آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

اونموقع ها خرمون با 160تا میرفت هیچ، تازه لایی هم میکشید!

یادش بخیر...


این روزا معمولا اول پستا اینه و بعدش هم چندتا خاطره از مدرسه و دوستان...

چه بده که هیشکی نیست پستا رو بخونه... تا مدرسه ها شروع شد یهو همه رفتن...

هیچ انگیزه ای هم ندارم پست قشنگ بنویسیم... آخه کی بخونه؟

داشتم میگفتم دلم واسه هوای ابری اول صبح سرد تاریک پاییزی تو راه مدرسه تنگ شده...

یه یادش بخیر بگیم از خیلی قبلتر... اولین روز تحصیلی تو این مدرسه تیزهوشانمون (یعنی اینکه ما هم تیزهوش!)... اولین زنگ مدرسه نشسته بودم کنار جواد، شهریار پشتم بود و من اسگل هم تحت تاثیر دوم راهنمایی ها که با چه ذوق و شوقی به هم سلام میکردن و از خاطرات پارسالشون میگفتن، اصلا حواسم نبود که خب شهریار هم اولین روزشه که اومده تو این مدرسه... برگشتم گفتم: سلام... تو هم تو این مدرسه درس میخونی؟ این جا معلما چطورن؟ زنگ ورزشها چی؟ حال میده؟ اون هم هی میگفت که نمیدونم... با خودم میگفتم که چقدر خنگه(آخه اونموقع فحش دیگه ای بلد نبودم ولی الآن میتونم بگم ک/وون) همش میگه نمیدونم... اونموقع ها محمدرضا موهاشو با شونه صاف میکرد با ژل میچسبوند وسط کله ش... وااااای... چه دورانی بود اونموقع ها... اولین جلسه زنگ فارسی یه مثبت گرفتم، رفتم خونه با کلی ذوق و شوق رفتم به مامان جونم گفتم: مامانی... مامانی... یه مثبت کله گنده گرفتم!

اونموقع ها سینا با عارف دعوا میکرد ...

 من با عارف دعوا میکردم ...

ما با عارف دعوا میکردیم...

 اونموقع سینا قورباقه بود(دبیر ادبیاتمون گفته قورباغه رو اینجوری هم مینویسن)...

 اونموقع محمدرضا خز نبود...

 اونموقع درس نمیخوندم ... الآن درس نمیخونم...

اونموقع کمرم مستحکم بود مثل چنار!... الآن کمرم مستحکمه مثل فریور!

اونموقع موز ارزون بود...

اونموقع میرزکی ساندویچ درست نمیکرد، داداش مدیرمون ساندویچ درست میکرد... یادش بخیر چشماش خیلی باحال بود...

اونموقع سال اولی ها کله شون س/کسی نبود ولی الآن همشون کله سکسین!

اونموقع نمیدونستم وبلاگ چیه...

اونموقع میرفتم گوگل... الآن هم میرم گوگل...

اونموقع از وجود موهبتی تحت عنوان xnxx.com غافل بودم...

اونموقع پولام پس انداز میشد یهو کلی حال میکردم... ولی الآن چه پولی... چه کشکی... ای خدا بگادت احمدی نژاد...! که هم مارو گاییدی هم خدارو!

اونموقع زنگ هنر میرفتیم تو حیاط قاطی درختهای کاج... معلممون میخوابید یادش بخیر... 

اونموقع نمره 18 میگرفتم میگفتم دارم افت میکنم... الآن نمره بالا 12 بگیرم میگم خوبه دارم پیشرفت میکنم...!

اونموقع خدا دوستمون داشت چون سجاد نداشتیم! ولی هیشکی نفهمید چه موقع و چه گهی خوردیم که خدا این عذابو نازل کرد... اونموقع میرفتیم saji5000 شخصیت خودمون رو از انتخاب رز های سفید و قرمز میشناختیم...!

اونموقع عمه رؤوف جوون و خوش هیکل بود خیلی حال میداد...

اونموقع باباهامون پسر عمو بودن ولی الآن بابام پسرعموی بابابزرگشه...!

اونموقع مصطفی ریاضی رو 11 میگرفت ولی الآن... 

اونموقع اگه مسابقات میرفتی اردبیل، امکان داشت بخاری نباشه از سرما یخ بزنی...!

اونموقع ابی موهاش خوشگل بود...

اونموقع با چاووشی خیلی حال میکردم! ولی الآن جورابای بابامو نمیدم بکنه!

اونموقع ها celine dion رو نمیشناختم...!

اونموقع ها justin bieber هم یه پخی بود مثل خودمون ولی الآن یه پخیه بدتر از ما!

اونموقع ها شنبه ها زنگ چهارم که هیچ، زنگ پنجم میرفتم کلاس کامپیوتری که با من میشدیم 6نفر!

اونموقع ها...

(بالاییه مسأله خصوصی بود!)

اونموقع ها یه بار پولام گم شد دربست گرفتم تا خونه!!!

اونموقع ها یه هفته کلا با سرویس رفتم خونه ولی از اون به بعد الآن پنجمین ساله که خودم یه مسیرو میرم و میام... کل بنر ها و تابلوهای اطرافو حفظم! 

اونموقع ها آرزو ها داشتم...

اونموقع ها... ولی بسوزه پدر رفیق ناباب! اگه با این محمدرضا رفیق نبودم الآن شاگرد اول کلاس بودم! همیشه جلو پیشرفتهای منو میگیرفت و میگیره...!


اونموقع ها....


 



نظرات 10 + ارسال نظر

چه اسگل هایی بودیم...!چه حالی میداد!!
از همون اول اسگل بودی اسگل اینقدر با ما چرخیدی و حال کردی یه کم اوضاعت روبرو شده...!
موز که خیلی گرون شده لا اقل تو نیازت رو یه کم کم کن از ممد یاد بگیر امروز درست یک ساله و 5 ماهه که نیازی به موز نداره و خداوکیلی چه کمری ساخته واسه خودش دهن سرویس!!!!!
هادی تازگی یه نکته ای رو کشف کردم اونم اینکه این غربی های پدرسوخته موز هاشون به فروش نمیرسیده اومدن این سایت های xnxx.com و اینجور چیزا رو راه انداختند که جهان سومی ها به موز نیاز پیدا کنن!!!(کشف شده در زنگ شیمی)
اه اه اه اه اه اه(با دیدن اسم justin bieberبه این حالت افتادم!!!
اول راهنمایی فحش زیاد بلد نبودیم اما این رفیق ناباب(محمدرضا)کار خودش رو کرد و الان دایره المعارف فحش شده ایم ولی ....!
اون موقع ها فرق رو نمیدونستیم اما با وجود دوست ناباب تری مثه سینا به این مطالب هم پی بردیم!!
گفتی محمدرضا موهاشو صاف میکرد یاد آریان افتادم روز اول خیلی باحال بود موهاش!!!
اولین امتحان شیمی یادته همه ده دوازده گرفتیم اشکمون در اومده بود اما الان به امید گرفتن نمره ده میریم سر امتحان شیمی!!!
شاه دزد وزیر بازی میکردیم و آریان رو بازی نمیدادیم چه حالی میداد!!!
یادته مصطفی بقل من میشست؟؟اون موقع ها اینقدر خرخون نبود!!از بقل ما رفت آدم شد!!
زنگ پنجم میرفتیم سر کلاس اونم ریاضی و معلم هم عرب بود!!!(اسمش عرب بود نه...)
یه بار هم پولات گم شد تا خونه پیاده رفتی؟!؟!؟
جلوی پیشرفت های تو رو محمدرضا میگیره و جلوی پیشرفت های من رو سینا...!اگه این دو تا نبودن الان نفرات اول المپیاد فیزیک بودیم...!
اون موقع امیرحسین آخر کلاس میشست با اون استیلش!!!
ولی چه خاطره هایی داشتیم..!
نظرم خودش یه پست شد!!!

Unicorn:حوصله ت تو کونم!!

باقالی 1389/07/30 ساعت 21:09 http://3soooot.blogsky.com

یادش بخیر
خیلی باحال بود
بادته اول سال کبلی پیش شما ها بود عرب آوردش پیش من
یادش بخیر کسخول بازیامون با فیسا
یادش بخیر روز اول ناراحت بودم که با بچه های دبستان نیفتادم تو یه کلاس ولی الان از ته دل خوشحالم
دمت گرم
اینجور پست ها رو دوست دارم

من از اونموقع های مدرسم چیز زیادی یادم نمی یاد.
ولی میتونم قشنگ بگم یک آبان پارسال چکار کردم و چی خوردم و چند شنبه بود و حتی به چه وبلاگهایی سر زدم.به این میگن مغز...

حوصلم تو کون/ت؟؟!!
یعنی اینقدر گشادی؟!بهت نمیاد ممد جون..!

چقدر چرت و پرت گفتین !!!

واقعا با استعدادین

اون موقع فرید باهاتون نبود ؟

Unicorn:چرا ما از اول راهنمایی با همیم...

یادم رفت بگم آپم

₣λ®!Э 1389/08/02 ساعت 15:18 http://mokhless.blogsky.com

اولا وارد مسائل ناموسی نشه ، اون عمه ی رئوف رو پاک کن
دوما چرا این سایته فیلتره

نیلو 1389/08/03 ساعت 11:17 http://stopazad.blogfa.com

دیوونه هه به دوستش میگه تو کجا به دنیا اومدی؟
ج میده بیمارستان
میگه اوخی!
مریض بودی؟
اینم قضیه اش همینه دیگه

نیلو 1389/08/03 ساعت 11:20

اون نظر قبلی واسه محمدرضا بود!
این واسه تو:
زمان همه چیزو عوض میکنه!
این یه چیز طبیعیه!
منم اول تا الانم کلی با هم فرق داره

یاسی 1389/08/06 ساعت 18:16

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد