باشید!

-الانم دارم میرم دنبالش.

-بله متوجه شدم!!!

-میخوام ببرمش درو داهاتای برغان عشق و حال(کلمات این قسمت به دلیل مسائل اخلاقی جایگزین شد!!)

-خونه داری اونجا؟!

-نه ولی جای خلوت زیاد داره اونجا ها!!

-ولی میگن اونجا مامور زیاده ها...

-به ک........ت(خیلی بی ادبی!!)حاجی.اینو نگاه...

از جیبش یه کارت دراورد...دقیقا متوجه نشدم کارت چی بود.اما هرچی بود یه علامت خوشگل سپا.ه روش بود...




محمدرضا:از این به بعد منو با این اسم(Unicorn)بشناسید!...

نظرات 18 + ارسال نظر

Unicorn؟تا اونجایی که میدونم خدا تو را شناخت و شاخت نداد...

Unicorn:جدیدا شاخ در آوردم!!

باقالی 1389/07/19 ساعت 22:21 http://3soooot.blogsky.com

این لقب جدیدت یعنی چی حالا
مسخره نکن می دونی من از ناحیه زبان فلجم
اون آخراشم نفهمیدم چی شد
اون آم سپاه و ...

Unicorn:یعنی اسب تک شاخ...

شاختو میشکنم.

Unicorn:برو با بزرگترت بیا عمو!!

سجاد 1389/07/20 ساعت 16:09 http://never4ever.blogsky.com

چیز تو این س..پ...ا...ه و چیز تو این اسمت!

حالا چیکار کنیم؟
در نمیاریم هوا هم نمیکنیم... به تو چه اصلا؟ اصلا کی با تو حرف زد؟ اسگل خان... هی خودشو چس میکنه این وسط! تازشم ما با تو قهریما....

Unicorn:به جا نمیارم...شما؟!

Quit girl 1389/07/20 ساعت 19:25 http://stopazad.blogfa.com

قشنگه اسمت!
مبارک باشه!
به قول این قدیمیا نامدار باشی!

َUnicorn:ممنون...انشالله به کوریه چشم حسودان!!

Quit girl 1389/07/20 ساعت 19:26 http://stopazad.blogfa.com

راستی شما تو کلاستون مصطفی دارید؟

Unicorn:آره یه مصطفی داریم از نوع الوندیان!چطور؟

پدر سوخته آدرس مکان به ملت میدی
به مامور دولت تهمت می زنی


ماهک 1389/07/20 ساعت 20:47 http://minimahak.blogspot.com/

خب می ذاشتی سایرُس
Cyrus
یعنی کورش
و همچنین یعنی ببر
از اون سیاه خوشگلا
که کلی ابهت داره

Unicorn:الان میگی؟!من کی گفتم اسم پیشنهاد کنید؟

نگاه کن وضع جامعه چجوری شده...!

niki 1389/07/20 ساعت 23:08

ruz be ruz ajayebi be in mamlekat ezafe mishavad !!
heeeeeeeey ruzegar

niki 1389/07/20 ساعت 23:14

rasti esmetunam mobarak

₣λ®!Э 1389/07/21 ساعت 15:14 http://mokhless.blogsky.com

بیا بدبخت داره با ماشین شخصی مسافرکشی می کنه ، بعد هی بگین سپاهیا فلان !
راستی خاک تو سرت با این اسمت آدم اسم جک و جونور رو می ذاره رو خودش .
آپــــــــــــــــــــــــــــــــــم !

پانی 1389/07/21 ساعت 18:44

این چه اسمه ضایعیه که گذاشتی آخه؟!
یه لحظه نشناختم!

Unicorn:اسم به این قشنگی...چرا خب میزنی تو ذق آدم؟!نمیگی من عقده ای میشم معتاد میشم بدبخت میشم بعد میفتم تو جوب میمیرم؟!

به به! ممد تک شاخ! یارو رو دیدی بگو یکی دوتا ازون کارتا واسه بچه های ما جور کنه! پوسیدن بدبختا!!!!!!

ریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدی به معنای واقعی!

Unicorn:آفرین به تو که نریدی...بدم میاد گنده میگوزی!!

سپیده 1389/07/23 ساعت 12:01

من هرسری تو خیابون با یکی بحثم شد و خواستم بترسونمش گفته من خودم سپاهیم!...

Quit girl 1389/07/24 ساعت 16:53 http://stopazad.blogfa.com

بهش بگو جزوه زیست میشناسه خودش!
البته اگه اشتباه نگرفته باشم
راستی آپم بازم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد