آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

حروم خور!

جان مادرت، هر کی که هستی، پول منو بیار بذار سر جاش! باور کن نیاز دارم!!

اون دفعه مسابقه رو بردیم خوشحال بودم بهت چیزی نگفتم ولی ایندفعه امتحانو ریدم اصلا هم حال ندارم! زود باش پول منو بده!


* مدرسه مون دزد داره!


* امتحان زبان فارسی ...   ... تر تر! شاید 15 بشم!


* بهاره خانوم divorced داستان داره، ما با این تیکه کلی هم حال میکنیم!!


* این روزها حس میکنم همه حالشون از من بهم میخوره! شما چطور؟!


* من با پشتکاری قوی ادامه میدم! انجام وظیفه!


* راستی تابستون داره میاد... این دور و اطراف دوباره شلوغ میشه!


* راستی میخواستم بگم من واسه اعتراض به سیستم آموزشی دارم همه امتحانامو بد میدم! وگرنه همه رو بلدما؟؟!!

نظرات 29 + ارسال نظر
یاسی 1390/03/07 ساعت 13:34

بهله یونیکرن این سوالت داستان داره!!

فعلا من از ماجرا خبر ندارم !!شاید خالت باشم شاید نباشم!!!باید از دوستان بپرسی!!
ننه غزیت دوسته ماست از اونجایی که من میدونم!!!

چه خاطره هایی رو این divorced زنده میکنه!!!!

امتحان زبان فارسی...تر تر اما 15 نمیشم!
کمه کم دیگه 17.5!
اصلا دیگه حس و حال ادامه امتحانا نیس!!!
من نمیخوام!!!!

پولا رو اپن نبود؟!

هادی اتفاقا داری اشتباه میکنی... کلا چند وقته خیلی دلم واست تنگ میشه! نمیدونم چرا... با مورد آخر هم موافقم...


ببخشید یه سؤال : من اینجا چیکار میکنم ؟
نمیدونم کجام ؟ اصلا واسه چی اینجام ؟

منم با مورد آخر بسیار موافقم....
یکی مونده به آخرم در گوش محمدرضا بگو از طرف من بزن تو سرش...خودش میفهمه چرا...
.
شاید بخوام آپ کنم....الان درگیرم....

SNIPeR 1390/03/08 ساعت 00:19 http://www.esnayper.blogsky.com/

اه اه اه !
من الان درگیر این وظیفه ی مسئول پاسدارخونه بودم ،
دیدم تو پست گذاشتی گفتم بخونیم یه حالی بکنیم !
ولی خیلی شررر نوشته بودی ، حال نکردم !
استعدادت خشک شده ، برو بمیر !
الان تنها جیزی که برام مهمه اینه که :
یکی از وظایف مسئول پاسدارخونه اینه که باری پست های حساس مانند زاغه ی مهمات ، موتورخانه ی برق ، منبع آب و غیره تعیین مقررات ویژه بکنه !
این خیلی مهمه ! شما هم حتما بهش توجه کنین !

SNIPeR 1390/03/08 ساعت 00:20

* باری = برای

یاسی 1390/03/08 ساعت 13:35

اره باو من خالتم!!
میخواستم عموت باشم بهت بگم عموییی دیگه نشد دیگه میگن خالتم!!!

ولی من تموم امتحانامو دارم خوب میدم.از ساعت 8 صبح تا 1 شب فکر کنم واسه یه کتاب کافی باشه؟....

Unicorn 1390/03/08 ساعت 18:59 http://fire-fighter.blogsky.com

من یکی که پنج ساله حالم ازت به هم میخوره !!
و تابستونم داره میاد ولی تابستون کوتاهه !!!

چقد وبتون کسل کننده شده!!


*ی کلام از خواهر عروس!!!

یاسی 1390/03/12 ساعت 08:50

خب؟
نگفتم که بخندی!!!

یاسی 1390/03/12 ساعت 17:22

چشم مادر!!!
ولی نصفه قضیه رو گرفتی... بقیشم میدونستی اینو نمیگفتی...
این نصیحتا رو همیشه خودم میکنم ....خوبه یکیم به خودم بگه!
-
اگه لیوان داری اره!!!
فک کنم فقط من نظر میدم!!؟؟؟

[ بدون نام ] 1390/03/12 ساعت 23:39

دلم برا داداش محمد رضا تنگ شد

فقط و فقط بخاطر اون امدم یه سلامی بکنم و یه سری بزنم ....

آخه الانه وضغیت نتیم محدوده

حیف که خودت پست نمیذاری

علیک سلام !
قربون معرفتت ... !

[ بدون نام ] 1390/03/12 ساعت 23:40

اون بالایی من بودم

ZiZoOo

niki 1390/03/13 ساعت 22:03

yeAho hese javab dadane nazara miad soraghetaaaaaaaaa !!!!

هه اپم!!
بخش نظراتتون منجمد شده!!!!
اپم که نمیکنین...!!!!
ادم دپرس میشه میاد وبتون!!!


امتحان زبان فارسی که در حین سادگی خیلی چرت بود ( اَه اَه اَه )

با * آخری موافقم

[ بدون نام ] 1390/03/21 ساعت 16:06

پانی :

niki 1390/03/21 ساعت 16:10

من بودم این بالایی !!!

منظورت چی بود از:
پانی:
؟!!!
به روزیده هستم!

niki 1390/03/24 ساعت 22:14

تو وبت می گم ...

سلام وب زیبایی داری
نوشته هات خیلی جالب هستند
منم یه وب جمع و جور دارم
خوشحال میشم بهم سر بزنی
اگه از وبم خوشت اومد
منو با اسم سخن عشق بلینک
بعد خبرم کن با چه اسمی بلینکمت
منتظرماااااااااااااااااا بای بای

hhhh 1390/03/28 ساعت 19:29

دوستت دارم

اسلحه مثل ناموستون میمونه! چطوری نمیذارین دست کسی ...

LEOMESSI 1390/03/29 ساعت 15:44

شاید باور نکنی ولی آپم کونی منو لینک نکردی؟

یه چیزی من آپم!
تو هم زیاد به خودت فشار نیار پسرم!
وای احساس میکنم ۶۰ سالمه وقتی فکر میکنم ۱ دختر و ۳ تا پسر دارم!

ZiZoOo 1390/04/04 ساعت 08:50



بابا از این داداش ما خبری نیست ؟
کجایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد