آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

سیزده به در ... !

سلام ! خوبین همگی ؟!

من خوب نیستم ! اصلا حال نمیده ... عید دوست ندارم ! اصلا عید خوبی نبود ! خیلی براش برنامه ریزی کرده بودم . میخواستم روزی سه ساعت درس بخونم ولی نمیدونم چرا نشد !! اتفاقا دیشبم که با عمه م چت میکردم اونم میگفت میخواسته درس بخونه ولی نتونسته !!

ولی واقعا عید مسخره ای بود !! کلا به تا ساعت دوازده خوابیدن و تلویزیون و کامپیوتر و اینترنت و تمرین تو شهر جدید هشتگرد (!) گذشت !

فردا هم مثل هرسال واسه سیزده میریم ولایت !




*ولایت = طالقان !!

*سبزه یادتون نره ... گره بزنید ! به یه دونه هم اکتفا نکنید چند تا گره بزنید که بالاخره یکیش بگیره ! همه شم گرفت که چه بهتر !!

نظرات 45 + ارسال نظر
atshan 1390/01/12 ساعت 00:35 http://atshan.daghoon.com

:همدردی

آره باهات موافقم اصلا امسال عید حال نداد
مسخره بود


منم با تو و آبجی شبنم موافقم

13 خوش بگذره

خوش گذشت !

یاسی 1390/01/12 ساعت 11:02 http://www....


یه چی بگم؟!!این ولایتت ولایته منم هس!!
حالا کجای ولایت میرین؟!!...
شب دیگه نمیشه برگشت چه جوری میخواین برگردین ؟
نرین دیگه!!
نیانم ببینمت کناره سد؟!!
با عمت چت میکنی؟
با حساسیت مگه میشه عیدو خوش گذروند و همچنین سیزده بدر؟

واقعا ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!!؟
اتفاقا رفتیم کنار سد ... منتها اونورش ! سمت آرمت !!!!
شبم پدرمون درومد راه دو ساعت رو چهار ساعت تو راه بودیم !

عید به این خوبی...

از ۸ شب با دیدن کلاه قرمزی شروع میکنی و ساعت ۱۲ شب هم با سریال واقعا طنز و جذاب راه در رو به پایان میرسونی روزت رو میری میخوابی!!

فقط تخمه ژاپنی!!
از همشون بیشتر حال میده!!

من فقط به امید تموم کردن تخمه ژاپنی ها الان زنده ام!

لوس...شاسگول...صفی...
اون شر و ور ها چیه تو آخرش نوشتی؟!

تو هم تحت تاثیریا !

ZiZo0o 1390/01/12 ساعت 14:11 http://qabeax.persianblog.ir

الهی من بگردم که عید بهت خوش نگذشته .
منم خیلی برنامه ریزی کرده بودم که درس بخونم نشد .
اصلا به ما برنامه ریزی نیومده . تا چماق بالاسرمون نباشه درس مرس کنسله.
.
.
.
توجه توجه
این وبلاگ یه پسر با معرفت باحاله
خوشحالم که هملینی هستیممممممممم
خیلی دوستش دارم
خیلی با معرفته


بازم گفتم که همه بدونن
قوربانت آبجی

بهاره 1390/01/12 ساعت 15:50

والا پارسال سبزه گره زدم فایده نداشت.امسال میخوام سبزه بخورم!
عید امسال انگار همش یه خواب بود.نه درس خوندم نه برنامه ریزی کردم.وقتی کتابمو باز میکنم از ترس دوباره میبندمش.
(به ددی: تخمه ژاپنی ها هم تخمه ژاپنی های قدیم.الان چینی شدند)

نوش جان !

SNIPeR 1390/01/13 ساعت 02:16 http://esnayper.blogsky.com

اولا که بازم دم شما گرم که میخواستی درس بخونی !
من کلا برنامه هامو تا جایی که میشداز درس دور تنظیم کرده بودم ، البته هیچ کدوم ازونا رو هم کامل انجام ندادم !
دوما که آقا ممد خودمونیما ، زیادی محبوب شدی !
هم واست اس های قشنگ قشنگ میفرستن هم نظر های قشنگ قشنگ میذارن !
و سوما که بهاره خانوم شما سبزه نخور ، مریض میشی ، بجاش درخت گره بزن ! جدی میگم ، یکی از فامیلای ما همین کارو کرد بختش باز شد !!!

حسود !

باقالی 1390/01/13 ساعت 18:37 http://3soooot.blogsky.com

ای بابا ...!
خواستیم درس بخونیم ...!
نشد ...!
عید خیلی بدی بود ...!
موافقم ...!

بجاش من ازت سؤال دارم

به بهشت و جهنم چقد اعتقاد داری ؟
اصلا بهش فکر کردی ؟

یادم رفت بگم جوابت بود

niki 1390/01/14 ساعت 16:17


چی بگم ؟؟؟؟

یاسی 1390/01/14 ساعت 18:51

...دوورووغ؟
ارمت مامیم!!بابامم کمکان (الان سد شده!!!)
ما هم اونور سد بودیم اتفاقا!!ما ارمت خونه داریم نشناسم؟

سلام خوبی؟؟؟؟
میگما...اس هام اومد؟؟؟دلیور نمیشد...هرچی هم میزنگیدم بهت در دسترس نبودی....به دردت خورد؟؟؟(زن داشته یا نداشته ی خودتم به درد نخوره بی ادب

سلام . مرسی !‌
تو جاده طالقان بودم ... آره رسید مرسی به دردم خورد !
عمه ت به درد نخوره !!

یاسی 1390/01/15 ساعت 14:29

از نیکی بپرس ...میدونه دیگه فامیلیمو؟؟؟
ولی فامیلیه مامانم محبی ه!!میشناسن احتمالا.. عموی مامانم جوون بوده خیلی سر شناس بوده!
شما وا۳ کجایید اونوقت؟...؟؟

یاسی 1390/01/15 ساعت 18:42

آها...بهله!!میشناسم....
خب فامیلیه منو پرسیدی؟...
بعد این فامیلیش خیلی اشناس!!مامانم فک کنم بشناستش!!
من هنوز اینطوریم
اصلا قیافت نمیخوره به طالقانیا!!
ببین شوهر عمت چشاش سبز نیس؟آبی؟
میدونی عموی مامیم چشاش ابیه تیرس!!سرمه ای دیگه!!!این چشاشون منو کشته!!آرمتیا رو میگم!!...
در اخر:

سلام


یه لحظه میای هفت سنگ ؟
یکی اونجا کارت داره

جونم اسم...!!چه اسمایی دارنا!!

نمیخوره دیگه بهت...!!البته شایدم بخوره!!
در اخر نظرات منو کشته!!

ZiZo0o 1390/01/16 ساعت 16:57

قوربانت شاه پسر

آب نمک کافی نیست ممد جان؟؟؟؟ گره هم میزنی!!!؟؟؟!!!

Ermail 1390/01/16 ساعت 19:07

سلام
سال نو تون مبارک(البته با کمی تاخیر)
آره موافقم عید امسال اصلا خوش نگذشت
قبل عید چقدر برنامه ریختیم ولی هیچ کودوم عملی نشود.
باز سیزده به در بهتر بود.
هر سال دریغ از پارسال

به سلام ... مرسی همچنین !
چه عجب این ورا ؟!

این بالایی کیه...برای منم نظر گذاشته بود...میدونست معظمی بوسم کرده؟؟؟؟
.
بله عمع ی من که مسلما به درد نخوره...

نمیگم تا بمونی تو خماریش !!

Ermail 1390/01/17 ساعت 17:39

ممنون
عجبی نیست من تو این مدت به وبلاگ همه بچه ها سر می زدم و همه ی پستاشون رو هم میخوندم ولی نظری نمی دادم.


خودم شیناختمش

!!

یکی اومده وبم با اسم تو نظر گذاشته حرفای ........

فقط واسه تو این کارو نکرده ...
فقط بفهمم کار کیه !!

یاسی 1390/01/18 ساعت 19:45

هستم باهات :بر خرمگس معرکه لعنت !!!واقعا!!
.
.
.
چطوری هم ولایتی؟...

قربانت !

ZiZo0o 1390/01/18 ساعت 21:06

بر مردم آزار لعنت
نبودی ببینی بجات کی چه کرده شازده
یکم آبروتو برده


عجب آدمایی پیدا میشنا


فوری بیاین هفت سنگ ( خیلی ضروریه )

یاسی 1390/01/19 ساعت 11:02

گفتم رند شه ..۳۰ تا نظر!!
نیکی با من قهر آیا ؟

niki 1390/01/19 ساعت 11:59


هر کی بوده خیلی بیکاره !!!!

بهاره 1390/01/19 ساعت 19:16

تولد پسرت مبارک.24 اسفند تولد 2 سالگی چرت نویسیام بود.

تولدش مبارک


مهم نیست کی بوده فکرتو درگیر نکن ما میشناسیمت میدونیم تو نبودی

تولد پسرت مبارک

یلدا 1390/01/20 ساعت 16:04

سلام.تولد پسرت مبارک.ایشالا ۱۰۰سالگیش!چه جالب! مامان بزرگ مامان منم طالقانیه!(آردکان)ما هم زیاد میایم اونجا.

ایول !‌ چه جالب ... همه همشهری شدن !

پگاه 1390/01/20 ساعت 22:26

ا؟ شماکجای طالاقانیدبابابزرگ منم طالاقانیه!

ما واسه دنبلید ... شما چی ؟!

آخی حقته جیگرم خنک شد کاش من بودم!!!!!!!!
آپم هستم

چی حقه مه ؟! مثلا الان خیلی بهم لطمه وارد شد ؟!

مبارکه...

قربون شما ... !

یاسی 1390/01/21 ساعت 18:47

آپم !..
خجالت نمیکشی پسرت از دختر پانی و من (باباشم!!)کوچیک تره؟؟!!کوچولو!!

شما ها زود ازدواج کردید ! من اول تحصیلاتمو کامل کردم بعد بچه دار شدم !!

من دقیق نمیدونم چون شوهرخالمم طالاقونیه ماهم کرکبودمیریم هم خسبان نمیدونم بابابزرگم ایناکدومشن ازبابام میپرسم میگم! ولی من عاشششششششششششششق طالاقونم!

منم دوستش دارم !

یاسی 1390/01/21 ساعت 20:26

ولی من به جز سدش طالقانو اصلا دوس ندارم!صبحا ساعت ۸ (تابستون!!)ادمو بیدار میکنن سوار ماشین میکنن بعد بازم میکنن ی کارای دیگه ایو
بعد منم که حساس تو گردنه معدم میاد تو دهنم!!

اره دیگه پانی اغفالم کرد ...!!(اصولا من باید اغفالش میکردم نه؟؟)
طالقان از کی تا حالا شهر شده؟!
و مرسی!!

یاسی 1390/01/23 ساعت 21:04

بابا وطن پرست!...
با بچه های فامیلمون حال میده البته ...خودمون تنها میریم کنار سد صبحه زود نمیدونی یه حالیه...
فقط شبش خوابم نمیبره بده!!خیلی تاریکه خب!!ستاره هاش ارزششو داره ولی...

نه گلم واس پست بر خرمگس معرکه لعنت گفتم!
راستی اگه احساسم گفت خودمو از ی صخره پرت کنم پایین چی؟؟!!!!!
بازم بهش گوش کنم؟!
راستی من میدونم کی جای تو نظر داده!!
میگم چرا عینه این یاسمن .... هستیا!
نگو هم ولایتیتونه!

ZiZo0o 1390/01/26 ساعت 13:26 http://qabeax.persianblog.ir

حیف نیست آدم از اینجا رد بشه و نظر نزاره ؟!



بابا خیلی باحالی . چه با بدل چه بی بدل .


اگه خواستی پست جدید بذار چون یارانه بهش تعلق نگرفته که گرون بشه . هرچند پستهای شما قیمتیه.

niki 1390/01/26 ساعت 14:58

چیه ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد