آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

محرم ،

     ماه خون ،

            ماه ...ون!


سومیه رو جدی میگم، تو تکیه کلاک که تعزیه برگزار میشه هرسال، بیشتر از نصف جمعیت همسن ما، دست همشون هم گوشیه و دارن ور میرن باهاش و هی پسرا دخترا رو می نگرند و دخترا هم بدتر از اونا می آمارند...!  یارو اصلا نمیدونه امام علی چرا با یزید جنگیده ها، ولی وقتی هم میاد اصلا حواسش به تعزیه نیست...


 بنده خودم هم زیاد با تعزیه حال نمیکنما، منظورم اینه که فکر نکنید منظورم اینه که اینطوری مینویسم تا فکر کنید باید برید تعزیه بشینید داستان نگاه کنیدا... ولی وقتی میرن دیگه به بقیه احترام بذارن...

  حالا پاشدم رفتم مسجد خودمون ، آخونده برگشته میگه حضرت زهرا (واقعا نمیدونم چرا به زنها هم میگن حضرت!؟) اراده کرد که یه کسیو نفرین کنه، فقط وقتی اراده کرد ستونهای مسجد قدری رفت بالا که یه آدم از زیرش راحت رد میشد! حالا تازه فقط اراده کرد که نفرین کنه اگه نفرین میکرد که دیگه هیچی... میگه کله شو کرد تو یه تنوری که کله امام حسین اون تو بوده، بعد گفت اه حسینم تو اینجاییی؟! بعد یه نوری از تنور زده بیرون که تا ته آسمون روشن شد!


فرداش رفتم مدرسه، یکی از بچه ها برگشته میگه به کسی نگی من جی اف دارما؟ فقط تو میدونی و یکی دیگه...  بهش گفتم خب چه ربطی داشت به موضوع پست من؟ گفت: ها؟  ... البته اینجارو اون راست میگفت... اصلا چه ربطی داشت؟



و دیگه اینکه درسته «چرند و پرند» نوشتم ولی شما هم دیگه خودتونو چ.س نکنیدا... اصلا کی گفت که پستو بخونید؟... اصلا بیایید رو سر/ش پست بخونید...! بی تربیت هم باباته! بهش بگو مامانش برداشت رفت دیگه هم پس نیاورد! فکر کنم خیلی حال کرد باهاش...




نظرات 45 + ارسال نظر
بهاره 1389/09/28 ساعت 20:29

آخوندا خیلی به باد معده شباهت دارند.
وقتی وارد یه جایی میشن احساس سنگینی می کنیم و وقتی خارج شدند احساس سبکی...

واقعا امام علی چرا با یزید جنگیده؟!
کونی خان تو به چه حقی به من تو پستت اشاره کردی؟!
این که چیزی نیست با توجه به اینکه همسایه ما پراید داره آخونده میگفت:وقتی حضرت ابالفضل داشت می رفت میدون جنگ 300 نفر از ترسشون تو جای خودشون نریدن بلکه مردن!!!
ببین میتونی این تیکه رو هم خز کنی...

جواد زیادی خودمونی شدیا...؟ دیگه رسما داری فحش مینویسی... زشته! بخاطر خودت میگم، مردم میفهمن چه آدم بی تربیت و کثیفی هستی!

الآن آفتابه رو تا 6متر بردم بالا...

Unicorn 1389/09/28 ساعت 22:07 http://fire-fighter.blogsky.com

آقا من از مامانم پرسیدم میگه من برنداشتم...
میگم دوباره بهش زنگ بزنیم بگیم...شاید دروغ گفته باشه که ما بیخیالش شیم؟!!

SNIPeR 1389/09/28 ساعت 22:33 http://esnayper.blogsky.com/

بیشعور این چیه برداشتی اینجا نوشتی ؟
حالا من اومدم به تو گفتم که جی اف دارم ،
تو باید بیای تو وبتون بنویسی ؟
الان همه فهمیدن دیگه !!!

خودتو چس نکن، کسی با تو کاری نداره!

من که پستو نخوندم
آپیدم . . .

صدف 1389/09/29 ساعت 20:32 http://sadafjpk.blogfa.com

امام علی با یزید جنگید؟؟؟
بعد اون موقع که امام حسین رفت تو تنور مامانش کتکش نزد؟
مامان من بود جرم میداد!
تازه مامان کی برداشته؟؟؟
اگه کسی اشتباه چیزی رو برداشت باید یا بندازه صندوق پست یا بده دست اقا پلیس
هر کی مامانش برداشته بره به اقا پلیسه بده
بده بده
من دخترم؟؟؟
چرا مثل پسرا یهو دهنم وا میشه؟
عجبا!!!
من چیم واقعا؟

Unicorn:من نمیفهمم شما که نمیدونید قضیه چیه چرا خودتونو میندازید وسط؟!!چرا سعی میکنید بگید ما فهمیدیم؟!

بیایید رو سرش آپ کردم!!

محتوای پستاتون هلاکم کرده!

پستو خوندم ولی چون گفتی ( اصلا کی گفته پستو بخونید ؟‌ ) منم نخونده فرض میکنم

زهرا 1389/09/30 ساعت 09:25 http://www.loveme77.blogfa.com

مگه امام علی با یزید جنگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

Unicorn:خاک بر سرت که اینم نمیدونی

[ بدون نام ] 1389/09/30 ساعت 15:24

salaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmm....delam tang shode bood...baad az moddatha oomadam belakhare:D

Unicorn:خوش اومدی ولی اسم مینوشتی شاید دل ما هم تنگ شده بود!!!

صدف 1389/10/01 ساعت 15:38 http://sadafjpk.blogfa.com

همینه که هست

Red beetlE: حالا اشکال نداره تو خون نجستو کثیفتر نکن!

صدف 1389/10/01 ساعت 23:40 http://sadafjpk.blogfa.com

عزیزم مگه رعد و برق بیکاره بخوره تو کله تو؟؟؟؟

چطوره اسم وبمونو از لینکات پاک کنی ؟ آخه اینطوری بهتره ...ما یه دوسته وبلاگی غیر فعال لازم نداریم...!الان چقدره نظر ندادی؟!بدو تا 100 تا نظر خیلی مونده...!!!بیایا منتظرم...احتمالا امروز بعد از ظهر آپم...

Soheil 1389/10/03 ساعت 22:44


!!!Biya Be Manam Reply Bede ! June Man

Unicorn:تو کدوم سهیلی؟!میرزایی؟!!
بیا اینم برا تو:

!!!!!

جواب سهیل رو نده
ولی بعدش منو میکشه فکر کنم

Unicorn:جواب دادم که نکشه!!نه سیخ بسوزه نه کباب!

مگه شما چند تا سهیل دارین؟
همونه دیگه!
مرسی منو از مرگ حتمی نجات دادی
سهیل بیا جوابت رو داد!
اینم در ادامه

ما یه سهیل تو کلاسمونم داریم!
اینم جواب:

Soheil 1389/10/04 ساعت 22:45

Shoma Posteto Bezan Kar Be In Chiza Nadashte Bash
Eli~~> In Dafe Chon Niyatet Pak Bud Eshkal Nadare

تو نیت منم دیدی؟! اورین
همین که سهیل گفت!!!!!

من کم نمیارم!!!!


Unicorn:مگه من کم میارم؟!!!

niki 1389/10/13 ساعت 10:20

خیــــــــــــــــــــلی بیــــــــــکاری !!!!!

----------------------------------------------

الان من بیکارم دیگه؟!

اه این چیه وسط اسمایلی های من؟!

niki 1389/10/13 ساعت 18:49

چه لـــــــــــــــــــــــــــــوس !!!!!!!
مامانـــــــــــــــــــــم اینــــــــــــــــــــــا !!!!

niki 1389/10/13 ساعت 22:40

اخــــــــــــــــــــه اصلا به من می خوره بیـــــــــــــکار باشم ؟؟

آره خیلی!

niki 1389/10/13 ساعت 22:49

بیـــــــــــــــــکاریم خوبه !!!!!
-----------------------------------

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد