آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

به قول هادی !!

 من ، 

 شخصیت به این خفنی ، 

 به این درازی !،  برگشتم دارم مینویسم!!! درک میکنی؟ در مخیله محدودت میگنجه؟ اصلا میفهمی؟!!!





*بعد از دوماه بالاخره نتم وصل شد !

*جاتون خالی ی قهرمانی تو کشور دیگه ام زدیم به این کمر بی صاحاب (!!!) به همراه یه چهل تومن و یه دست گرمکن شلوار دیگه سجاد جون دلت بوسوزه !!



نظرات 11 + ارسال نظر

اومدی؟!؟!(استغفرالله...دهن منو باز میکنه ها...)

دلم تنگ شده!!!!!

سلاااااااااام!!!!!!!
حال شما؟؟؟؟؟احوالتون؟؟؟؟؟خوبید؟؟؟؟خوشید؟؟؟؟؟؟سلامتید؟؟
نمردیم و دیدیم از وب شما نظری بیاد!!!!
به هر حال خوشحال شدیم آقای آتشنشان!

niki 1390/05/14 ساعت 13:55

b in migan bazgashte por eftekhar !
bahleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ZiZoOo 1390/05/14 ساعت 16:31 http://qabeax.persianblog.ir

سلام
سلام
سلام
سلام

صدتا سلام بر یه دونه داداش گل خودم .
خوش برگشتی چچل .

جدا که عجب پست متفاوتی ازت دیدم کم کم داری یه سو به Red beetl میزنی .

بابا مطمئن باش ما میفهمیم . در مخیله امون هم میگنجه .

راستی هنوزم به نظرات جواب نمیدی ؟!!!!![

سلام ...
مرسی آبجی خانوم !
چچل ؟!؟!؟!؟

بهاره 1390/05/14 ساعت 19:55

به به...به سلامتی...حالا برو و دوباره یه دو ماه دیگه بیا..باشه؟

باشه !

fateme.k 1390/05/15 ساعت 01:34 http://bornagain20.blogfa.com

سلام
بازگشتت مبارک,امیدوارم بازگشتت پایدار باشه.

اه اه نبودی راحت بودیما، خَز مَز خبری نبود! :دی
من خودم کلی گرمکن خوشگل دارم، دیدی که خودت!

آره اون دمپاییا رم همونجا بهتون داده بودن نه ؟!؟!

سلام!
یه وقت سر نزنیا!!!!!!!!!!به ما سر بزنی وبت میترکه!!!!
اپیدم.بدو بیا!

۶۰۰۰ شدم!!!!!
از دیشب تا همین دو ساعت پیش تو شک رتبه افتضاحم بودم!!!!

ZiZoOo 1390/05/16 ساعت 16:04 http://qabeax.persianblog.ir

[خنده]

وقتی با یه کلمه خاص کسی رو صدا میزنی یعنی اون آدم با تو صمیمیه .
توام با من صمیمی هستی .
چچل کچل مچل ... واژه هایی اند که واسه شوخی با نزدیکان ازش استفاده میکنم .
امیدوارم ناراحت نشده باشی.

نه بابا ناراحت واسه چی ؟!
البته تو واقعیتم تقریبا چچلم

ZiZoOo 1390/06/08 ساعت 17:35 http://qabeax.persianblog.ir

سلااااااااام
خوبی ؟


داداشی آواتارم قشنگه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد