آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

وقتی ندانستی چکاره ای، ریده شدن را باید!

سلام...

چی؟ از مدرسه بنویسم؟ خودتون شاهد باشید من میخواستم یه چی دیگه بنویسم ولی اتاق فرمان گفت درمورد مدرسه بنویس!

بدبختی اینجاس مدرسه هم هیچی نداره... 


این هفته هشت تا امتحان داریم... تا اینجا سه تایی که دادیمو ریدیم...اون هم چه ریدنی! با یه دل پر ریدیم! 


دیگه اینکه سجاد و آریان و امیر جریمه شدن 5 بار از جزوه فیزیک بنویسن!


دیگه اینکه گور بابای اتاق فرمان، از خودم مینویسم!


دیگه اینکه مادربزرگِ مادرم در سن 95 سالگی مرد! من هم کلا دیروز پسرخالمو نگه داشتم! سه سالشه و بسیار بسیار پدر درمیاره...!


دیگه اینکه یادتون هست گفتم یکی بیاد منو برینه؟ هنوز کسی پیدا نشده ها، یکی بیاد... شاید این جمعه بیاید شاید...


دیگه اینکه از کمکهای نقدی و مستقیمتون درباره موز رسانی واقعا متشکرم! ساختمش!


دیگه اینکه آدم اگه آدم بود که دیگه الآن ما رو زمین نبودیم...!


دیگه اینکه دیگه وقتی دیگ میاد به دیگ میگه روت سیاه، دیگه اون که آش نمیشه خب!؟ حالا "دیگه" مرد بود یا زن؟


دیگه اینکه از این به بعد هر کی بگه دیسک کمر، با من طرفه! قضیه رو ناموسیش نکنید!


دیگه...


آیا واقعا دیگه؟ آخه چرا... 


ولی باور کنید اون دیگه آش نمیشه، جمعش کنید... ولی آش مهرثمرین آش میشه! مخصوصا اگه مفتی باشه...!


آهنگ امروزمون:

 اندی  --  خوشگلها باید برقصن!


نگو که میخواستی کلیک کنی و ضایع شدی!

نظرات 18 + ارسال نظر
باقالی 1389/08/16 ساعت 18:19 http://3soooot.blogsky.com

ایول نظر اول رو خودم دادم دوباره تو این وبلاگ (جمله بندی صد در سگ صحیح)

باقالی 1389/08/16 ساعت 18:21 http://3soooot.blogsky.com

جالب بود ولی خیلی درهم پرهم و از همه جا نوشته بودی یه خوده حال نداد

خودم فقط با عنوانش حال کردم!

باقالی 1389/08/16 ساعت 18:22 http://3soooot.blogsky.com

اون آهنگ اندی هم روش کلیک نکردم تا زیر کمرت بسوزه (شنیدم دیسک کمر گرفتی هادی )

باقالی 1389/08/16 ساعت 18:23 http://3soooot.blogsky.com

هادی چرا این گزینه حفظ مشخصات نیست؟
پدرم دراومد تا این نظر ها رو دادم

اونو برداشتیم که هر کی فقط یکی دوبار نظر بده، خب بعضیا هم مثل تو سیریشن!

niki 1389/08/16 ساعت 19:36

ye nazar bedam darbareye diske kamar k movazeb bashid gariban giretun nashe

Unicorn 1389/08/16 ساعت 21:11 http://fire-fighter.blogsky.com

کشته ی آهنگتم داداشی!!
قضیه جریمه چیه؟!من نبودم چی شده؟!یعنی کی میتونه باشه؟!

فردا خودم میرینمت گلم!از نوع اسهالی!!اونم اسهال خونی

هادی جون هر چقدر هم بهت موز برسه دیگه این کمر واسه تو کمر بشو نیس؟!؟!
امتحان ها که تا الان خوب بوده برات...!
زبان سی اچی شدی
شیمی که خوب بهت رسوندم!؟!؟
ریاضی هم که بیچاره ورقه ها رو جمع نکرد...!؟!؟
فکر کنم فردا هم ممد باید 5 بار از جزوه بنویسه...!

فردا گه میخوره هر کی تو کلاس برینه نوعش هم فرقی نمیکنه که اسهال باشه ,خونی باشه یا اصلا یبوثت داشته باشه طرف؟!؟!
هادی بخون میدونستی یا نه؟!

اتفاقا کمر من از خیلی کمرای بچه هایی مثل آریان و سجاد بهتره! واسه من تقریبا هر دو هفته یه بار تخلیه میشه! ... بسه دیگه خیلی رفتیم تو حاشیه...

بالام جان مگه تو چقدر میخوری که هی حرف از ریدن میزنی؟ما که هر روز امتحان داریم.حسابی مغزمون فاکیده شده.
چقدر سخته که آدم جریمه بشه.باید یه بار از روش بنویسند و بقیه ی برگه ها رو علامت " بذارند.

impaler 1389/08/17 ساعت 17:44

apam

خدا شفاتون بده

ماسانا 1389/08/18 ساعت 13:39 http://masana.blogfa.com/

من میخواستم کلیلک کنم از اون جالبتر اینکه اسپیکر هم ندارم

آپم اگه بیای خوشحال میشم!!؟!
اینقدر بدم میاد وقتی اینجوری مینویسن که آپن!؟!؟

mokherend 1389/08/18 ساعت 20:28 http://mokherend.blogsky.com

فکر کردم فقط خودم امتحانارو گند میزنم.
خوشبختم.



آپیدم...

Ar!eF 1389/08/19 ساعت 14:58 http://mokhless.blogsky.com

آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم !!!!
برات خط کشی کردمش !

یاسی 1389/08/19 ساعت 16:42

من---->آپم!

یاسی 1389/08/19 ساعت 18:38

خرخون نه کرم کتاب!
نه اونقدم که درس نمیخونم!

سلام ما نیز میگوییم....
میگوییم یک معذرت خواهی به من بدهکاری.
اما بیخیال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد