آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

اوج بی بعدی!/بعدی!

مدتی نبودیم....  

حال نداشتیم....  

 

برگشته میگه هیسسسس! یه وقت سلیمی نشنوه، حرفشو میکنه تو حلقم که بخورم... من هم میخورم! نمیتونم بهش نه بگم... بهش میگم باشه اشکال نداره اصلا از فردا اسممونو بنویس بده به سلیمی... تو گوشش میگم به تخ...م! 

 

اون یکی برگشته میگه یادش بخیر تو هر خیابونی راه میرفتیم، بیست و پنج نفر میگفتن سی دی زهره هزار تومن! میگم آره دوم راهنمایی بودیم فکر کنم؟ چقد خر بودیم! یعنی الآن نیستیم؟ 

 

میگه بیا بریم خواننده شیم! برو خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه! آخه داماد سربالا؟ 

آخه میگن فرهاد خودکشی کرده، نظرت چیه خوانندگی رو بیخیال شیم؟ 

 

تا اسم فرهاد رو شنیده، خیلی سرخوش اومده میگه بچه ها بچه ها فرهاد تو آهنگش میگه کاند/وم! گوشاش کره، فرق بین کندور و کاند/وم رو نمیفهمه! 

 

یعنی از این به بعد ترکی صحبت کنیم؟ 

 

آخه ساندویچ های مهرثمرین کجاش خوشمزه س؟ زر مفت میزنه واسه من...  

 

میگم فردا هم امتحان فیزیک دارم هم ریاضی! چه خوبه که بیخیال بیخیال دارم ول میچرخم و قهوه تلخ اورجینال (!) نگاه میکنم! 

 

پست قبلیمو تکذیب میکنم! فقط و فقط اورجینال بخرید! حالا میخواد یک میلیارد دلار هم در بیاره، اگه داره گران میده انشالله کوفتش بشه! اگه نه هم که باز کوفتش بشه! آخه چقد مایه داری پدرسوخته!؟ 

 

یکی بیاد منو برینه از این سرخوشی دربیام! 

 

داشتم میگفتم یادش بخیر پستهای تابستون! چه حس و حالی داشت... درس میخونیم... 

 

ابی ترکونده با این آهنگ نوازش! به هر کی که تونستید بلوتوث کنید، بذارید آهنگ جهانی شه! 

 

خداحافظ آیا؟ 

 

... 

نظرات 11 + ارسال نظر
Unicorn 1389/07/25 ساعت 19:09 http://fire-fighter.blogsky.com

اگه من فردا اسم همتونو ندادم سلیمی پدر سوخته ها

حالت خوبه !!!

به نظرت آخر داستانم چی میشه ؟

این که دیگه پست نشد...!
اسگل تو که سوال های فیزیک رو داشتی!!
جو گیر یه بار میای میگی شریکی بگیریم یه بار میگی شهروند با شعور شدم و دوماد سر بالا هم نمیشم بعد فردا باز میگی ک..م تو این شهروند با شعور بودن...!
وااااااای ریاضی بد ریدیم!
ای پام تازه به عمق دردش پی بردم,زمبه دهنت سرویس!!

من که تا حالا قهوه تلخ رو نگاه نکردم.البته تخمم نداشتم که کپی کنم.منم امروز هم امتحان عربی داشتم هم امتحان زبان فارسی.عربیش که مثه چیز عرب به قدری سخت بود که وقتی برگه ها را تحویل دادیم نتونستیم از جامون بلند بشیم.زبان فارسی هم هیچی بلد نبودم.فاصله صندلیم با دوستم 8 سانتی متر بود ولی نتونستم تقلب کنم چون معلم دقیقا روبه روم بود.
دست و پام هم خیلی درد میکنه.از بس با کان افتادم رو زمین یا یکی را بلند کردم و زدم زمین.ووشو هم سخته..
الان این آپت چند بعدی بود؟

ایول جودو میری؟ پس ما کلا با ورزشکارا سر و کار داریم؟ فکر کنم فقط من و دو سه نفر دیگه هیچ باشگاهی فعالیت نداریم... همونطور که گفتم اوج بی بُعدی! بَعدی!

بیخیال بعد
ادامه ی داستان ...

Quit girl 1389/07/28 ساعت 14:35 http://stopazad.blogfa.com

نه به من که مبهمم نه به تو که تو کاره بعدی!
بیخیال
مطمئنی سر خوشی؟

میخوای بری؟
به تخم اسب رستم...

pani&ya30 1389/07/29 ساعت 12:43

آپم!

niki 1389/07/29 ساعت 12:49

vaghan bazi vaghta nemidunam
chi begam

داشتم رد میشدم گفتم یه سری هم به شما بزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد