آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آقای سوتی...!

دارن با هم حرف میزنن...از قدیما میگن.یکیشون میگه یادش بخیر...دبستان فلان جا میرفتم (اسم مدرسه ش یادم نموند!)دومی میگه جدی میگی؟!منم همونجا می رفتم...

وبا جدیت تمام برگشته میگه:

راستی تو بچه بودی اسمت چی بود؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟




پ.ن:به جون خودم واقعا گفت!واقعا جدی گفت!!

پ.ن2:اینم از شاهکارای همون هم باشگاهیه سوتی منه که قبلا هم ذکر خیرش بود!!

پ.ن3:Arash ft Helena-broken angel

نظرات 11 + ارسال نظر
یاسی 1389/07/29 ساعت 18:49

فکرتو درس کن مثله ما نباش خوب نیس وا۳ تو!

Unicorn:مگه من مثله شمام؟!شاید شما مثله منید!!!

با اینجور آدما رفیقی؟!
خداوکیلی حال میکنی با ما میچرخیا...!
آپم!!!!!!

Unicorn:رفیق چیه؟!هم باشگاهیمه

هم باشگاهی مگه رفیق نمیشه؟!دیگه شر نگو آأم خز و سوتی!!!
خداوکیلی حال میکنی با ما میچرخیا....!

Unicorn:اصلا هم حال نمیکنم.خیلی هم همه تون مسخره اید!!

میرینی به تیکه ی جدیدمان پدر سوخته؟!

َUnicorn:تیکه تون؟!حالا خوبه خودم انداختم تو دهنتونا

این آقای سوتی نیست.ان آقاست.

ممد خفه شو دیگه، تو انداختی تو دهنمون؟ ما خودمون امروز کشفش کردیم... ولی انصافا ناموسا ابالفضلی جون ناموس مولا علی من بمیرم تو بمیری حال میکنی با ما میگردی نه؟

Unicorn:آره الله وکیلی

عجب ... !!!

عجب ... !!!

بازم عجب ... !!!

یاسی 1389/07/30 ساعت 16:04

چرا؟من بچم واقعا؟
من دقیقا دقیقه دقیق ۳ ماهه دیگه ۱۵ سالم شروع میشه تازه!زیادم کوچولو نیستم زمان مامان بزرگم بود من الان باید بچم همسن تو بود !!

یاسی 1389/08/03 ساعت 14:51

ما کلا تو رو جدی نمیگیریم!!اره!

هه هه شوخی بود!

چرا خصوصی میدی؟!!!!
بگو اون کلمه چی بود کوچولو کوچولو؟ {دومیش از طرف پانی جوونم بود}

پانی تازگیا داره جدی میشه!مثله من!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد