آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

مردم ِ زبون نفهم!!

افسوس...هرچه سعی کردم مردم بفهمند تنها به من خندیدند...


                                                                                    «چارلی چاپلین»



پ.ن:تعطیلی ها بسی مزخرف است بسیار!!!

پ.ن2:ازونجایی که در حالت شاد و شنگولی به سر میبرم آهنگ این پست هم شاد و شنگولی میباشد!!:

از دست تو-کامیار و تهی!


نظرات 9 + ارسال نظر

یاسی 1389/08/27 ساعت 17:14

نگو که بع بع کردی!!!

عرعر بیشتر بهت میاد اخه!!
نه شوخی کردم!ببخشید!!نه حال میده که مزخرف نیس!!
به چارلی چاپلین:بهت حق میدم... از بس نفهمن!!

Unicorn:لازم نیست بگی شوخی کردم...متوجه میشم!

SNIPeR 1389/08/27 ساعت 17:30 http://firetux.blogsky.com

من اینو یه جا دیگه هم خونده بودم !
کجا بود ؟؟؟

Unicorn:چرا چرت میگی؟!من که خبر ندارم

آخه تو چه میغهمی چارلی چاپلین کی بوده!؟ باز من تو غرفه سینما بودم
یه چی حالیمه!...
کثافت مرض گربه بدبو! میخواستم آپ کنم دیدم فضای وبلاگو ک.شعر بارونیدی!!!
اوه، تبریک میگم به خودم... "ک.شعر بارونیدی" همین الآن کشف شد!!!... وای من چقدر خوشحالم...
ممد بشین تمدن های آمریکارو بخون اگه تعطیلات واست ک.شعر می بارونه!!؟!...

Unicorn:خوندم ی چیزایی.
آفرین به تو...چه کشف بزرگی...

Red beetlE 1389/08/27 ساعت 18:51

میغهمی= میفهمی

مرسده 1389/08/28 ساعت 00:39

سلام
اومدم بگم مرسده هستم
فعلا

Red beetlE: هو... فرید رو اسمت غیرت داره ها! دفعه آخرت باشه اسم کوچیکتو میگیا...

بهاره 1389/08/28 ساعت 10:34

زندگی منم شده عین فیلمای چارلی چاپلین...

یاسی 1389/08/28 ساعت 21:30


نه آخه من به ندرت با کسی شوخی میکنم که ازم بزرگتره پدرجان!!
بخاطر همین بعدش میگم که به کسی بر نخوره!بههله!!
عمویی؟!بعله!!

اه اه تو باز یه آهنگ شنیدی جو گیر شدی؟!؟
دقیقا در عرض دو دقیقه تو اتوبوس آلبوم کامیار رو خز کردی!؟!؟
راستی ممد دوشنبه میای عروسی؟!
تولد تولد تولد تولد تولد تولد تولد تولد!!!

حالا خوبه بهش خندیدن!؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد