آتش نشان

شلنگ به دست...!!

آتش نشان

شلنگ به دست...!!

پدر صاب بچه درمیاد ...

زن و مرد باهم تلاش میکنن یه زندگیه جمع و جور تشکیل میدن ٬ بعد چند وقت فکر بچه دار شدن میفتن ! مادر بدبخت نه ماه پدرش درمیاد تا این پسر دنیا بیاد ... حالا تازه بدبختی پشت بدبختی !! بابای بیچاره ش بلا نسبت مثل سگ جون میکنه واسه یه لقمه نون که بده این بچه کوفت کنه بزرگ شه پس فردا بشه مایه افتخارش !! به خاطرش اضافه کار وامیسته ... با زمین و زمان در میفته ... آخرش که چی ؟!؟! 

که این پسر بگه گور بابای اون همه زحمت بره خواننده شه خیر سرش آهنگ بخونه : 

 

من برات بیس میزنم                 تا تورو برقصونم  

تو واسم ناز میکنی                  من برات بیس میزنم 

 

 

*بدبخت اون ننه بابا !!

نظرات 12 + ارسال نظر
بهاره 1390/05/18 ساعت 19:59

بله...بله...همچنین خاک به سر فاطی(فاطی فاطی فاطی از دست تو کردم قر و وقاطی)
ننه و بابا دختره هم بدبختند...

nikit 1390/05/19 ساعت 01:34

khob ye chizi !
alan u az koja miduni babash behesh eftekhar nemikone ???

مرتیکه اسگل؛
هرقدر میرفتم جلوتر پیش خودم میگفتم بچه حتما معتاد یا دزد شده اینجوری تو حرص میخوری؛
حالا مگه چی شده؟دوس داره بیس بزنه دیگه؛بذار بچه خوش باشه؛
اتفاقا پدر و مادر ها هم میخوان بچه هاشون خوش باشن(اینو ب عنوان پدرت میگما(

hadi 1390/05/20 ساعت 02:33

سلام دوستان!

از این به بعد دوباره منو تحمل میکنید!

ZiZoOo 1390/05/20 ساعت 11:46 http://qabeax.persianblog.ir

محمد رضا گل گفتی ....
جدا که حال کردم ....


دلم برای ننه بابات میسوزه

خجالتم ندین تورو خدا

آنوبیس 1390/05/20 ساعت 22:35

ممد چی شده همیچن تریپ روشن فکر زدی؟

یه جوی میزنم شکمت از کمرت بزنه بیرونا !!!


آخه چرا منو تو این موقعیت قرار میدین ؟!!

نظر خاصی ندارم آخه

میگم آپیدم ...

چیکار به مردم داری آخه؟!!!!بزار خوش باشن!مطمئن باش ننه باباش بهش افتخارم میکنن!!

mokherend 1390/06/12 ساعت 10:48 http://mokherend@blogsky.com

خواننده که خوبه.
معتادو دزد نشده برن خداشونو شکر کنن.

ZiZoOo 1390/08/24 ساعت 14:01 http://qabeax.persianblog.ir

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام بر داداش کوچولو موچولوی خودم
چطوری کچل ؟
.
.
.
خیلی وقته ازت بی خبرم .....
حتما بیا وبلاگ من .......
خدا بخدا دارم کم کم آپ میکنم ......

منتظر حضور همیشگی و سبز * یار همیشه در صحنه * ی خودم هستم ها ......


سر آخرین نظرت کلی خندیدم
از بالا داشتم همه رو تیک میزدم تایید کنم رسیدم به اخرین نظر دیدم نوشتی جوگیر نشی تایید کنی

از آی پی مشخص بود تویی

پ خوب شد گفتم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد