آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

سلام... 

 

نمیدونم الآن جو گرفته یا نه... 

 

ولی فکر کنم divorced شدم! 

 

 

 

اصلا خوب نیست...  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

* امتحانارو دوست ندارم... نمیخوامشون!

نظرات 16 + ارسال نظر
atshan 1390/03/01 ساعت 18:49 http://atshan.daghoon.com

" "


منم نوموخوام

یاسی 1390/03/02 ساعت 09:58

با یونیکرن کار دارم!!
میگم چرا نظر نمیدی ؟داری خر میزنی اره؟
همه رفتن!!همه بی حالن !!...چرا؟

برا شادی روحه وبه قبلیم بیا نظر بده!!...اپ کن!!ما رو هم دپرس نکنین!!

یاسی 1390/03/02 ساعت 12:42


هو چیه ؟بیا بزن حالا!!
خب نرو تمرین!!تز دادم !!

من دوساله نزدم چیو بیا بزن !!!


اومدم روز زنو بهت تبریک بگم برم پی کارو زندگیم

روز زنو به من ؟!؟!؟!

کاش فارسی خالص حرف میزدی....میدونم که میری کلاس زبان..

Unicorn 1390/03/03 ساعت 15:42 http://fire-fighter.blogsky.com

منزل ما هم قهر کرده رفته خونه باباش منتظره من با اسب سفید برم دنبالش !!


اصلا غصه نخوریا خودم یه دونه خوبشو برات پیدا میکنم !!

یاسی 1390/03/03 ساعت 19:07

هاها خندیدم!!

روزه مادرو به مامانت تبریک گفتی؟؟؟
منظورم اون یکی مامانته!!(کدوم؟؟)

یاسی 1390/03/04 ساعت 22:00

منحرف جوات خز!!
جوات خز تیکه ی جدیدم مخصوصه مامانته!!!

با مامان من درست صحبت کنا !!

یاسی 1390/03/05 ساعت 10:53

برو بچه تو کاره بزرگترات دخالت نکن!!!

سنه مادرتو دارما!!

آخه این چه زندگیه...
یکی divorced شده...یکی رفته خونه باباش...یکی ازش خبری نیس...یکی دیگه هم....!

چرا تاییدی کردی نظرارو شاسگول؟!

خاک بر سر نفهمت ...

بچه ها آروم باشید!
ااااا!
میدونی چیه آقای اسب شاخ دار یا پسر شاخ دارم؟!
اصلا امیدوارم منزلت بر نگرده چون بدجوری منو خیط کردی!
راستی سر منم دعوا نکنید!

من کی تو رو خیط کردم مامان !؟!؟!؟!؟!؟

niki 1390/03/05 ساعت 18:19

اصلا امیدوارم منزلت بر نگرده...
______________________________
پانی جان ( مامان جوووون !!!!! )، احساس امیدواری نکن !!!!
___________________________________
پاسخ:
خاک بر سر نفهمت ...
_____________________________
این چه طرز صحبت کردن با ی پدر مهربون و دلسوزه ؟؟؟!!!!!!!!!!!!


ــــــــــــــــــــ

من نفهم(!) ولی چرا تاییدی کردی؟!
محمدرضا ی حسی میگه دهنت سرویس!!

جواد لال ... لال !!!‌

محمدرضا یه ذره یاد بگیر...!

اسکییییییییییییییییییی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد