آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

اختلاف !

جمعه شب تولد دوتا از بچه ها بود ... دعوتمون کردن رستوران ! من رستورانشو بلد نبودم واسه همین با یکی از دوستام قرار گذاشتم که از فلکه باهم بریم و این دوست گرامی طبق عادتش ده دیقه دیر تر از ساعت قرار اومد !

تو این ده دیقه همینطوری واسه خودم چرخ میزدم که رسیدم جلوی یه موبایل فروشی ! وایسادم قیمتارو نگاه کردن ... یه مادر با بچه ش که حدودا پنج یا شش ساله بود هم اونجا بودن و داشتن نگاه میکردن ! مامان گفت پسرم این خوبه گفت نه این دفه دوربین دار باید بخری برام !! من دوربین دار میخوام !! ...

خلاصه راه افتادم اومدم پایین تر دیدم یه بچه تو همون حدود سنی نشسته گوشه ی پیاده رو ی ترازو گذاشته جلوش و یه دسته فالم تو دستشه ! دوتا دختر جوون اومدن پیشش گفتن بیا علی برات ژله خریدیم ! پسره ژله رو گرفت گفت این دفه که اومدید برام پاستیل میخرید ؟ ...




*من غلط کردم دیگه فحش نمیدم !!




نظرات 19 + ارسال نظر

آه خدای من!
آخه این بود آرمان های ما؟!

هر کی از ننش قهر میکنه میاد یه پست مینویسه و آخرش از دولت کریمه امام زمان بد میگه!!

باقالی 1390/01/27 ساعت 21:10 http://3soooot.blogsky.com

ایول خیلی باحال بود ...!
می بینی تروخدا ...!
آخه یه چیزی بنویس که بدیهی نباشه ....!
ممد آپلود نشد ...؟

ZiZo0o 1390/01/27 ساعت 21:10

وای از این دولت نگو که دل همه خونه


به قول مجری همیشه دوست داشتنیه شبکه تهران
آقای حسینی عزیز که خوشبختانه از ایران رفته تا حداقل زنده بمونه :
آقاجوون اگه میخواین مملکت عوض شه توروخدا همه باهم دست به کارشین . یکی نگه کاردارم یکی نگه فوتبال یکی نگه سریال (آخه که چقدرهم سریالاش مزخرفن).

بهتون توصیه میکنم حتما ویدیوهاشو دانلود کنید از وبلاگش . جدا که آدم کیف میکنه ار حرفاش.
از گوگل میتونید سرچ کنید

اینا رو ول کن...با خدمت گزارا چی کار داری...بچسب به قسمت اول پست....شامش خوب بود؟رستورانش و پیدا کردین؟

دلمان بسی تنگیده است براتان......

با درس نهم: افعال ناقصه به روزم

خفه شو !! ما تو مدرسه از عربی فرار میکنیم تو تو وبلاگ مینویسی؟!؟!؟!

تفاوت سطح یه چیزه طبیعیه
این دولت یا هر دولت دیگه نمیتونه به تک تک بچه های کار یه زندگی خوب بده و والدینی که به بچه هاشون زیادی میرسن رو مجبور به صرفه جویی کنه
هرکی در سطح خودش. اولی کار کرده درس خونده درامد داره برای بچش میخره
دومی به هر دلیلی نتونسته پس در سطح خودش میمونه
سعی نکنین همه چی رو به دولت ربط بدین

هرجوری حساب کنی وجود فقیر تو جامعه تقصیر دولته !!

atshan 1390/01/28 ساعت 16:45 http://atshan.daghoon.com

ربطی به اون خدمتگزارا نداره خیلی، مشکل فرهنگیه !
ضمنا : چرا حرکت اون دخترا رو نمیبینی ؟ بنطرم شیرینیه کار اونا خیلی بیشتر از تلخی اختلاف طبقاتیه !

آره خیلی خوشم اومد از حرکت اون !

atshan 1390/01/28 ساعت 16:48 http://atshan.daghoon.com

شیرینیه = شیرینی

بهاره 1390/01/28 ساعت 19:02

چی میشه گفت؟

niki 1390/01/28 ساعت 20:45


.
.

تقصیر دولته که یه معتاد بچش رو مجبور به کار میکنه یا زنش رو به ...
شاید بگی از بدبختی معتاد شده
مگه معتاده پولدار و تحصیلکرده کم بود که به لجن کشیده شدن؟
این دیگه به سطح فرهنگ و شعوره
که یه دولت نمیتونه بستر فرهنگی یه جامعه رو عوض کنه
فرهنگ عوض کردنش کاره 1 سال و 2 سال و 10 سال نیست

اخیی... الهی بگردم!
امثال شما و ما میرن رستوران اون طفلک پول ی پاستیلم نداره...
من بجات بودم واسش پاستیل میخریدم....
حیف اون بچه که تو ایران به دنیا اومده مملکت ماست دیگه ...زندگی تو ایران اشتباس ...

پگاه 1390/01/29 ساعت 22:03

اینجاست که شاعریه چی میه امامعذورم بگم! شاعرهرچی گفت که من نبایدبگم!درضمن ماآپیم!

جووووووونم پست عاطفی!!!!!
الن اون رگ ترحمت قنبل کرده! آره؟؟؟!!!! :))

ZiZo0o 1390/02/01 ساعت 19:46

ای وای
ای وای
ای وای
آخه چرا ؟؟؟
چرا همه یه جوری شدن ؟
چرا همه بی حال شدن ؟
خیلی وقته منم همچین حسی دارم.یعنی خودمم بی حال شدم.
ولی مقاومت میکردم اونم بخاطر دوستای خوبی مثل تو.

جدا خیلی دوری سخته . ولی شاید منم رفتم .
مهم آشنایی ما و لحظه های خوبش بود.
امیدوارم یه روز دوباره همه سرحال برگردیم.

موفق باشی دوست خیلی خوبم.
یا همیشه در صحنه ی من.


یاسی 1390/02/02 ساعت 11:09

چی بگم ؟خدافظ ...؟؟
اومدی نت ی سری هم به ما بزن خوشحال میشیم!!!!
به قول خودم :اصلن حسش نییی!!

اگه دوباره وبی ساختی بیا وبمون لینکت کنم البته اگه بودم!...
روز شمار: تا دور روز دیگه از لینکام حذف میشی!
ادرسه لینکاتو ی جا داشته باش بعدا لازمت میشه!

SNIPeR 1390/02/02 ساعت 13:59 http://www.esnayper.blogsky.com/

احمق وبلاگو حذف نکنی !
حیفه ...

حذف نکن دیگه...چند وقت تعطیلش کن...یادگاریه...کلی خاطرس...تورو خدا حذف نکن...کلی ناراحت شدم خوندم...تعطیل کن اما حذف نکن دیگه........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد